nezvyčajné vybitie baterky

prohledat
10 příspěvků (zobrazeno 1 až 10) od 23.10.2009 do 17.11.2009, založil/a DJFrndzalica
řadit dle data
12:06:51
17.11.2009
palinator
-> mixal.s:

Mě dobíjí max. 13,65 V, a to při 2000 otáčkách a výše. 13,1 V při 500 otáčkách... (bez zátěže)

S plnou zátěží max. 13,3 V při >2000 rpm a 12,1 při 500 rpm...
08:57:57
17.11.2009
mixal.s
-> palinator: no neviem, ci v baterii (robim servisneho technika baterii) ked nastartujes.. lenze dobijat ti musi na 13,8V na baterii (nie na altiku) a to aj ked zapnes vsetko (dialkove, radio, ventilator a pod).
09:05:32
25.10.2009
palinator
Pokud je baterka starší, dobíjení funkční a sama se vybíjí, možná bude zkrat na jednom nebo více článcích baterky - asi jednom, jinak by asi nenastartoval..3
10:56:26
24.10.2009
105
-> DJFrndzalica: kostra kastle motoru v poradku ? popripade kabel od + ke starteru

jeslti to bude ok... vem multimetr (ampermetr) a zmer odber pri vypnutym motoru a klicku proste v klidu odebiranem proud by mel byt do 10-50mA podle toho jaky tam mas radio alarm atd
upraveno 2x, naposled 24.10.2009 10:59:11
22:45:38
23.10.2009
Klubko_
-> DJFrndzalica: este zmer napeti se zapnutejma svetlama. Naprazdno to sice muze ukazovat dobre, ale v zatezi...
17:17:19
23.10.2009
DJFrndzalica
skusim prehodiť baterku čo to spravi....to napätie som meral dnes...
17:16:11
23.10.2009
DJFrndzalica
napätie 13,5 – 13,9 pri 2000 otáčkach
15:47:44
23.10.2009
minno
-> DJFrndzalica: alebo ani zrepasovany altik neznamena, ze funguje dobre....meral si namätie, aké je na svorkách altíka / baterky pri naštartovanom motore a zvýšených (nad 1000) otáčkach?
upraveno 1x, naposled 23.10.2009 15:48:06
15:41:19
23.10.2009
jerzy
-> DJFrndzalica: mozna spatna baterka...
13:19:28
23.10.2009
DJFrndzalica
Zdravím, dnes som išiel na pravidelnú emisnú kontrolu, už cestou tam, keď som stál na križovatke tak som zistil, že zapnutý blinker bliká veľmi pomaly, presne tak ako keď je baterka už na minime a keď som pridal otáčky na 2000 tak to už išlo dobre......keď som prišiel na stanicu EK tak som vypol motor a po výzve technika aby som pristavil auto som bez najmenšieho problému naštartoval....keď technik šteloval karbec divil sa že mu ten pristroj nechce ukazovať otáčky tak potom pripojil daku vec (neviem čo to bolo, v živote som to nevidel1) na baterku a už začali nabiehať......ale ten hlavný problém je že keď som odchádzal tak baterka úplne vybitá......pritom altík je zrepasovaný a regulátor nový, dobíjanie som kontroloval, dáva to tých 13 - 13,5 pri 2000 otáčkach.....jedná sa o Š 120 L (M-ko)
Extreme Tyres