felicia 1,3 Bmm imobilizer

prohledat
22 příspěvků (zobrazeno 1 až 22) od 12.10.2009 do 14.10.2009, založil/a 105
řadit dle data
20:43:43
14.10.2009
Kuladmin
-> King: Jo to s tim vymazem vim ale proste se to stalo co bylo spatne fakt netusim vim jen to ze menily panovy baterku za novou a pak konec byly v cudu.
19:43:06
14.10.2009
105
-> King: i to se stane:)





dekuji Vam kteri ste mi radily problem sme vyresily..

dala se lepsi kostra cerpadla a na privod elektriky z pojistkove do cerpadla se pripojilo plus a svete hle ono to chytlo... potom se + odpojilo a auto jede vesele dal... takze tipuju na zalomeny nebo zlomeny drat ci studeny spoj nebo neco



dekuji
16:29:33
14.10.2009
King
-> Kuladmin: U BMM se odpojením ECU od napájení vymažou JENOM adaptační hodnoty. Pokud dojde i k vymazání PINU chipu, je něco špatně. Je možný, že se to stát může, ale nebude to žádná masovka.

-> 105: "kluci tohle samozrejme vim . tak ale kdyz si clovek rekne ze to da z plne pojizdneho auta do jinyho tak to pojede ze.."



Mno, nejsem takovej "suvenýr", abych si dovolil tvrdit, že po přestěhování elektriky z auta do auta to bude hned šlapat. Když jsme s dvorním mechanikem (a to je Pan automechanik) dělali na feldě hlavu a kroužky, tak po sestavení a zapojení elektriky to na benzín vůbec nestartovalo a na lpg lítal volnoběh. Po půldenním bádání, stahování dokumentace a komunikace vagcomem jsem se konečně dobral zjištění, že se nám podařilo zapojit konektor pro volnoběžný servo/kontakt volnoběhu do zdířky vstřikovače/temp. sensoru (a naopak) a ty hláška z diagnostiky byly taky dost zajímavý :)

Tož tak4
08:03:48
14.10.2009
105
-> Kuladmin: jo to odpovida jenze mi nejde napeti do cerpadla (musim kouknout na kostru a privod protoze spinaci napeti se na rele r5 ukazuje a na jeho 30 a 87 napeti jde taky) ale kdyz ho napojim na jny zdroj ,, auto nastartuje a hned chcipne
21:45:14
13.10.2009
Kuladmin
Jenze u feldy teda aspon original imo funguje tak ze i nastartujes ale hned to chcipne. A tak porad dokola - mam to i vyzkouseny a otestovany.
19:39:39
13.10.2009
105
pri nejhorsim to vemu na praxi a udelam si na tom diagnostiku a pak se uvidi
19:33:57
13.10.2009
105
-> Kuladmin: a to sem si prave myslel 8
18:12:01
13.10.2009
Kuladmin
Pozor BMM se vymaze jen tim ze se odpoji od baterie. Az Mpi se musi na Pc. To jen tak na okraj. Jinak uz jse stalo memu kolegovy ze prave pri odpojeni akumulatoru ve felde BMM s imobilizerem jim pak bohuzel uplaval kod a museli si to znovu nechat sparovat. Takze se to stat muze.
17:16:19
13.10.2009
105
-> Stepan FUN: -> King: kluci tohle samozrejme vim . tak ale kdyz si clovek rekne ze to da z plne pojizdneho auta do jinyho tak to pojede ze..
17:12:16
13.10.2009
StepaNoFUN
-> King: Jak říkáš - řešit podobný šílenosti bez diagnostiky (a navíc bez schémat, měřícího přístroje a jinejch "nedůležitejch" věcí) a tedy možnosti přizpůsobení řídících jednotek a bez jakýkoli kontroly je skoro nesmysl... Už jenom uvedení ŘJ do základního nastavení a vymazání adaptačních hodnot bez tohohle zařízení bohužel nejde...
16:03:18
13.10.2009
King
-> 105: Prostě a jednoduše, pokud se pouštím do podobnýho dobrodružství, tak si aspoň někde půjčím HW+SW na jeho diagnostiku. To není jako narvat 120tkovou kabeláž do hundrtky a řešit problém se snímačem sešlápnutí brzdy4
15:59:06
13.10.2009
105
-> King: jestli myslis ten kruhovy prijimac tak ten tam mame byl prave na nem privazan ten klicek... ted tam je i spnacka z feldy komplet a problem pretrvava
15:24:53
13.10.2009
King
-> 105: Ve spínačce (resp. na ní) je snímač (vysílač/přijímač) pro komunikaci s čipem v klíčku. Od něj vede koaxiál do imobilizéru. Pokud tedy máš ECU s imobilizérem, potřebuješ jednak tu imobizerovou krabku a onen snímač (případně celou spínačku :) Kecy rádobyodborníků z tzv. "autorizovaných servisů" je třeba brát s rezervou :)
14:52:13
13.10.2009
105
takze si klidne myslim ze nekde zapomel pripojit kostru (ocko)nebo tak nejak
14:51:42
13.10.2009
105
-> Stepan FUN: dekuju za vysvetleni sehnal sem novou jednotku v autodilech (pujcena ze znamosti i z kabelazi) a ta pasovala na feldi bmm normalne9 9 ) a bez vysledku (kamosovi porad rikam ze je chyba nekde jinde) v autorizovanym servisu nam rekly ze se musi menit imo i se spinackou (nechapu proc) pry je čip i v ni což mi pripada jako holy nesmysl.. na schematu ktere si sem dal sem se dival letmo a dekuji za vysvetleni cesty k rele a od rele dekuji jdu zkouset
13:32:06
13.10.2009
StepaNoFUN
Zkus kouknout na tohle...
zvětšit felicia 1,3 Bmm imobilizer - obrázek od StepaNoFUN vložen 13.10.2009 13:32:06
13:27:06
13.10.2009
StepaNoFUN
-> 105: Palivový čerpadlo je ovládaný přes relé R5 a následně pojistku F4. Ale pokud Ti nesepne tohle relé, i když by sis přivedl jiný napájení na čerpadlo, tak si moc nepomůžeš. Současně s čerpadlem se totiž napájí i lambdasonda a snímač teploty nasávanýho vzduchu. Jinak relé R5 je ovládaný kostrou z pinu 25 ŘJ motoru a napájení cívky tohohle relé je bez pojistky z kontaktu "15" spínačky.
21:57:12
12.10.2009
King
-> 105: POkud se to chová, jak popisuješ, není jiná možnost, než si půjčit třeba noťas s vagcomem a vyčíst, co hlásí ECU a ŘJ imobilizéru (imobox). Buď bude ECU hlásit neautorizovanej start nebo imobox bude mít chybu komunikace s ECU nebo případně něco dalšího. Čerpadlo se zapíná před startem na moment vždycky i při neautorizovaný startu.

