skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
dobijanie felda
prohledat
17 příspěvků (zobrazeno 1 až 17) od 13.11.2009 do 16.11.2009, založil/a kovo 1.3 mpi
12:26:21
16.11.2009
16.11.2009

suri
-> kovo 1.3 mpi: tak vidíš mal si kúpiť nové a preletovať , oprava za 50 korún aj z cigárom
12:24:26
16.11.2009
16.11.2009

kovo 1.3 mpi
tak bolo to regulatorom stary uz nemal ani uhliky
17:18:47
14.11.2009
14.11.2009

suri
-> palinator: jj-> Jakub M.: ja viem , zhorel rotor na boschy a oprava 4000
13:17:58
14.11.2009
14.11.2009

Jakub M.
-> palinator:
to nemůžu přesně specifikovat čím to přesně je.. proto to dení svícení je zmíněno v závorce, je to pouze moje domněnka... ale to že to tomu altíku dává zabrat pravda bohužel nejspíš bude...
to nemůžu přesně specifikovat čím to přesně je.. proto to dení svícení je zmíněno v závorce, je to pouze moje domněnka... ale to že to tomu altíku dává zabrat pravda bohužel nejspíš bude...
13:05:39
14.11.2009
14.11.2009

jarda.u1
-> palinator: Ja nemyslel,ze by dal + na kostru,ale jen aby daval pozor,aby mu treba nesjely kleste (pokud pouzije startovaci kabely)Nejsou totiz na koncich izolovane.Lepsi je pouzit silny kabel zakonceny ockem.
10:57:05
14.11.2009
14.11.2009

palinator
-> Jakub M.:
Myslíš, že ty proudy, který přibyly denním svícením, mají za následek nadměrné opotřebení komutátoru? Řek bych, že to je spíš mechanické tření, než elektrické jiskření, které za to může.
Myslíš, že ty proudy, který přibyly denním svícením, mají za následek nadměrné opotřebení komutátoru? Řek bych, že to je spíš mechanické tření, než elektrické jiskření, které za to může.
10:55:25
14.11.2009
14.11.2009

palinator
-> jarda.u1:
Řekl bych, že by ho světelné, dotykové a možná i pachové parametry ujistily, že asi dal + na kostru...
-> suri:
Myslíš alternátory z felicie nebo alternátory ve škodovkách obecně??
Řekl bych, že by ho světelné, dotykové a možná i pachové parametry ujistily, že asi dal + na kostru...

-> suri:
Myslíš alternátory z felicie nebo alternátory ve škodovkách obecně??
10:53:59
14.11.2009
14.11.2009

Jakub M.
-> suri:
pokud tam má PAL tak máš naprostou pravdu... ovšem je nutno říct, že BOSCH je úplně stejná sr... 100000km na FE 1,6 a ty samý příznaky jako jsou tu popsaný... důvod? 3 diody v můstku v háji, komutátor sjetej téměř až k izolaci od hřídele (pos. denní svícení!!) a ložiska jakbysmet...
pokud tam má PAL tak máš naprostou pravdu... ovšem je nutno říct, že BOSCH je úplně stejná sr... 100000km na FE 1,6 a ty samý příznaky jako jsou tu popsaný... důvod? 3 diody v můstku v háji, komutátor sjetej téměř až k izolaci od hřídele (pos. denní svícení!!) a ložiska jakbysmet...
20:47:49
13.11.2009
13.11.2009

suri
-> kovo 1.3 mpi: zožen si iný alternátor na výmenu , toto môže byť kludne hocičo a zachvilu dojazdíš lebo chodíš viacmenej na baterku -> jarda.u1: keby len mostíky , na týchot prijebn.,.ých alternátoroch sa sere všetko od uloženie ložiísk , po praskanie vik cez zhorené rotory a statory po zhorene mostíky a regulátor málokedy pomože
20:35:38
13.11.2009
13.11.2009

kovo 1.3 mpi
-> jarda.u1: aha no dobre zajtra skusim
20:32:08
13.11.2009
13.11.2009

jarda.u1
-> kovo 1.3 mpi: no,nejdriv to pripojis a pak to nastartujes a zmeris multimetrem,ne?Tezko by se ti to zapojovalo pri chodu,jeste bys nekam strcil ruku a byl by maler.Davej pozor,at se ti plusovej kabel neukostri!!!!!!!!!!
20:29:36
13.11.2009
13.11.2009

kovo 1.3 mpi
-> jarda.u1: aha tak potom by som povedal ze bude v haji asi komplet cely altik aj tak uz bol raz opravovany a ten test mozem urobita aj pri nastartovanom motore?
20:24:11
13.11.2009
13.11.2009

jarda.u1
-> kovo 1.3 mpi: zkus maly test za pomoci startovacich kabelu,abys vyloucil moznost,ze je zavada v el.instalaci.Propoj - pol akumulatoru s obalem alternatoru a + pol akumulatoru s vyvodem alternatoru,kam vede stale +(je to silny kabel s ockem).Potom mereni opakuj.Timto vyloucis spatne ukostreni motoru a nebo vyhraty "plusovy" kabel.Pokud se bude zavada projevovat stale stejne,je problem nejspise v alternatoru.Muzes zkusit vymenit regulator,drzi jen na dvou sroubkach a nevyzaduje demontaz alternatoru z vozu.U techto alternatoru odchazeji ale casto diodove mustky,tam uz se demontazi a rozebrani alternatoru nevyhnes.Nebo si pujc od nekoho cely funkcni alternator na zkousku.
20:17:14
13.11.2009
13.11.2009

suri
-> kovo 1.3 mpi: tak to bude nejaký problém a ani s tým nejzadi a nájdi si opravy alternátorou kde ti to urobia , toto može byť kludne vážnejšie
20:14:32
13.11.2009
13.11.2009

kovo 1.3 mpi
no tak altik neviem aky ale regulator som kupval orginal felda a to je 70A/14V
20:07:46
13.11.2009
13.11.2009

suri
-> kovo 1.3 mpi: tak to je pruser , merák máš dobrý ? toto môže byť regulátor alebo nejaká dioda , a to ak má naozaj 8 V daleko nezájdeš , kludne moze byt zohrený stator alebo rotor , alternátor máš 55A ?
20:05:51
13.11.2009
13.11.2009

kovo 1.3 mpi
Ahoj. Mam taky problem felda 1.3 (50kw) ze ked mam auto nastartovane a nieje ziadny odber tak dobija na 14V ale akonahle zapnem svetla tak rucicka na voltmetri padne na 12V a strasne kolise a to nevravim o pustenom vetraku na kurenie a tak podobne. V podstate cim viac spotrebicov zapnem rucicka tym viac pada Dnes som sa dostal na 8V pri 3000 ot./min. ( zapnute svetla,kurenie a vyhrievanie zadneho okna) Ked vsak vsetko vypnem tak ma uz iba 13V. Ked auto nejde a stoji s vypnutym motorom a vsetko vypnute tak po polhodine mi budik na dobijanie ukaze z povodnych 13V 11V a ledva natoci. Co s tym altik? regulator napätia? Dakujem za rady