Ehm totální prohra dneska.
Šel jsem dneska do garáže s tím, že se podívám po zapalovacích kabelech v jakém jsou stavu a kdyžtak je přeměřím. K tomu je ale potřeba dostat se k nim i na druhé straně ne jen u svíček že ano. Zde je ona prohra. I když jsem sundal stěrače a plast u nich abych tam alespoň něco viděl tak tam vede takové množství hadic, drátků a hadiček podtlaku, že jsem se na to vybodl. To se nedá. Tam není vidět ani prd. Návod je taky takový nejednoznačný. Prý v případě potřeby a místa kdyžtak sundejte lambdu a první díl výfuku (nebo svody teď nevím). To to raději dám někomu kdo něco už podobného dělal či viděl.
Radši to po výplatě někam zavezu
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zapalování zlobí
prohledat
13 příspěvků (zobrazeno 1 až 13) od 25.05.2012 do 26.05.2012, založil/a ZdeněkH - zrušená registrace
14:41:49
26.05.2012
26.05.2012

ZdeněkH - zrušená registrace
21:46:18
25.05.2012
25.05.2012

Kuladmin
-> suri: JA vim dokud ty cidla jsou ok, tak je to supr to souhlasim, ale kdyz pak zacnou odchazet tak to kolikrat stoji za to. A jejich umisteni je obcas taky dost sileny.
21:36:22
25.05.2012
25.05.2012

suri
-> Kuladmin: no zrovna to čo myslím ja funguje celkom slušne ...
21:35:39
25.05.2012
25.05.2012

Kuladmin
-> suri: jj ja vim a pak to ma plne fungovat ze



21:27:10
25.05.2012
25.05.2012

suri
-> Kuladmin: tak ono dnes majú bežne autá 50 a viac signálov v skutočných hodnotách
21:10:42
25.05.2012
25.05.2012

Kuladmin
-> suri: no neni no to vis zvyklej z BMM

ale proste nevim co resi u tehle aut je prvni diagnostika
zvlaste kdyz se mu i na palubni desce rozsvici ta kontrolka tak je jasny ze tam neco je a bude zapsany


ale proste nevim co resi u tehle aut je prvni diagnostika
zvlaste kdyz se mu i na palubni desce rozsvici ta kontrolka tak je jasny ze tam neco je a bude zapsany
21:10:12
25.05.2012
25.05.2012

suri
-> Kuladmin: to je veľa čidel?
21:09:33
25.05.2012
25.05.2012

Kuladmin
Ti rikam dej to na diagnostiku jinak to nevyresis ten motor ma uz moc cidel. Tech 4-5 kil za to snad neni tak hodne ne? MAs tam snimac klepani, snimac polohy vacky, snimac polohy skrtici klapky, snimac teploty vody , snimac teploty vzduchu, snimac venkovni teploty, vaha vzduchu , lambda sonda, snimac polohy klikovky - tak a cokoliv z tohodle ti to muze ovlivnovat a jak chces prijit na to zda je vse v poradku?? 
klidne tipuju cidlo vacky

klidne tipuju cidlo vacky
21:05:20
25.05.2012
25.05.2012

ZdeněkH - zrušená registrace
No snad to půjde. Nechce se mi na diagnostiku
Hmm tak jsem se díval jak se dostat k zapalovací cívce. Bože to bude zase porod. Nesnáším když se pro jednu věc musí rozebrat x jiných
Hmm tak jsem se díval jak se dostat k zapalovací cívce. Bože to bude zase porod. Nesnáším když se pro jednu věc musí rozebrat x jiných
20:51:42
25.05.2012
25.05.2012

darklord
No v prvom rade zapalovacia sustava.
20:40:06
25.05.2012
25.05.2012

ZdeněkH - zrušená registrace
Rozdělovač není jen zapalovací cívky.
Jsem to možná celé blbě napsal. Jde o to mohl by problém v zapalovací soustavě dělat to co popisuju? Nebo je to celé čárymáry a může to být i jinde (jiná čidla, atd.)
Jsem to možná celé blbě napsal. Jde o to mohl by problém v zapalovací soustavě dělat to co popisuju? Nebo je to celé čárymáry a může to být i jinde (jiná čidla, atd.)
19:38:06
25.05.2012
25.05.2012

darklord
No problem bude v elektrike zjavne. Takze skontrolovat VN kable, rozdelovac.
19:34:36
25.05.2012
25.05.2012

ZdeněkH - zrušená registrace
Mám takový problém sice se nejedná o škodovku naopak o mnohými zatracovaný Opel a to Omega MV6 v kombi a v automatu. Motor X30XE (V6).
Jde o to, že auto při určitých otáčkách cuká, otáčkoměr si hraje na epileptika a rozsvítí se diagnostika (ano já vím mám táhnout na diagnostiku), ale trochu jsem se v tom dnes šťoural a udělal pár věcí.
Prvně je vyměněn palivový filtr a zkontrolováno čerpadlo a filtr v nádrži vše ok (pravda jaký tlak čerpadlo dává nevím). Pak jsem se ale přesunul k motoru a hrál si tam. Když jsem nastartoval a ručně si hrál s plynem a všiml jsem si, že když motor jakoby začne kuckat(cukat) tak to vypadá jakoby byl špatný předstih a je slyšet jak to háže jiskru. To by přece nemělo ne? Při nižších otáčkách a volnoběhu to taky slyšet není jen při mírně zvýšených cca 3000. Podobný zvuk jsem slyšel kdysi na fáčku když jsem zkoušeli cívku a vyndali tedy svíčku, nasadili na ni kabel a zkoušeli o blok motoru jestli je vše ok.
Jelikož je tu plno opravdu odborníků chci se zeptat zda by si někdo nevěděl rady kde by mohl být problém. Nasměrovat mě.
Díky
Jde o to, že auto při určitých otáčkách cuká, otáčkoměr si hraje na epileptika a rozsvítí se diagnostika (ano já vím mám táhnout na diagnostiku), ale trochu jsem se v tom dnes šťoural a udělal pár věcí.
Prvně je vyměněn palivový filtr a zkontrolováno čerpadlo a filtr v nádrži vše ok (pravda jaký tlak čerpadlo dává nevím). Pak jsem se ale přesunul k motoru a hrál si tam. Když jsem nastartoval a ručně si hrál s plynem a všiml jsem si, že když motor jakoby začne kuckat(cukat) tak to vypadá jakoby byl špatný předstih a je slyšet jak to háže jiskru. To by přece nemělo ne? Při nižších otáčkách a volnoběhu to taky slyšet není jen při mírně zvýšených cca 3000. Podobný zvuk jsem slyšel kdysi na fáčku když jsem zkoušeli cívku a vyndali tedy svíčku, nasadili na ni kabel a zkoušeli o blok motoru jestli je vše ok.
Jelikož je tu plno opravdu odborníků chci se zeptat zda by si někdo nevěděl rady kde by mohl být problém. Nasměrovat mě.
Díky