Nastavení zapalování Forman 135 - od začátku

prohledat
5 příspěvků (zobrazeno 1 až 5) od 11.03.2013 do 11.03.2013, založil/a Michal D.
řadit dle data
17:39:53
11.03.2013
Radza
-> Nepér: nechceš si založit živnost s bohatými zkušenostmi a radami?3
15:22:07
11.03.2013
Nepér
Nějaká Favorití epidemie 3 hlavně je všude "karbec OK" ale třeba nejde volnoběh, nebo sytič...

1) je třeba správně zasunout dole na komínku to kolečko, má dost zubů, takže je dost velká pravděpodobnost, že se to dá vedle, což ani moc nevadí, když bude správně natočenej i rozdělovač nahoře. Ale podle knížky to prostě má nějak bejt.

2) je třeba správně zasadit rozdělovač do komínku, ten zub je asymetrickej a jít by to nemělo ale asi to jde. V nejhorším se dá otočit na rozdělovači o 180°, aby zapadl.

3) je třeba seřídit předstih stroboskopem s přesností aspoň na 2°, což je 1° na rozdělovači...

4) pro pokročilé tunery je tu jistý prostor k ladění křivky předstihu

5) Opravdu bude třeba naladit ten karburátor 3
upraveno 4x, naposled 11.03.2013 15:25:01
13:19:36
11.03.2013
Michal D.
Kdyby to bylo tak jednoduchý tak to dávno mám a nepíšu sem. :-)
12:40:20
11.03.2013
Tomaso435
Vycházejte z toho, že mám vyndaný rozdělovač a nevím jak tam byl.



čili to dej někomu kdo ho tam dá tak jak tam má bejt a je to pořešený :D
07:14:55
11.03.2013
Michal D.
Ahojte kluci,



mám docela velký problém se startováním na Formanu. Tak nejdříve jsem si všiml, že jsou přeházené kabely, ale jelo to tak a s tím jsem to i koupil, jenom nějak mi blbnul volnoběh, karbec je OK, tak jsem šel po předstihu, za boha nešel seštelovat aby šel motor alespoň trochu pravidelně.



Tak jsem si přečetl, že musí být píst prvního válce v zápalové horní úvrati, na fóru jsem našel, že střídá-li 4. válec tak 1. pálí. Sundám víko ventilů a nastavuju aby 1. pálil, a čumím na rozdělovač a ryska na palci byla otočená o 180°. Tak jsem zase žhavil fóra a přišel na to, že mám asi otočený rozdělovač. A tak jsem ho otočil jak má být. Nastavil předstih dle příručky, ale Formen nechytne. Startuju, občas když šlápnu po plynu tak žbleptne ale přitom to tak divně cvakne a zhasne.



Sorry za sloh, ale fakt nevím co s tím je, něco jsem určitě pohnojil jinak by to dávno jelo.



Neposral jsem si motor? - Myslím tím to cvaknutí, nikam mi nic nespadlo (na 120%).



Může mi sem někdo prosím napsat přesný postup jak nastavit zapalování???



Vycházejte z toho, že mám vyndaný rozdělovač a nevím jak tam byl.



Díky moc. Mám už z toho hlavu jak televizor.
Extreme Tyres