
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Výstražná světla-problém
20:59:31
15.03.2011
15.03.2011

Pivodak
Tak dík za pomoc všem zůčastněným jsem klidnější když vím že to není závada

20:46:13
15.03.2011
15.03.2011

Hurdis
-> Pivodak: Co jsem prošel schémata, tak by mělo platit níže uvedené: Hurdis 15.03.11 19:40:46 napsal:
→ afro100: Tak modely 100 od podzimu 1971 , 110 LS a 110R
už to mají zapojené na přerušovač a cívku na spínačku.
Takže Pivodak může mít jiný problém (ale spíše ne) nebo mladší papíry
než auto.
→ afro100: Tak modely 100 od podzimu 1971 , 110 LS a 110R
už to mají zapojené na přerušovač a cívku na spínačku.
Takže Pivodak může mít jiný problém (ale spíše ne) nebo mladší papíry
než auto.
20:37:21
15.03.2011
15.03.2011

Pivodak
-> Hurdis: dle kterého roku to je správně?
20:29:57
15.03.2011
15.03.2011

Hurdis
-> Pivodak: Přesně tak, pouze dle všech polic mé soukromé knihovničky neodpovídá uvedený rok výroby. 

20:26:28
15.03.2011
15.03.2011

afro100
-> Pivodak: ano
20:25:51
15.03.2011
15.03.2011

Pivodak
Takže mám to chápat tak že to je takhle zapojeno z výroby že motor se vypne?
19:40:46
15.03.2011
15.03.2011

Hurdis
-> afro100: Tak modely 100 od podzimu 1971 , 110 LS a 110R už to mají zapojené na přerušovač a cívku na spínačku.
Takže Pivodak může mít jiný problém (ale spíše ne) nebo mladší papíry než auto.
Takže Pivodak může mít jiný problém (ale spíše ne) nebo mladší papíry než auto.
19:33:55
15.03.2011
15.03.2011

afro100
-> Hurdis: ono tych schem zapojeni bolo podla rokov a modelov tusim 5, ja mam 72, prestavanu na 73 a popisovany tentononc sa nedeje
18:58:02
15.03.2011
15.03.2011

Hurdis
-> Nwkt: jelikož mne řada 722 nezajímá (vyjma dvou výraznějších úletů
) ještě jsem to nezažil dochované v praxi. Taky je to z dnešního pohledu hloupost.
Z pohledu černé ovce rodiny (jediného neelektrotechnika) bych polopaticky popsáno provedl operaci přerušení kabelu vedoucího od spínače varovek do 8-mi pinové svorkovnice na druhý pin od kraje a jeho následné ukostření jinam na minus pol, třeba ke karoserii.
Tím by se při sepnutí spínače varovných světel nepřerušil okruh napájení cívky od spínací skříňky zapalování, což je při továrním zapojení normální.

Z pohledu černé ovce rodiny (jediného neelektrotechnika) bych polopaticky popsáno provedl operaci přerušení kabelu vedoucího od spínače varovek do 8-mi pinové svorkovnice na druhý pin od kraje a jeho následné ukostření jinam na minus pol, třeba ke karoserii.
Tím by se při sepnutí spínače varovných světel nepřerušil okruh napájení cívky od spínací skříňky zapalování, což je při továrním zapojení normální.
18:44:50
15.03.2011
15.03.2011

suri
-> Pivodak: a ak vypínač zatlačíš motor beží?
18:42:40
15.03.2011
15.03.2011

Pivodak
-> Nwkt: já mám 100vku teprve krátce takže ještě v tom nejsem tak zběhlý.
18:41:54
15.03.2011
15.03.2011

Hurdis
Kostra spínače výstražných světel je ve svorkovnici posazena proti vývodu 15 z cívky.
18:37:05
15.03.2011
15.03.2011

Nwkt
Pokud se nepletu tak to tak má fungovat
18:32:42
15.03.2011
15.03.2011

Pivodak
Nazdar chlapi mám takový problém,jedná se o škodu 100 R.V.1974 když je motor v chodu a zapnu výstražné tak začnou blikat ale motor chcípne.Kde může být zrada?Dík za rady.