
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Kombinace budiku Š120 a Š136
10:24:49
01.10.2013
01.10.2013

Nwkt
-> Peca: Samec a samYce 

07:38:35
01.10.2013
01.10.2013

Peca
-> rsvancara: Diry v kufru jsou mi jasny, myslim ze tam mam jeste panenskou papirovou blanu na te druhe dire
Ale ty konektory jsou nejaky rozdelavaci? Me to prislo jako plastovy vylis.

06:43:40
01.10.2013
01.10.2013

rsvancara
-> Peca: Odpojíš dva konektory od svazků, vyndáš celek a nahradíš druhým typem. Jediný co je potřeba změnit je to, že se dává náhon tacho do druhé díry (z kufru).
Pro hranaté doprostřed, pro kulaté do toho mírně vlevo :-)
Když tak vyfotím (mám oba typy celkem v dosahu) :-)
Pro hranaté doprostřed, pro kulaté do toho mírně vlevo :-)
Když tak vyfotím (mám oba typy celkem v dosahu) :-)
23:29:29
30.09.2013
30.09.2013

stepan
-> Peca: Normálně maj budíky kabely. Jen se vycvakne konektor a nacvakne jinej, maximálně přidá drát na otáčkoměr, žádná věda.
23:27:39
30.09.2013
30.09.2013

Peca
Existuje nejaky mezikus s konektorem na zmenu kulatych budiku na hranaty ci naopak hranatych na kulaty? Nebo se strihaj a paji draty?
19:51:03
27.09.2013
27.09.2013

Peca
-> Nwkt: Co jsem se dival, tak sdruzeny palivomer a teplomer maji nejaky spolecny dratek z civky vedeny pres odpor ci kondik. To u budiku asi nebude, ne?
19:47:34
27.09.2013
27.09.2013

Nwkt
-> Peca: Dá se taky vyndat samostatně
19:42:47
27.09.2013
27.09.2013

Peca
-> Nwkt 27.09.13 19:35:14: No ten novejsi je nejak reseny pres obri plosnak, co ja vim kolik odporu tam nacpali navic...
19:35:14
27.09.2013
27.09.2013

Nwkt
-> Peca: No nic jinýho jim nezbejvá, když zbytek auta je stejnak 

19:34:00
27.09.2013
27.09.2013

Peca
-> Nwkt: A oba palivomery jsou v principu stejne zapojeny?
19:32:22
27.09.2013
27.09.2013

Peca
Asi tak...
19:22:30
27.09.2013
27.09.2013

Nwkt
Kontrolka je LEDka a má svuj kabel
19:21:17
27.09.2013
27.09.2013

Peca
Mám jednu myšlenku - do klasickýho eLkovýho budíku s kontrolkama v podobě žárovek implantovat palivoměr ze združených přístrojů 125L nebo 135/136 L. Místa v tom krytu vypadá že je dost, ale než to začnu bastlit, nemáte s tím někdo zkušenosti? Jak funguje propojení žárovkové kontrolky benzínu na staších kulatých budíkách a ručičky palivoměru? Je princip zapojení drátů palivoměru v kulatých budíkách a ve sdružené přístrojovce stejný?
Dráty jsou pro mě španělská vesnice typu "pokus-omyl" a tak jsem vděčný za každou radu (kromě typu "vykašli se na to :) ) Díkec.
Dráty jsou pro mě španělská vesnice typu "pokus-omyl" a tak jsem vděčný za každou radu (kromě typu "vykašli se na to :) ) Díkec.