skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Dobíjení
23:52:45
28.08.2009
28.08.2009

Bobesh
-> Tampajs: Tomu poslednímu nevěřím ale co takhle nějaký naměřený hodnoty?
10:42:35
28.08.2009
28.08.2009

Tampajs
-> Bobesh: Vzdej ale vysvětli mi proč mi to nedobíjí když to zapojim tak jak ty mi tvrdíš že je to dobře? Byla by jediná možnost.. Že při tomhle zapojení mi ta kontrolka nesvítí a v nízkejch problikává protože to je opačně zapojený a když to zapojim dobře tak to nedobíjí vůbec protože je to v prdeli.. Ale to se mi nezdá.. protože tomu altíku nic nebylo.. Leda by se skurvil tim že byl zapojenej opačně..
23:32:03
27.08.2009
27.08.2009

Bobesh
-> Tampajs: Vzdávám to,dělej co umíš.
10:46:37
27.08.2009
27.08.2009

Tampajs
-> Bobesh: Na co popis pochop.. Mám to zapojený podle toho co je tam napsáno.. Ty jsi v tom tématu napsal to samý co tady.. Že M je na DF a R je na D+ a já to mám opačně z důvodu toho že tě v tom tématu někdo opravil že je to opačně a ty si souhlasil... Pak když jsem si to sám kontroloval tak ano uznávám bylo to opačně dle altíku ale když sem to tedy dal "správně" tak to nefungovalo vůbec.. A jestli chceš nákres tak podle barev to mám zapojený jako minno.. co víc?
21:13:12
26.08.2009
26.08.2009

Bobesh
-> Tampajs: skoda-virt.cz/cz/.../9238
5-jak-zapojit-polomechanic
ke-rele-dobijeni?offset=60
Vibrační regulátor má tři nože,polovodič čtyři,takže na starým máš 15/54,M a R. takže první zůstává,ze starýho M (buzení-žlutý propoj. kabel) patří na DF,R je kontrolka a bude na D+,zbývá přidat kostru,která je na starém řešena očkem,na novém fastonem. Howgh!
Snad to tam bylo popsáno pochopitelně.
Vibrační regulátor má tři nože,polovodič čtyři,takže na starým máš 15/54,M a R. takže první zůstává,ze starýho M (buzení-žlutý propoj. kabel) patří na DF,R je kontrolka a bude na D+,zbývá přidat kostru,která je na starém řešena očkem,na novém fastonem. Howgh!
Snad to tam bylo popsáno pochopitelně.
21:08:41
26.08.2009
26.08.2009

Bobesh
-> Tampajs: Pustě žvaníš,prvně jsi popisoval problém s prosvěcováním dobíjení,to se po výměně vibračního regu za elektronickej může stát,potud bych se neplašil. Teprve potom,co jsi naznačil,jak jsi to propojil,jsem toho názoru,že to máš zapojený blbě. Dosud jsi nehodil ani popis (nákres) ani fotku svýho zapojení. Nezlob se ale nejsem vědma,pokud nedáš reál foto,můžeme o tom jen polemizovat a mlátit prázdnou slámu

11:57:01
26.08.2009
26.08.2009

David29
-> Tampajs: Víš jak to atdy funguje.... nový neznamená dobrý 

23:54:23
25.08.2009
25.08.2009

Tampajs
-> David29: Mám sice jiný ale tohle je fungl.. tak zkusim...
-> Bobesh: Pokud si ale pročteš tuto diskuzi tak si tam sám s takovým zapojením souhlasil a dle toho sem to zapojoval.. Nehledě na to že opačně to nedobíjí vůbec :)
skoda-virt.cz/cz/.../9238 5-jak-zapojit-polomechanic ke-rele-dobijeni?offset=60
-> Bobesh: Pokud si ale pročteš tuto diskuzi tak si tam sám s takovým zapojením souhlasil a dle toho sem to zapojoval.. Nehledě na to že opačně to nedobíjí vůbec :)
skoda-virt.cz/cz/.../9238 5-jak-zapojit-polomechanic ke-rele-dobijeni?offset=60
21:34:46
25.08.2009
25.08.2009

