Favorit nestartuje

prohledat
29 příspěvků (zobrazeno 1 až 29) od 17.12.2013 do 07.01.2014, založil/a Šulda
řadit dle data
12:07:13
07.01.2014
Pavell
Tak se asi nedozvíme jak to dopadlo. Zbytečná námaha
01:50:41
29.12.2013
Nepér
Já stejně myslim, že to nedá dohromady 3
00:36:42
29.12.2013
Nwkt
-> dragon_cb_cz: Jj naměří i 0,2
00:34:50
29.12.2013
dragon_cb_cz
-> Nepér: Ale prd... já takhle na GLSe naměřil hezkejch parazitních 0.7A 4
19:35:38
27.12.2013
Nepér
Na 10A rozsahu naměříš leda prd a na 400mA spálíš pojistku, když to připojíš po odpojení 3
12:17:33
26.12.2013
Tomaso435
-> Šulda: už to fachá ?
18:59:40
20.12.2013
Pavell
takhle to zapoj, postupně vyndavej pojistky, nebo spíš bych všechny vyndal a pak dával postupně zpět, a musíš ten okruh najít4



kdyžtak mám tenhle obrázek u mě v profilu,.aby jsi ho rozluštil.

Omlouvam se, že to znázorňuju takhle detailně, ale psal jsi, že el. nerozumíš. Pokud si to chceš opravit sám, měl bys tohle provést.
zvětšit Favorit nestartuje  - obrázek od Pavell vložen 20.12.2013 18:59:40
upraveno 1x, naposled 20.12.2013 19:02:29
18:46:18
20.12.2013
Pavell
i kdyby jsi to měl napojit přímo v autě na nabíjčku, tak to musíš udělat, páč ti to něco vysává, kdyby tam byl přímo zkrat, tak už nejezdíš. Jestli nemáš měřáček, kup si třeba v tescu za 100,- , na tohle ti bude stačit....
upraveno 1x, naposled 20.12.2013 18:46:29
17:18:45
20.12.2013
dragon_cb_cz
-> Šulda: Naopak, tak to přesně zjistíš. Uvidíš jestli ti tam teče nějaký proud nebo ne...
17:16:05
20.12.2013
Šulda
-> Pavell: takto ale pokuť vím nezjistím jestly to mám někde ve skratu ne ?
07:26:58
20.12.2013
Pavell
-> Šulda: musíš tam zkusit dat ampermetr.staci obyc multimetr.a v klidovém stavu zapojit mezi kontakt + a kabel od + .musí to mít odber jak blázen.pak bych postupně odpojoval okruhy
upraveno 1x, naposled 20.12.2013 07:28:15
00:26:14
20.12.2013
Šulda
nikdy jsem to nic neřešil po foru vždycky když byl velkej průser tak se to z kamarádama po okolí dalo dohromady ale tohle nějak nemůžem vyřešit řešení podle mě zkoušet odpojovat pojistky nebo rozebrat auto a jíd pokabelech ?
00:20:35
20.12.2013
Šulda
-> Tomaso435: ano je to tak auto přes noc nabiju ráno v 6 nastartuju jedu do práce a odpoledne o půl 4 baterka nasračku

-> Nepér: do práce jezdím 5 km ale když jí ráno nabiju dojedu do ní tak snad musím odpol nastartovat ne ? vím že 13.8 není moc ale zaboha se přes 14 nedostanu a to už byly 4 alternátory s relátkama

-> Pavell: baterka je nová odpojím a drží ale připojím kontakty a je vprdely je zapojený vešechno originálně co je na víc jako dení rádio CB vysílačka jsem odpojil úplně a pořád nic

-> castrol: promiň ale jsem v koncích a někdo kdo mě psal jestly zhasinám světla už nezvládám vše odpojeno a auto je v origo stavu 4



mám svého mechanika kde beru díly nebo si u něj dělám věci ale ani on neví 8

jinak děkuji všem za pomoct 4 klidně sem tel. kontakt a kdy můžu zavolat a není problém se o tom pobavit po telefonu 4 dik Tom
21:34:20
19.12.2013
minno
-> dragon_cb_cz 18.12.13 23:09:39: mám v aute fungl nový alternátor Magneton 55A a nový novodobý regulátor (elektronický, čierna krabička) a to napätie je +/- také, ako som písal, na starom altíku s pôvodným plechovým elektronickým regulátorom to bolo cca to isté.