To, že si nedostal kloudnou odpověď na to, jak ojebat imobilizer bude pravděpodobně tím, že to není taková "trivka", jelikož soudruzi od Bosche podobné hračky už nějakej pátek vyráběj a maj to poměrně dobře ošéfovaný. Samozřejmě je jistá nenulová šance, že na místní fórum leze nějakej bejvalej/současnej autočórkař, kterej se rád pochlubí, ale rozhodně to nebude nějaká rady typu propoj dva piny na konektoru XY 4

Ten chip bejt klidně i odprásklej, jeho PIN je myslím uloženej v ECU, kde se teoreticky může taky pomršit.

Neznám žádnou fíčuru zablokování ECU, jakmile dostane ECU napájení, naváže komunikaci s imoboxem a pokud sedí PIN chipu s údajem v ECU, startuje a jede.

Pokud nemáš k dispozici diagnostiku, tak je ECU bez IMO jasná volby. Ta ECU z fava se použít dá, ale bez úpravy na ni nejde nasadit konektor feldí BMM kabeláže. Lepší je feldí ECU bez IMO.
20:02:22
12.10.2009
105
je mozny ze se mohl cip z klicku vymazat ?
19:20:22
12.10.2009
105
kdyz sem daval na pojistku 4 (cerpadlo vstrik a ŘJ) pri zapnuti zapalovani se rozvitila.. potom sem odpojil cerpadlo a dal na privodni kabely opet zarovku a pri startu se nerozsvitila (bohuzel muj multimetr odesel do vecnych lovist8 ) kostry vse .. v motoru zapojeny vsecky konektory s feliciou ze ktere se to bralo sem dojel osobne pres 30km a nejevila zadny problem takze klicek je zaroven s imo.. nechapu tedy i kdyz je cerpadlo napojeny na tvrdo a benzin do vstrikovace jde proc chytne a zdechne? prece tady sem koukal ... a rele cerpadla sem nenasel skoda.panda.cz/clanek.php 3?id=183 jen rele r5 ktery je tam vedeny jako rele bmm vstrikovani
12:41:10
12.10.2009
StepaNoFUN
Spíš než na IMO bych to viděl na nějakou chybu v zapojení... Spínací relé čerpadla, nebo nějakou jinou kravinu, protože originál imobilizér by měl blokovat jenom řídící jednotku (čerpadlo by mělo běžet) a to tím způsobem, že motor bez problémů chytne, ale jak píšeš po 2-3vteřinách chcípne. Chtělo by to zkusit diagostikovat a udělat přizpůsobení řj motoru s řj imobilizéru. Ale pokud je tam klíč se správným čipem a obojí to bylo použitý z jednoho auta, tak by to přizpůsobený bejt mělo...
10:28:06
12.10.2009
105
Ahoj kluci pred tim nez sem toto tema zalozil precetl sem si nekolik temat ale kloudne odpovedi se mi nejak nedostalo na otazku jak obejit imobilizer ve felde 1,3Bmm (nadstandart)





S kamosem sme vykuchali jeho facko a dali komplet motor prevodovku a elektriku z feldy bmm



motor toci vsecko sviti.. ale start blokuje imobilizer ikdyz je klicek privazanej za snimaci krouzek ..,, proste pri startu nesepne cerpadlo (myslim ze ho blokuje a zajimalo by me co este blokuje zapalovani ? impuls ke vstrikovaci ? )



kdyz sme na cerpadlo pripojily napeti normalne davalo a motor chytl na 1-3sekundy max.. je mozny ze pri odpojeni ŘJ se nejak zablokoval imobilizer a je ted potreba ho odblokovat? ---



jinak sem slysel ze se da pouzit ŘJ z favorita bmm

dekuji
Extreme Tyres