komplexní dotaz k felicii 1.3 mpi

prohledat
4 příspěvků (zobrazeno 1 až 4) od 14.10.2012 do 23.10.2012, založil/a wom
řadit dle data
08:20:02
23.10.2012
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> wom: taky jsem měl kolikrát podobné nápady s výrobou vlastní elektriky do rapida... když jsem ale viděl, kolik stojí piny do konektorů (to není 50halířů za kus, ale třeba i několik desítek korun) a barevný autovodiče... zjistil jsem, že by mě to vyšlo na tisíce korun, hromadu práce, která třeba nebude ani tak dobrá.... proto jsem nakonec posháněl několik elektroinstalací z felicie a ty upravil do rapida... odpadlo lisování hromady konektorů, řešení rozvodů GND, vedení k pojistkové skříňce a spousta problémů... i přesto na tom bylo hodně práce, ale vyšlo to levněji. Opravdu si to rozmysli... MPi svazek není nikde rozkreslen jakože po délkách kabelů, že bysis to v klidu spočítal, připravil, objednal, vyrobil a pak zkusil na autě... já jsem to udělal tak, že jsem si přitáhl 2 MPi svazky, okuchala se izolace a skontrolovaly kabely... ten lepší jsem si vzal na auto... v konektorech řj. se mi zdá být mini iso pin (jako je v diagnostické zásuvce felicie) a na snímač otáček, lambda sondu,vstřiky,el.mag. ventil nádobky s akt. uhlím, knock sensor patří něco jako iso pin 2,54mm (většina vícepinových svorkovnic na feldě ho má), akorát s prodloužením k nakrimplování těsnícího špuntu.... kdysi jsem je kupoval v jedné elektro prodejně v HK, ale cenovka nebyla pěkná. Jinak zapalovací lišta, škrtící klapka a map sensor mají nějakej "zvláštní" konektor, budou to těžko sehnatelný piny...



Lepší je si nakoupit 2-3 svazky, jak říkám, odstranit izolaci, prohlídnout kabel po kabelu, proměřit "vodivost", odpor, dobré nechat, opravit pouze špatná, nebo podezřelá vedení... pokud ti to přijde jako víc práce než shánění nesehnatelných konektorů (pinů), drátů a vymýšlení vedení kabelů, aby to vypadalo, fungovalo i pasovalo, pak směle do homemade... dřív jsem byl taky tak hrr si všechno udělat svoje, sám a vytrestalo mě to... dnes už raději používám něco polohotové a jen to dodělám...
11:20:56
14.10.2012
StepaNoFUN
-> wom: ještě jednou... Při tom měření odpoj i snímač teploty. Protože pin 3 jde přes snímač teploty na kostru. ;-)
09:11:44
14.10.2012
Kuladmin
S temi otackami zacni tim ze vycistit kompletne klapku a tu nastavis.

Pak si zresetuj RJ ,,parkrat obkruz komin,, a znovu nacti chyby. Pripadne i pri te jizde sleduj hodnoty co lezou z cidel a budes vedet vic. Prosychr si jeste zkontroluj tesneni mezi sacim potrubim a hlavou zda nekde nesaje falesny vzduch.4
09:11:42
14.10.2012
StepaNoFUN
-> wom: Nějak jsem nepochopil kde jsi naměřil ty 2kohm. Při odpojený celý kabeláži motoru mezi snímačem otáček a ŘJ? Mě to spíš přijde jako že se to přes něco dalšího vracelo... A jestli koukám dobře do schématu, tak pin 3 jde do na snímač teploty chladící kapaliny. Tudíž by se to přes něj vracet mohlo. ;-)

Pokud lambda dává konstantně 0,21V tak je v pr. a tudíž výměna. Musí se po ohřátí měnit hodnota 0-1V minimálně 30x za minutu...

Schémata MPi Ti můžu poslat. Ale mám je v PDF a tudíž na mail...
upraveno 1x, naposled 14.10.2012 09:13:06
Extreme Tyres