-> Markop: Ja len nechápem, na čo je komu neviem aké veľké napätie a prúd už aj na voľnobehu, keď 98% prevádzky vozidla je motor vo vyšších otáčkach a tá chvíľka voľnobehu na križovatkách so zníženým napätím ničomu nevadí.
00:43:38
19.12.2013
Markop
Alternátor Favorita s 60 mm řemenicí utáhne na volnoběh vždy aspoň světlomety. A to při nepatrném poklesu napětí. Kdo chce víc proudu, nechť zvýší volnoběh na 950 - 1000 ot/min, nebo aplikuje 50 mm řemenici, kterou si lze dát vyrobit. A nebo oboje.

;-)
23:09:39
18.12.2013
dragon_cb_cz
-> minno: Alternátor a regulátor. Starý regulátory jsou nastavený na nižší napětí, zvednout by šlo, ale pochopitelně jen od určitých otáček.
21:00:46
18.12.2013
minno
-> Pavell 18.12.13 17:59:23: favo motor nefávo motor, podľa mňa jediné na čom záleží je to, aký je tam alternátor. A staré PAL-Magnetom 55A fakt nedávajú viac ako tých 14 - 14,1 V, a to bez záťaže a len vo vyšších otáčkach motora (viac ako 1000), na voľnobehu kľudne 13,5 a takisto aj pri zapnutých svetlách, rádiu a vetráku kúrenia max 13,8 V.
19:04:45
18.12.2013
Tomaso435
-> Pavell: nevím. doma jich máme 6.. ani jeden nedává kloudný napětí. nedej bože když pustíš větrák dálkový výhřev okna...
18:30:30
18.12.2013
castrol
-> Šulda: normalne som sa opytal tak co stresujes
17:59:23
18.12.2013
Pavell
-> Tomaso435: Vyloženě fávo jsem nikdy neměřil, ale mám komplet fávo motor ve 120ce a dává právě těch 14,3V.....4

jak mi to vysvětlíš?
17:18:59
18.12.2013
Tomaso435
-> Pavell: ještě se mi nestalo aby fávo při všem vypnutým dávalo na baterce víc jak 14V... prostě ty starý kusy to nedávaj.

-> Nepér: trasy na to nemužou mít až takovej vliv... jezdim třeba jen 500m a taky to pořád jede.



jooooo !!!



pokud si měnil altík ( a taky regulátor )

tak je dost možné že jsi nevyměnil regulátory za stejný typ. - tim pádem je nutno přebudit altík. a teď už jen ctrl C a ctrl V : namontuješ regulátor do altíku při vypnutým motoru odpojíš kabel kontrolky od svorky D+ kusem kabelu propoj svorky D+ a B+ nastartuj a při otáčkách cca 2000/min 2-5 sekund nech běžet motor vypni zapalování a odpoj drát ze svorek a na D+ vrať kablík kontrolky znovu nastartuj a zkontroluj, jestli se rozsvítí a zhasne kontrolka dobíjení Pokud ano, máš přebuzeno,vrať s díky půjčený regulátor a děkuj Jerzymu Jalowieckimu za knihu "Škoda Favorit,Forman,Pick-up 1988-1994", z které jsem to přepsal.



:-D

případně vyměň si patici s žárovkou na kontrolce baterie v budíkách - šáhneš tam spodem není nutno vyndávat budíky.
17:05:22
18.12.2013
Pavell
-> Šulda: Těch 13,8V není žádný šlágr. To je tak minimum co by měl dávat. Máš novou baterii, tak jestli máš možnost, odzkoušej jí zátěžovým měřákem. Pokud bude držet, tak už jedině jak tu někdo psal, v klidovém stavu zapoj ampérmetr a uvidíš jestli ti to něco žere nebo ne. Nepsal jsi odpojené autorádio, to bych také zkusil......Já osobně bych se zaměřil na test baterie a perfektní funkčnost dobíjení. Těch cca 14,3V by tam mělo být4
14:21:01
18.12.2013
Nepér
A jak jezdíš dlouhý trasy a od kdy to dělá?

Promiň, nechci rejpat, ale když se tu taklhe nabízíš 3.

