
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Ztráta klíčů felicia - výměna imobilizéru
18:52:03
24.06.2013
24.06.2013

Tomaso435
-> freaz: no vidíš jaký sme čuráci ty seš borec

16:08:23
24.06.2013
24.06.2013

freaz
Tak je to vyřešený - jak tu někdo říkal. ŘJ bouračky a tohoto jsou jiné, 1.3 MPi a 1.6 MPi - to nešlo, ale přijel známý s diagnostikou a jednoduše smazal starý imo, detekoval nový a nahrál nový - celé to trvalo 3 minuty.
13:22:51
16.06.2013
16.06.2013

Gryzly
-> freaz: Ten kroužek je jen anténa imobilizéru. Ten není potřeba měnit, jen musí být u klíčku při startování.
Kamarádka si koupila Punto a u pojistek byl tenhle kroužek a na něm izolepou přidělanej klíček. Někomu se nechtělo přehazovat zámky, tak klíček s čipem a kroužkem (cívkou, anténou) dal jinam.
Kamarádka si koupila Punto a u pojistek byl tenhle kroužek a na něm izolepou přidělanej klíček. Někomu se nechtělo přehazovat zámky, tak klíček s čipem a kroužkem (cívkou, anténou) dal jinam.
20:15:28
15.06.2013
15.06.2013

Milan 136
-> freaz: pokud jsi vyměnil spínačky a řj imo, tak by teď mělo stačit vymazat učební hodnoty v adrese 25
19:38:27
15.06.2013
15.06.2013

suri
-> Majki: tak potom v škodovke vyčítať pin immo a nakodovať klúč
16:00:55
15.06.2013
15.06.2013

kamikaze
-> freaz: Pokud měníš ŘJ motoru, tak musíš přispůsobit imo s ŘJ motoru, podle mě je to to samé, takže VAG a tuším že v díl. příruč. to je
15:54:45
15.06.2013
15.06.2013

Majki
-> suri: ale je problém jak píše, že ztratil klíče tak asi čip mít nebude...
14:22:45
15.06.2013
15.06.2013

suri
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : ridici jednotka čoho ? ak aj ima aj motora tak by to malo fungovať , ovšem nemá to logiku , čip sa dá prehodiť za 2 minuty a je kľud
14:21:06
15.06.2013
15.06.2013

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> suri: A kdyby se vyměnila i řídící jednotka?
14:17:22
15.06.2013
15.06.2013

suri
-> freaz: musíš použiť čip imobilizéru s toho staré klúča inak to nepôjde
14:14:01
15.06.2013
15.06.2013

freaz
Zdravím odborníky,
stala se mi nemilá věc a to, že jsem ztratil klíče od své feldy (1997, 1.3 MPi). Náhradní bohužel nemám - původní majitel též jedny ztratil.
Mám doma jednu bouranou feldu, z které mám imobilizér i oboje klíče. Známý mi poradil, že by mělo fungovat klasicky vyměnit spínací skříňky a imobilizery a mělo by auto jít nastartovat. Zkusil jsem to - odpojil jsem imo v feldě bez klíčů a připojil imo z bourané - vyzkoušel jsem oba kroužky kolem kolem klíče (jelikož jsem je pomíchal), ale ani pro jeden auto nezůstane nastartované - vždy chcípne. Je nutná např. poloha imobilizéru? Nebo kde jinde by mohl být problém? Mám to jen "nalehko" zapojené, že není vše na svém místě, viz foto.
Ten imo co tam visí, je z té bourané, na zemi jsou 2 kroužky + spínací skříňka z bourané. Auto chcípne pro oba dva kroužky.
Díky za rady.
stala se mi nemilá věc a to, že jsem ztratil klíče od své feldy (1997, 1.3 MPi). Náhradní bohužel nemám - původní majitel též jedny ztratil.
Mám doma jednu bouranou feldu, z které mám imobilizér i oboje klíče. Známý mi poradil, že by mělo fungovat klasicky vyměnit spínací skříňky a imobilizery a mělo by auto jít nastartovat. Zkusil jsem to - odpojil jsem imo v feldě bez klíčů a připojil imo z bourané - vyzkoušel jsem oba kroužky kolem kolem klíče (jelikož jsem je pomíchal), ale ani pro jeden auto nezůstane nastartované - vždy chcípne. Je nutná např. poloha imobilizéru? Nebo kde jinde by mohl být problém? Mám to jen "nalehko" zapojené, že není vše na svém místě, viz foto.
Ten imo co tam visí, je z té bourané, na zemi jsou 2 kroužky + spínací skříňka z bourané. Auto chcípne pro oba dva kroužky.
Díky za rady.