
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
90a alternátor z vw polo do felície
14:35:16
30.06.2011
30.06.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
Matthes, záškodník z TechWebu 30.06.11 14:32:44 napsal: → kovinko: DFM nic, tvoje ECU s tim neumi komunikovat.

14:32:44
30.06.2011
30.06.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
-> kovinko: DFM nic, tvoje ECU s tim neumi komunikovat.
14:30:50
30.06.2011
30.06.2011

kovinko
Jeto na hovno fotka ja viem ale áno ten napravo je to L a ľavý je DFM. Takže B+ hrubý červený a L je kontrolka a to DFM nemusím zapájať?
14:20:23
30.06.2011
30.06.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
Z tohodle pohledu je ten pin vpravo kontrolka dobíjení 

14:18:43
30.06.2011
30.06.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
-> havlik: Jj je to tak.
14:18:30
30.06.2011
30.06.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
Takze DFM by mel byt jen signal pro ECU. Takze kontrolku dej na ten druhej pin.
14:17:54
30.06.2011
30.06.2011

havlik
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ten L myslim byla kontrolka
14:17:06
30.06.2011
30.06.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
-> kovinko: Tyvole me se na to vzdycky nekdo zepta a ja si to nikdy nepamatuju... pohledam.
14:14:54
30.06.2011
30.06.2011

kovinko
Ahoj. kúpil som si alternátor 90a z pola a dávam ho do svojej civilnej felície. Upevenie som už poriešil len neviem ako to zapojiť. vo felde sú však len dva káble hrubý červený a zelený. Lenže altík z pola má 3kontakty. B+,L a DFM. B+ je ten hrubý ale na ktorý kontakt napojiť ten tenký zelený na L alebo DFM