skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zapojení otáčkoměru
prohledat
10 příspěvků (zobrazeno 1 až 10) od 20.06.2009 do 20.06.2009, založil/a malybobicek
22:02:13
20.06.2009
20.06.2009

malybobicek
Děkuji všem !!
21:56:22
20.06.2009
20.06.2009

petr s
-> malybobicek: ano
21:51:08
20.06.2009
20.06.2009

malybobicek
a ten třetí je dobře na cívce na konektoru č. 1 ?
21:43:58
20.06.2009
20.06.2009

petr s
-> malybobicek: tak ano
21:42:37
20.06.2009
20.06.2009

malybobicek
dobře mínus na kostru a + na cívku konektor č.15 ?
21:40:49
20.06.2009
20.06.2009

petr s
-> malybobicek: ne na kostru
21:39:16
20.06.2009
20.06.2009

malybobicek
takže mohu dát + na konektor cívky č. 15 a mínus na konektor cívky č. 1 ?
21:22:43
20.06.2009
20.06.2009

Nwkt
Nebo altíku
21:20:22
20.06.2009
20.06.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
No z napajeni zapalovaci civky treba.
20:52:24
20.06.2009
20.06.2009

malybobicek
Ahoj,
mám na měření u motoru přenosný otáčkoměr a z něj vyvedeny tři dráty: na cívku - kontakt č.1 ??, pak na ukostření (třeba pod šroubek uzemnění zad. světel) a na +. Jenomže kam u motoru Š130 napojit na otáčkoměr + ? Baterka je klasicky za sedačkou. Jedná se o Škodu Rapid.
Děkuji
mám na měření u motoru přenosný otáčkoměr a z něj vyvedeny tři dráty: na cívku - kontakt č.1 ??, pak na ukostření (třeba pod šroubek uzemnění zad. světel) a na +. Jenomže kam u motoru Š130 napojit na otáčkoměr + ? Baterka je klasicky za sedačkou. Jedná se o Škodu Rapid.
Děkuji