
-> milan5698: Ale teď vážně: předpokládám,že se motor točí a klínový řemen je tam,kde má být. Dle čeho jsi usoudil,že vůz nedobíjí? Pakliže svítí kontrolka dobíjení i za chodu motoru,zkontroluj pojistku č.2 a dotažení svorek před i za ní. Tato jistí i okruhy stěračů,ventilace,směrove k,zpětných světel a elmag.ventilu volnoběhu. Dále svorky na alternátoru a regulátoru,mohl se vyklepat konektor,byť s originálními krytkami je to takříkajíc vyloučeno. pokud problém přetrvává,sežeň sobě 1 kus multimetru a pokus se změřit hladinu napětí při volnoběhu a zvýšených otáčkách,nejdříve naprázdno a pak se zapnutými světly a rychlým chodem ventilátoru topení. Jestliže nemáš měřící vehement,porovnej intenzitu světel a rychlosti otáček ventilátoru,při zvýšení otáček motoru z volnoběhu na zhruba 3000ot./min. bys měl zaznamenat znatelné zvýšení obého. Pokud se zhruba nevejdeš do rozsahu 13,5-14,5V,zkus vyměnit regulátor (pokud je to vibrační,začni jím) nebo alternátor. Pokud problém přetrvává...zkus přítele na telefonu nebo volej servis.