Záhada startování - Felicia

prohledat
3 příspěvků (zobrazeno 1 až 3) od 06.08.2013 do 07.08.2013, založil/a růža
řadit dle data
12:48:45
07.08.2013
růža
-> Stepan FUN: Je to 1995 a imobilizér to má. Teď už to dostává logiku. Moc děkuji za radu. 6
21:19:44
06.08.2013
StepaNoFUN
-> růža: Co je ta felda za rok? Má to už IMO? Pokud ano, mohl při výměně palubky "správně" pohnout s kabelama od imobilizéru a může bejt po problémech... ;-)
19:46:44
06.08.2013
růža
Poslední dobou mě auta připadají složitější než ženská mysl, přispívá tomu i tento příběh.

Bratranec si koupil Feldu 1.3 BMM z bazaru. Krátce po koupi začalo auto chcípat po nastartování (motor naskočil, cca vteřinu běžel a hned zhasnul) Auto naskočilo třeba až napotřetí. Tato závada byla sporadická, opakovala se třeba dvakrát z deseti startování a to bez okolních vlivů (teplota vzduchu, studený/teplý motor atd.) Jinak motor fungoval bez problému.

Vyjádření servisu znělo "že si někdo hrál s ř.j. a že je potřeba ji vyměnit." Než se k tomu bratranec dostal, tak si vyměnil budíky za jiné (s otáčkoměrem) no a najednou bylo po problému, auto startuje bez problému. A mě by zajímalo jaký vliv můžou mít budíky na nastartování auta, vždyť to spolu nijak nesouvisí? nebo se pletu? Děkuji za jakýkoliv názor.

Jo a u původních budíků si někdo hrál s kontrolkou Airbagu.
Extreme Tyres