Felicie van,mrkají světla a kontrolka

prohledat
17 příspěvků (zobrazeno 1 až 17) od 25.08.2013 do 26.08.2013, založil/a tami
řadit dle data
16:47:36
26.08.2013
dragon_cb_cz
-> srdcar 120L: Asi to, že rychlost regulace nijak nesouvisí s otáčkama motoru. Takže bych tipoval že v tvém případě nová baterka spíš nějaký problém zamaskovala než aby ho řešila.
16:34:39
26.08.2013
srdcar 120L
-> dragon_cb_cz 26.08.13 16:19:51: No vidíš, a mě to dělala baterka, regulátor na 55A altík mám elektronický, tak co ty na to?
16:19:51
26.08.2013
dragon_cb_cz
-> srdcar 120L: S tou baterkou je to podle mě nesmysl, polovodičovej regulátor reaguje 100% rychleji, než stihne dojít k poklesu napětí díky mrtvýmu článku na baterce... I s dobrou baterkou přece regulátor udržuje napětí vyšší než je klidový napětí baterky.
16:08:54
26.08.2013
srdcar 120L
-> Matthes, záškodník z TechWebu 25.08.13 22:47:33: Asi tak, že altík, resp. regulátor se snaží udržet hladinu napětí na baterce na určenou hranici, takže mžikově zapíná a vypíná buzení alternátoru. Úbytek napětí na baterce je zřejmě vyšší díky vadě baterky-třeba vadný článek. To je moje teorie.



Může taky být vadná jedna dioda v usměrňovacím můstku alternátoru, poměrně častá závada Felicií, pokud je mi známo od autoelektrikáře.
07:46:41
26.08.2013
Bukaj
Nebo vadnej regulátor...

...nejjednodušší bude vzít jinej regulátor i s uhlíky a vyzkoušet. Pokud to bude fungovat, tak neřešit komutátor (i když by to bylo profesionálnější - udělat rovnou GO altíku); to pak levněji asi vyjde sehnat jetej funkční alťas...4
03:38:44
26.08.2013
David29
Krom uhlíků to můzou bejt i sběrné krouzky - bude potreba je vzít (srovnat) soustruhem

Jak jsou šišoidní, ve vyšších otáčkách uhlíky odhazují
22:47:33
25.08.2013
Matthes, záškodník z TechWebu
-> srdcar 120L: A jak to jako souvisi s tim, ze to blika pri rychly jizde?
22:40:58
25.08.2013
srdcar 120L
Pokud to je vše v pořádku, tak já bych to viděl nejspíš v baterce, něco podobného jsem měl na 120 a odcházela mi. Na zátěžáku v baterkárně to ukazovalo 35 procent z původní kapacity a nabíjení nabíječkou tomu už nepomohlo. První mrazík a baterka klekla. Asi tak.
19:42:53
25.08.2013
Kuladmin
Pravda, na to staci odsroubovat ty dva sroubky co ho drzi a je venku a zjistit jejich delku a stav a myslim ze je castecne videt i na krouzky (kterych se dotykaji i na jejich stav).
17:00:07
25.08.2013
dragon_cb_cz
-> Matthes, záškodník z TechWebu: No to snad nemění nic na tom, že uhlíky nejsou v regulátoru ne?



EDIT: Aha, tak pardón, zase jsem za blba ;)
upraveno 2x, naposled 25.08.2013 17:00:37
16:59:56
25.08.2013
tami
Regulátor je vestavěný v altíku i s ulíkama,je to jeden díl,ne?
zvětšit Felicie van,mrkají světla a kontrolka - obrázek od tami vložen 25.08.2013 16:59:56
16:58:51
25.08.2013
Matthes, záškodník z TechWebu
-> dragon_cb_cz: On ma hyjenu, ne 120.
16:57:05
25.08.2013
dragon_cb_cz
-> tami: Ale prdlajs regulátor, uhlíky jsou přímo uvnitř v altíku...
16:30:55
25.08.2013
tami
Tak jsem zkontroloval klínový řemen,ten je O.K.,spoje uzemnění O.K.,co navrhujete teď vyměnit regulátor dobíjení na alternátoru,kvůli špatným uhlíkům?D.
13:45:44
25.08.2013
dragon_cb_cz
-> tami: Pokud to dělá ve vyšších otáčkách, tak bych se asi podíval na stav uhlíků v alternátoru - pokud jsou už hodně opotřebené, tak ve vyšších otáčkách moc odskakují.
11:05:02
25.08.2013
Kuladmin
Zkontroluj si klinak - napnuti a altik - dobijeni.
10:52:35
25.08.2013
tami
Při jízdě nad 100 km/h (vyšších otáčkách)začínají mrkat světla i kontrolka světel.Trochu jsem proběhl témata,a rád bych se zeptal čím začít,ukostřením,dobíjení m apod.Abych nezačal ze špatného konce,což se občas stane,jednoduchou závadu člověk hledá nejsložitější metodou.Díky za rady.
Extreme Tyres