skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Buzení alternátoru
22:07:33
28.07.2009
28.07.2009

Gryzly
A já se dnes díval na Felicii a tam kabel od šroubu vede na šroub na pojistkové skřínce před spolujezdcem a z tama další kabel vede k baterce
19:24:40
28.07.2009
28.07.2009

Karel.
-> Gryzly: nene je to 742, jsem zapomněl dodat. Díky zítra to zkontrolu snad ten problém najdu

18:04:01
28.07.2009
28.07.2009

Gryzly
-> Karel.: tak tam kde změřil to malý napětí at zkontroluje proč je malý. pokud se pamatuju tak Alt z Feldy má jen silovej kabel přidělanej šroubem a jeden kablík s fastonem na kontrolku. Ten kabel s kontrolkou tě nazajímá, a ten kabel pod šroubem je přívod od baterie. Ted záleží jaké auto to je. pokud 742 tak ten kabel vede na šroub na startéru a tam se spojuje s kabelůem od baterky. tam by mohl být problém, nebo v zalisovaném konektoru. Pokud je to auto 781 tak už nevím kam přesně vede ten kabel z Altíku, ale pokud ne na startér tak přímo na baterku. pokud to měřil ještě někde jinde to malé napětí, tak musíš říct pkde.
17:33:47
28.07.2009
28.07.2009

105
ja si myslim ze sis udelal uzavrenej okruh pac jak se to nabudi tak se to uzavre pres regulator a vali to dal
14:37:51
28.07.2009
28.07.2009

Karel.
Mám takovej problém, nedobíjel mi altec 70A z feldy, tak kámoš změřil proud a že tam jde moc malý napětí na to, aby se to vybudilo. Takže nás napadlo, že to vezmu z cívky, ok dobíjí, ale nejde vypnout klíček, respektive jde, ale nezhasne motor. Když vypojím buzení altecu z cívky, tak vše funguje. Tak že zkusím vzít proud z odpojovače volnoběu a to stejný, nevíte někdo co s tím?
