Zpáteční světla

prohledat
16 příspěvků (zobrazeno 1 až 16) od 30.10.2009 do 31.10.2009, založil/a Vytem
řadit dle data
21:12:39
31.10.2009
afro100
obrazok vyda za tisic slov, takto to je v stovke
zvětšit Zpáteční světla - obrázek od afro100 vložen 31.10.2009 21:12:39
09:36:58
31.10.2009
petr s
-> Bobesh: Po prázdninách jak začali kliky bomoro
09:33:15
31.10.2009
Bobesh
-> petr s: Nebylo to už o rok dřív,s nástupem alternátoru a klik BOMORO?
09:32:21
31.10.2009
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
jak říkají ostatní, na starších Š100 spínač na převodovce nebyl. ALE na víčku spoje šaltrpáky s táhlem byl spínač a na táhle takovej nemotornej plech kterej sepnul při zařazení zpátečky, spolehlivost pod bodem mrazu. ale dá se to určo sehnat.
09:26:06
31.10.2009
petr s
-> Bobesh: Od 74 roku to už bylo na převodovce
09:23:06
31.10.2009
Bobesh
Jinak u řady 100-110 byl sice v tunelu ale po nástupu 105-120 ,který ho mají na převodovce,se to pomalu sjednotilo.Třeba na mým erku 77 už byly zpátečky na převodovce. Pozor na model 105 "Supersport"1 do 78 neměl osazeny zpátečky a varovná světla.
09:13:03
31.10.2009
Klubko_
-> Vytem: esi ty nemas skodovku po me 3 na moji prvni uzarne byl "na litacku" na 2 dratech polozenej vytahovaci vypinac vedle saltrpaky. Nejednou jsem ot zapomnel vypnout 3 Ale to jen tak na okraj pro pobaveni.

Tedka mam jen takle malinkou fotku, ale ty zeleny draty, to je ten spinac
zvětšit Zpáteční světla - obrázek od Klubko_ vložen 31.10.2009 09:13:03
09:07:47
31.10.2009
Bobesh
-> afro100: ten černej dekl je tam taky4
07:39:23
31.10.2009
suri
mb nemá ani prvé kilá nemajú , novšie nemajú tiež ale majú tam záslepku a dá sa pridať , je to spínané spínačom v tuneli ktorý stojí akurát za hovno pretože ho furt šteluješ chvilu funguje a potom svietia aj tak spiatocky aj na 4ke
00:36:21
31.10.2009
afro100
100 NEMA spinac spiatociek na prevodovke, okrem poslednych serii, u stovky je spinac spiatociek v tuneli u (za) riadiacou pakou ovladany castou kulisy (pri zaradeni spiatocky kulisa zatlaci na vypinac v ktorom sa spoja kontakty)



-> LiMaK - 742 forever: ten vypinac tam zrejme bude tazko dostavat, lebo pokial ma pamat neklame konstrukcia tunela u stopeti nema zvrchu ony montazne otvory medzi sedackami ako kilo, netvrdim vsak ze sa to neda,



nez ale vymyslat ako to tam zbastlit by som radsi prezrel prevodovku ci nie je nahodou vypinac, prip. otvor na vypinac a dal ho tam
upraveno 2x, naposled 31.10.2009 00:41:00
22:53:23
30.10.2009
LiMaK - 742 forever
100vka nevim jak ma spinac zpatecek, ale skoda 1000MB urcite nemá...lehnes pod 1000MB prevodovku a neuvidis nic.

kamos to tak mel a nezbyvalo mu nic jineho nez to jak to mas ty....pak je jeste jedna moznost, 1000mb to melo nejak na táhlu od šaltrpáky...jedine takhle. jinac predelat prevodovku.





Jako ono je celkem ten prepinac bezporuchovej, takže nevidim duvod, pro by nekdo dodelaval jen tak z nudy prepinac pod volant...to asi bude prevodovka 1000mb a tam to zautomatizujes jen tím mechanismem nejak na táhlo od šaltry, co jde na prevodovku, nebo vymena prevodovky za 105-130 :-)
upraveno 1x, naposled 30.10.2009 22:53:59
21:41:06
30.10.2009
Vytem
a k tomu vede kolik kablíků? dva? a jak mají bejt zapojený? je to jen jakoby rozpojenej kabel od plus ke světlům? a když mám tu převodovku ze 100vky tak to je stejný?
upraveno 2x, naposled 30.10.2009 21:49:20
21:39:11
30.10.2009
Nwkt
-> Vytem: Lehneš pod auto na pravý straně převodovky, uvidíš
21:35:23
30.10.2009
Vytem
a jak ho vyměním popřípadě zjistím, kde přesně je? to musím vyndat převodovku?
21:18:49
30.10.2009
Nwkt
Spínač v převodovce, spíná + ke světlům
21:18:07
30.10.2009
Vytem
Chci se zeptat na jakém principu fungují zpáteční světla, jelikož u svojí Škody 105L mám pod palubkou spínač, kterým tyto světla zapínám, resp vypínám... Jak to funguje automaticky? Mám zřejmě převodovku ze Škody 100, jestli to na to má nějakej vliv... Díky za rady, jak bych to zautomatizoval :-)
Extreme Tyres