
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
otáčkoměr do Felicie
18:04:55
06.06.2011
06.06.2011

Kuladmin
-> Felda: Jak pisi kluci sezen bud cely budiky a prehod nebo sezen aspon takovy kde funguje otackomer a tistenej spoj a prehod nebo jen tydle dve veci a prehod. Vyber si.

16:54:46
06.06.2011
06.06.2011

Rabbit
-> suri:
:-D
:-D
15:31:04
06.06.2011
06.06.2011

suri
-> Stepan FUN: kukačky sú fajn , furt točíš trištvrte na 12
21:53:16
05.06.2011
05.06.2011

StepaNoFUN
-> Milan 136: Tak zase obráceně - proč nezlikvidovat jednotku připojením další zátěže tam, kde nemá bejt a vymejšlet náhradu za něco běžně dostupnýho, relativně levnýho a plně funkčního... :-)
-> Felda: Dej tam originál... Je to Plug and Play a funguje to spolehlivě... Já osobně byh se na ty kukačky v palubce rozhodně nekoukal...
-> Felda: Dej tam originál... Je to Plug and Play a funguje to spolehlivě... Já osobně byh se na ty kukačky v palubce rozhodně nekoukal...
21:25:00
05.06.2011
05.06.2011

Felda
impulsy z ŘJ do indukční cívky jdou , ale to je jediný kabel na který jsem nezkoušel připojit otáčkoměr. ( na netu jsem čet že se má otáčkoměr připojovat na mínus kabel co jde do indučky tak proto sem to nezkusil )
21:18:58
05.06.2011
05.06.2011

castrol
a nejdu impulzy z riad jednorky
21:16:32
05.06.2011
05.06.2011

Milan 136
-> Felda: a co nevymýšlet blbosti a hnus a dát tam origo?
21:11:35
05.06.2011
05.06.2011

Felda
ahoj mam tu feldu 1.3 BMM s analogovýma hodinama a chci do ní dát otáčkoměr ze Š120
když otáčkoměr připojím na plus, mínus, a třetí (impuls) kabel omotám okolo "vysokonapěťového&qu ot; kabelu z indukční cívky do rozdělovače tak otáčkoměr na volnoběh ukazuje 850 ot/min. když přidám plyn tak ukazuje jen do 3000 ot/min a pak spadne na nulu a když mam 2500 ot/min a pustim plyn tak taky spadne na nulu do chvíne než má motor volnoběh, to pak zase ukazuje 850 ot/min.
skoušel sem připojit impuls(od otáčkoměru) na mínus kabel co jde do indukční cívky jak má být a otáčkoměr neukazuje nic a když na plus kabel co jde do indukční cívky tak se taky nic nedělo :(
poradíte kam mam zapojit impuls otáčkoměru aby skutečně fungoval ?
když otáčkoměr připojím na plus, mínus, a třetí (impuls) kabel omotám okolo "vysokonapěťového&qu ot; kabelu z indukční cívky do rozdělovače tak otáčkoměr na volnoběh ukazuje 850 ot/min. když přidám plyn tak ukazuje jen do 3000 ot/min a pak spadne na nulu a když mam 2500 ot/min a pustim plyn tak taky spadne na nulu do chvíne než má motor volnoběh, to pak zase ukazuje 850 ot/min.
skoušel sem připojit impuls(od otáčkoměru) na mínus kabel co jde do indukční cívky jak má být a otáčkoměr neukazuje nic a když na plus kabel co jde do indukční cívky tak se taky nic nedělo :(
poradíte kam mam zapojit impuls otáčkoměru aby skutečně fungoval ?