Bobesh
Tampajs 21.08.09 00:10:29 napsal:
→ Bobesh: Zapojoval sem to dle rad na virtu.. M na D+
R na DF.. a na B- kostrujestli to máš takhle,máš to blbě
→ Bobesh: Zapojoval sem to dle rad na virtu.. M na D+
R na DF.. a na B- kostrujestli to máš takhle,máš to blbě
13:36:24
25.08.2009
25.08.2009

David29
-> Tampajs: A co blbý relé?
00:47:56
25.08.2009
25.08.2009

Tampajs
-> Bobesh: Dle fotek mám zapojíno dobře.. Když jsem to kontroloval na altíku 55A tak má opravdu napsaný kontakty opačně.. D+ a DF ale když to tak zapojím na svý 42A tak mi to nedobíjí vůbec.. pořád svítí kontolka a na nížších začne pozvolnět pozhasínat..
19:34:23
24.08.2009
24.08.2009

Bobesh
-> Tampajs: Tady zapojení dle barev (Minno jistě promine
)
skoda120.dipsoft.sk/skoda .php?id=foto&am...

skoda120.dipsoft.sk/skoda .php?id=foto&am...
19:28:34
24.08.2009
24.08.2009

Bobesh
-> Tampajs: Na regulátorech je odlišné značení některých svorek.pokud to máš tak jak píšeš,máš prohozený svorky "M" a "D" (DF a D+)
10:05:53
24.08.2009
24.08.2009

Tampajs
-> Bobesh: Z něj je to to samý jako na něm ne? :))
00:41:07
21.08.2009
21.08.2009

Bobesh
-> Tampajs: Tak to asi bude ono,přehozený dráty. Bavíme se o svorkách na regulátoru nebo z něj na alternátor?
00:22:28
21.08.2009
21.08.2009

Rabbit
Mě to dělalo něco podobnýho. Ale blikalo mi to ve vysokejch otáčkách. Bylo to nedotaženou maticí na kontaktu alternátoru. Takže přejdi kontakty.
00:10:29
21.08.2009
21.08.2009

Tampajs
-> Bobesh: Zapojoval sem to dle rad na virtu.. M na D+
R na DF.. a na B- kostru
R na DF.. a na B- kostru
23:44:16
20.08.2009
20.08.2009

Bobesh
-> Tampajs: Můžeš vyfotit zapojení nebo ho alespoň popsat,jestli jsi něco nepřehodil?
23:42:33
20.08.2009
20.08.2009

Tampajs
-> Nwkt: Netušim ale blbě...
-> Bobesh: Naprosto ne ale otáčkoměru věřim :)
-> Bobesh: Naprosto ne ale otáčkoměru věřim :)
23:37:32
20.08.2009
20.08.2009

Bobesh
-> Tampajs: A otáčkama jsi si NAPROSTO jistej?
23:33:57
20.08.2009
20.08.2009

Nwkt
-> Tampajs: Kolik to dobíjí?
23:33:30
20.08.2009
20.08.2009

Tampajs
-> Bobesh: No nastartuju po zvýšení otáček nad 1100 zhasne.. Po klesnutí pod tuhle hranici problikává
23:23:32
20.08.2009
20.08.2009

Bobesh
-> Tampajs: Pokud to po nabuzení zhasne,zůstane zhaslý a dává i na volnoběh,neviděl bych to jako problém.
23:20:08
20.08.2009
20.08.2009

Tampajs
-> Bobesh: Nj ale dva kusy altíků a ani jeden to na původním relé nedělal :(
23:04:56
20.08.2009
20.08.2009

Bobesh
-> Tampajs: Nekecá ti točkoměr? Jinak může bejt špinavý komutátor,krátké uhlíky apod a špatně nabuzuje.
22:59:27
20.08.2009
20.08.2009

Tampajs
Pánové potřebuju poradit.. Přehodil sem dobíjecí relé ze starýho tipu na ten novej.. Nastartuju a do cca 1100otáček mi problikává kontrolka dobíjení pak je klid.. Měl sem tam neodzkoušenej altík tak sem dal zpět odzkoušenej a dělá to samý.. Tak kde hledat problem? Předem říkám to rele je nový origo magneton