skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
kolik má dobíjet felda1,9 na volnobeh?
prohledat
8 příspěvků (zobrazeno 1 až 8) od 09.07.2013 do 13.07.2013, založil/a Martin/125/
08:30:56
13.07.2013
13.07.2013

Markop
Samozřejmě že je 13,5V málo. Porovnal bych napětí na alternátoru a na baterce, těmto alternátorům na hlavní svorce prakticky nekolísá napětí při zatížení. Pokud po zapnutí silných spotřebičů hodně klesne napětí na akumulátoru, ale na altu jen málo nebo vůbec (zvýšené otáčky), bude pokles napětí způsoben přechodovými odpory a provedl bych kontrolu a očištění svorek všech silových vodičů mezi aku a altem a to samé i ukostření mezi aku, karosérií a motorem.
00:18:31
13.07.2013
13.07.2013

srdcar 120L
-> dragon_cb_cz: Souhlas s futrama, možná nedosedá některý uhlík, buď by byl opotřebovaný nebo visí, může být i utržený přívodní kablík do něho, stává se to docela dost často, každopádně to chce startét vyndat a pořádně zkontrolovat. Kolik má naběháno?
Dobíjení celkem ujde, i když by mohl mít do 14,2 při vypnutých všech spotřebičích, na baterce. Při zapnutých světlech by na volnoběh mělo 13,5 V stačit. Při zvýšených otáčkách by napětí mělo se světly vylézt asi na 14 V. Zkus zapnout všechny spotřebiče, jako mlhovky, pokud jsou, světla, vyhřívané zadní sklo, větrák topení. Zvedni otáčky na aspoň 3000 a měl bys být na 13,5 V nejméně. Pokud ti to spadne pod 12,5 V, nemáš v pořádku alternátor, možná závada je v relátku nebo v uhlících, je to na repas. Altík máš nejspíš 70 A, možná i silnější, takže by měl krýt při 3000 ot veškerou spotřebu na vozidle a ještě dobíjet baterku.
Dobíjení celkem ujde, i když by mohl mít do 14,2 při vypnutých všech spotřebičích, na baterce. Při zapnutých světlech by na volnoběh mělo 13,5 V stačit. Při zvýšených otáčkách by napětí mělo se světly vylézt asi na 14 V. Zkus zapnout všechny spotřebiče, jako mlhovky, pokud jsou, světla, vyhřívané zadní sklo, větrák topení. Zvedni otáčky na aspoň 3000 a měl bys být na 13,5 V nejméně. Pokud ti to spadne pod 12,5 V, nemáš v pořádku alternátor, možná závada je v relátku nebo v uhlících, je to na repas. Altík máš nejspíš 70 A, možná i silnější, takže by měl krýt při 3000 ot veškerou spotřebu na vozidle a ještě dobíjet baterku.
12:23:30
10.07.2013
10.07.2013

dragon_cb_cz
-> Martin/125/: Nejspíš bude mít v prdeli futra... kamarád to na 1.9 měl podobný, i s novou Vartou to bylo v zimě spíš nic než moc, po repasu startéru lítá jak víno.
12:15:37
10.07.2013
10.07.2013

Martin/125/
ještě by mě zajimalo kolik proudu má odebírat starter...ale jak to změrit? Protože se mi zada ze od začatku co tu feldu mam toči hodne pomalu i když byla daná nová baterie plně nabita...
19:40:25
09.07.2013
09.07.2013

Kuladmin
ocividne to +- funguje max zacni pridavat otacky a hlavne rozsvit alespon svetla na potkavaci aby byl odber a pak mer. 

19:30:22
09.07.2013
09.07.2013

Nwkt
Co ti to ukázalo?
19:26:47
09.07.2013
09.07.2013

Tomaso435
to je akorát ne ?
18:53:56
09.07.2013
09.07.2013

Martin/125/
neví někdo? Ukazalo mi to 13,5