Problém elektrika Felda

prohledat
22 příspěvků (zobrazeno 1 až 22) od 04.12.2012 do 27.12.2012, založil/a Kanis
řadit dle data
15:36:17
27.12.2012
Gryzly
-> Majki88: Mám tři roky el. učňáku a pak ještě dva roky el. nástavby, takže vím co je komutátor.

Ale Kanis asi neví.
17:01:35
26.12.2012
Majki
-> Gryzly: Řečnická otázka nebo to opravdu chceš vědět? (3 roky školy a pár let praxe před školou a rok po škole udělají své)
13:55:03
26.12.2012
Gryzly
-> Majki88: A komutátor je která z těch dvou věcí? ;-)
13:18:11
25.12.2012
Bukaj
-> Majki88:

3
13:17:46
25.12.2012
castrol
-> Majki88: mas to pokazene vidim to aj ja 3
13:15:34
25.12.2012
Majki
-> Kanis: Prozradím ti tajemství... (PS. vidíš to jen ty!) Akumulátor a alternátor je něco uplně JINÉHO! Akumulátor neboli lidově baterka je to co máš u feldy pod čelním sklem a aleternátor je u motoru, má řemenici pod ní "vrtulku", pohání ho klínovy řemen a je propojen s akumulátorem (baterkou).
12:22:06
25.12.2012
castrol
-> Kanis: ano
12:21:22
25.12.2012
Maťulo
Kanis 25.12.12 12:18:30 napsal:

→ Maťulo: Kdyby měl akumulator vydřené rýhy tak to by na to mohlo mít

taky vliv ?




21
12:21:04
25.12.2012
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Kanis: Pokud nebude mít akumulátor díry skrz tak mu to asi moc vadit nebude hlavně, že udrží obsah 3
12:18:30
25.12.2012
Kanis
→ Maťulo: Kdyby měl akumulator vydřené rýhy tak to by na to mohlo mít taky vliv ?

→ Molso: Taky to už byl návrh, ale už jsem dal do toho dost peněz a začíná vypadat podle mých představ.
11:56:59
25.12.2012
MOLSO
-> Maťulo: rovno celu feldu novu ! 3
11:29:29
25.12.2012
Maťulo
-> Kanis: ja k pise Ondro, polamane uhliky v regleri, skontroluj si aj komutator ci nema vydrane ryhy... rovno by som kupil novy alternator! ked mas obycajnu 1,3ku bez serva, prip. bez klimy, tak stoji par korun... 4
11:20:13
25.12.2012
Kanis
→ Kuladmin: Začalo mě to dělat z ničeho nic právě proto nevím co s tým a co by to mohlo dělat.
17:04:02
06.12.2012
OndraKrupi
ve feldě když dáš klíček do I. polohy tak by měl svítit jen spínač parkovaček, když zapneš světla mělo by to svítit celé, pokud píšeš že svítí dobíjení, mrknul bych na uhlíky na altíku, popřípadě kabely, změřil napětí nastartovaného neosvětleného auta a zkontroloval kostry pod palubkou.
15:17:02
06.12.2012
Kuladmin
-> Kanis: To mas sice pravdu ale nekde zacit musis. Pak si zkontroluj vsechny kostry a spoje atd. A zaclo to delat zniceho nc nebo si neco delal predtim apod?
upraveno 1x, naposled 06.12.2012 15:17:25
20:41:09
05.12.2012
Kanis
Týmhle, ale jen zjistim jestli mi to dobíjí dobře, ale myslím si že mi to nenapoví, proč se mi nerozsvítí přistrojovka po zapnutí klíčku.
20:15:11
05.12.2012
castrol
-> Kanis: nie musis nastartovat
20:08:09
05.12.2012
Kanis
Díky a to bych měl naměřit už při zapnutí klíčku? Nejsem v elektrice moc zběhlej.
19:06:29
05.12.2012
Kuladmin
mel bys namerit cca 13,8 -14,2V bez svetel a ventilatoru apod.
19:55:35
04.12.2012
Kanis
Měl jsem vyhozenou celou palubovku venku a nikde nic neteče, zkusím proměřit ten altík a kolik by tam mělo být?
19:53:38
04.12.2012
Kuladmin
Zkus otevrit pojistkovku jestli z ni potece voda tak vis na cem jsi 4

=> vyndani celniho okna + oprava kastle + nova guma a opetovne nasazeni.

A co se tyce dobijeni zkus ho zmerit na baterce resp altiku je mozne ze tam mas toho i vic.
19:50:35
04.12.2012
Kanis
Zdravím, mám Škodu Felicii r.v. 95. Při zapnutí klíčku se mi nerozsvítí přístrojová deska. Rozsvítí se mi až vytočím motor do vyšších otáček a pak mi stále svítí dobíjení. Prosím o radu co může tento problém způsobit? Díky
Extreme Tyres