dobijanie felda

prohledat
17 příspěvků (zobrazeno 1 až 17) od 13.11.2009 do 16.11.2009, založil/a kovo 1.3 mpi
řadit dle data
12:26:21
16.11.2009
suri
-> kovo 1.3 mpi: tak vidíš mal si kúpiť nové a preletovať , oprava za 50 korún aj z cigárom
12:24:26
16.11.2009
kovo 1.3 mpi
tak bolo to regulatorom stary uz nemal ani uhliky
zvětšit dobijanie felda - obrázek od kovo 1.3 mpi vložen 16.11.2009 12:24:26
17:18:47
14.11.2009
suri
-> palinator: jj-> Jakub M.: ja viem , zhorel rotor na boschy a oprava 4000
13:17:58
14.11.2009
Jakub M.
-> palinator:

to nemůžu přesně specifikovat čím to přesně je.. proto to dení svícení je zmíněno v závorce, je to pouze moje domněnka... ale to že to tomu altíku dává zabrat pravda bohužel nejspíš bude...
upraveno 1x, naposled 14.11.2009 13:18:12
13:05:39
14.11.2009
jarda.u1
-> palinator: Ja nemyslel,ze by dal + na kostru,ale jen aby daval pozor,aby mu treba nesjely kleste (pokud pouzije startovaci kabely)Nejsou totiz na koncich izolovane.Lepsi je pouzit silny kabel zakonceny ockem.
10:57:05
14.11.2009
palinator
-> Jakub M.:

Myslíš, že ty proudy, který přibyly denním svícením, mají za následek nadměrné opotřebení komutátoru? Řek bych, že to je spíš mechanické tření, než elektrické jiskření, které za to může.
10:55:25
14.11.2009
palinator
-> jarda.u1:

Řekl bych, že by ho světelné, dotykové a možná i pachové parametry ujistily, že asi dal + na kostru...3

-> suri:

Myslíš alternátory z felicie nebo alternátory ve škodovkách obecně??
10:53:59
14.11.2009
Jakub M.
-> suri:

pokud tam má PAL tak máš naprostou pravdu... ovšem je nutno říct, že BOSCH je úplně stejná sr... 100000km na FE 1,6 a ty samý příznaky jako jsou tu popsaný... důvod? 3 diody v můstku v háji, komutátor sjetej téměř až k izolaci od hřídele (pos. denní svícení!!) a ložiska jakbysmet...
20:47:49
13.11.2009
suri
-> kovo 1.3 mpi: zožen si iný alternátor na výmenu , toto môže byť kludne hocičo a zachvilu dojazdíš lebo chodíš viacmenej na baterku -> jarda.u1: keby len mostíky , na týchot prijebn.,.ých alternátoroch sa sere všetko od uloženie ložiísk , po praskanie vik cez zhorené rotory a statory po zhorene mostíky a regulátor málokedy pomože
20:35:38
13.11.2009
kovo 1.3 mpi
-> jarda.u1: aha no dobre zajtra skusim
20:32:08
13.11.2009
jarda.u1
-> kovo 1.3 mpi: no,nejdriv to pripojis a pak to nastartujes a zmeris multimetrem,ne?Tezko by se ti to zapojovalo pri chodu,jeste bys nekam strcil ruku a byl by maler.Davej pozor,at se ti plusovej kabel neukostri!!!!!!!!!!
20:29:36
13.11.2009
kovo 1.3 mpi
-> jarda.u1: aha tak potom by som povedal ze bude v haji asi komplet cely altik aj tak uz bol raz opravovany a ten test mozem urobita aj pri nastartovanom motore?
20:24:11
13.11.2009
jarda.u1
-> kovo 1.3 mpi: zkus maly test za pomoci startovacich kabelu,abys vyloucil moznost,ze je zavada v el.instalaci.Propoj - pol akumulatoru s obalem alternatoru a + pol akumulatoru s vyvodem alternatoru,kam vede stale +(je to silny kabel s ockem).Potom mereni opakuj.Timto vyloucis spatne ukostreni motoru a nebo vyhraty "plusovy" kabel.Pokud se bude zavada projevovat stale stejne,je problem nejspise v alternatoru.Muzes zkusit vymenit regulator,drzi jen na dvou sroubkach a nevyzaduje demontaz alternatoru z vozu.U techto alternatoru odchazeji ale casto diodove mustky,tam uz se demontazi a rozebrani alternatoru nevyhnes.Nebo si pujc od nekoho cely funkcni alternator na zkousku.
20:17:14
13.11.2009
suri
-> kovo 1.3 mpi: tak to bude nejaký problém a ani s tým nejzadi a nájdi si opravy alternátorou kde ti to urobia , toto može byť kludne vážnejšie
20:14:32
13.11.2009
kovo 1.3 mpi
no tak altik neviem aky ale regulator som kupval orginal felda a to je 70A/14V
20:07:46
13.11.2009
suri
-> kovo 1.3 mpi: tak to je pruser , merák máš dobrý ? toto môže byť regulátor alebo nejaká dioda , a to ak má naozaj 8 V daleko nezájdeš , kludne moze byt zohrený stator alebo rotor , alternátor máš 55A ?
20:05:51
13.11.2009
kovo 1.3 mpi
Ahoj. Mam taky problem felda 1.3 (50kw) ze ked mam auto nastartovane a nieje ziadny odber tak dobija na 14V ale akonahle zapnem svetla tak rucicka na voltmetri padne na 12V a strasne kolise a to nevravim o pustenom vetraku na kurenie a tak podobne. V podstate cim viac spotrebicov zapnem rucicka tym viac pada Dnes som sa dostal na 8V pri 3000 ot./min. ( zapnute svetla,kurenie a vyhrievanie zadneho okna) Ked vsak vsetko vypnem tak ma uz iba 13V. Ked auto nejde a stoji s vypnutym motorom a vsetko vypnute tak po polhodine mi budik na dobijanie ukaze z povodnych 13V 11V a ledva natoci. Co s tym altik? regulator napätia? Dakujem za rady
Extreme Tyres