Zkus odpojovat baterku, když nejezdíš. Jestli to pak bude ok, máš tam nějaký klidový odběr, pokud to nepomůže, tak to nedobíjí. Ono by to teda šlo během pár minut změřit, ale to není pro střeva, takže to aspoň takhle třeba týden zkoušej, ať víme, kde hledat příčinu.
upraveno 3x, naposled 18.12.2013 14:26:24
12:12:50
18.12.2013
Tomaso435
-> Šulda: takže když nabiješ baterii tak nastartuje v pohodě. čili je chyba v tom že ti něco žere baterii.

je to tak ?
00:48:41
18.12.2013
Šulda
-> castrol: promiň ale jsem nasranej poslední řádek je pro tebe centrál nemám ani jsem nic nepřidával světla rozsvícení nenechávám a podobně jsem na eletriku střevo ale ani ostatní nějak nevědí co s tím jinak děkuji za snahu



karbec , centrál nemám



PŘÍBĚCH

auto jezidlo běžně zničeho ( nic nového se nepřidalo) auto bez proudu nestarovalo (nedobíjí tolik ? batrka vprdely ? ) změřil jsem dobíjení 13.8 není to ideál ale dobíjet by to mělo ale přesto se vyměnily uhlíky (Regulátor napětí alternátoru chcete-li) nepomohlo půjčená starší baterka co byla na zkoušení alternátorů NIC jinej alternátor NIC rádio vysílačka hodiny dení svíc. atd odpojeny NIC přeci to nebude dělat dobrej starér zkusil jsem a také NIC kostry zkontrolovány u prvního měnění alternátoru pojistková skříň měněná před půl rokem za novou ! auto nestartuje z důvodů že nemá proud v baterce 8 klasické poruchy asi vyloučené a proto se ptám co dál děkuji za pomoct a určitě budu zkoušet vaše nápady napíšu nové ohlasy dik moc Tom 5
upraveno 1x, naposled 18.12.2013 00:49:27
19:46:15
17.12.2013
Tomaso435
tak počkej...



nestartuje ? /nebo/ vymlátí během chvíle baterku ? , chytá na roztlačení?



pokud nestartuje - tak zkus místo klíčkem propojit kabelem plus cívky s plusem baterky - naběhnou kontrolky, dále druhým kabelem propojit od plusu baterky (nebo starteru) ke spínání na starteru na cívce - tj to kde je voizolovanej kabel. Tím by to mělo jezdit i bez klíčků.



pokud to nejde a vybíjí se ti baterie tak jdi tak nějak pomalu..



myslim že sem u tebe viděl vysílačku , tak ji odpoj. rádio odpoj. hodiny odpoj. přídavný světla odpoj (občas se mi stalo že samo od sebe spínalo relé (nechápu) a světla svítila.



jak píše CoolAdmin pokud máš někde jinou spínačku vyměn ji třeba celou nebo jen ty kontakty na spodku. tam se muže stát že se to celý protáčí že je to vyrachtaný.



jelikož máš starej model tak vyndej pojistkovku vem si pájku a cín, a pomalu si každý místo proletuj a přidej cín (jednodužší je vzit další pojistkovku a zkusit aniž bys ji tam přidělával)



zkontroluj ruzný kostry promaž kontakty atd atd.... a vzpoměn jestli si něco nedělal.. že bys někde třeba prohodil káble...



jo a změř si baterku kolik má před tim než budeš startovat.. jestli má pod 12V a je to nějaká malá (55ka) tak ti s tim votočí jen stěží...



jo a ještě mě napadlo starter vyšroubuj ven a zkus startovat aniž by byl zasunutej.
18:30:36
17.12.2013
Kuladmin
Leda merit mohla by to byt spodni ta elektricka cast spinacky schvalne kdyz to takhle stoji nemas pak treba horkou civku? resp vysokonapetovy trafo?

Nenapsal jsi zda je to karbec nebo BMM.
17:29:20
17.12.2013
castrol
nemas tam central alebo take nieco ?
16:26:00
17.12.2013
Šulda
nestartuje mě Fanoušek nová baterka vyzkoušený 3 alternátory jinej startér kostra na kastly dobrá rádio odpojene a pořád nestartuje něco mě asi žere baterku a nevím co ? skrat ? postupně vyndávat pojisky ? už si nevím rady

auto nabiju přes noc a po práci už nenastartuju

Idioti a rejpalové prosím nepište děkuji
Extreme Tyres