Tak změna POZOR zapojení dle mého obrázku je ŠPATNÉ. Reproduktor patří jeden na ty dva tenké modré kabely. Objevil jsem podle fotografie čeního panelu schéma a návod zde - www.oldradio.cz/schemata/
ts2114bsn.pdf
Škoda, že jsi s tím zapojením ještě chvíli nepočkal, ale chápu :-). Mrzí mě, že jsem tím nechtěně způsobil pravděpodobně spálení koncového stupně. Opravím to zdarma, není to žádný problém a dodělám ti tam i vstup AUX aby Ti z toho taky něco hrálo :-), protože na SV a DV rozsah nic nenaladíš :-). Budeš mi ho asi muset poslat, jsem z Prahy odkud Ty? když tak SZ?
Jak to tak studuju to zapojení, zkus to ještě jednou zapojit, ale podle toho návodu. Dej JINÝ reproduktor na ty DVA TENKÉ MODRÉ KABELY. Je možné, že vybral při zapojování modrý kablík na kterém je zapojena napájecí větev koncového stupně +12V a jak jsi to zapojil přes reproduktor na kostru, objevilo se na reproduktoru stejnosměrné napětí 12V a tím se reproduktor odpálil a koncový stupeň rádia by ještě mohl být v pořádku. Hučení reproduktoru bylo zvlnění napájecího napětí, které se na něm v tu chvíli objevilo. Zkus to ještě jenou zapojit tak jak to má být s jiným reproduktorem a na BATERII... Podle mého to nejspíš odnesl jen reproduktor. Taky můžeš ohmetrem přeměřit ten reprák jestli máš multimetr. Pokud jsi ty modré kablíky spojil dohromady je koncový stupeň mrtev. Spojení modrých kabelů by znamenalo zkratování výstupu koncového zesilovače a to přetížení nemohl dlouho vydržet... Nicméně jde sehnat nový stojí 22kč a není problém ho vyměnit a díky schématu zapojení není problém dodělat AUX vstup. Tohle rádio totiž už nic nenaladí, na SV a DV vlnách se už nic kloudného nevysílá a díky absenci obvodů FM (VKV) nepůjde zapojit ani FM transmitter, takže i funkční by bylo stejně jen na okrasu...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zapojení rádia š. 120
-> horsik: Záleží co to bylo za nabíječku. Ale asi si to odpálil vysokým napětím.



Ahoj, zapojil jsem dle pokynů. Jako napájení jsem zvolil nabíječku baterií. Repro chvíli hučelo, pak ztichlo a nic. Odpálil jsem něco?Posílám pro představu panel zepředu.
Pomohlo by kdyby jsi poslal ještě fotku čelního panelu, aby jsme přesně zjistili který typ Tesly to je... Nicméně by to mělo odpovídat tomu co jsem nakreslil. Autorádio bude nejspíše monofonní a ty dva tenké modré kabely budou paralelně připojené na sebe - čili mono, ale na dva reproduktory. Zapojení na jeden reproduktor ve středovém panelu bude následující - na plus pol reproduktoru můžeš připojit oba modré kabely a na mínus pol reproduktoru přivedeš nový drát z kostry autorádia, který můžeš rozbočit od zeleného mínus polu autorádia.
Ověření polarity reproduktoru - jednoduchý test provedeš tužkovou baterií (může být částečně vybitá) Na jeden pol reproduktoru natvrdo připojíš mínus pol tužkové baterky a plusem této baterky se dotkneš svorky druhého polu reproduktoru. Pokud se membrána vychýlí směrem ven odpovídá polarita svorek reproduktoru polaritě připojené tužkové baterie. Čili kde je plus pol tužkové baterky je svorka plus reproduktoru. Pokud se membrána vychýlí dovnitř je to špatně. Takto se dají změřit všechny reproduktory v autě a tím následně zajistit jejich správné nafázování. Je li polarita jednoho reproduktoru obrácená, signály se od sebe odečítají a výsledkem jsou ztracené hluboké frekvence...
V autorádiu je koncový stupeň tvořen integrovaným zesilovačem nejspíše typ MDA 2020 s nesymetrickým napájením... Pokud zkratuješ tenký modrý kabel s kostrou okamžitě ho odpálíš, tak dávej pozor...
Ověření polarity reproduktoru - jednoduchý test provedeš tužkovou baterií (může být částečně vybitá) Na jeden pol reproduktoru natvrdo připojíš mínus pol tužkové baterky a plusem této baterky se dotkneš svorky druhého polu reproduktoru. Pokud se membrána vychýlí směrem ven odpovídá polarita svorek reproduktoru polaritě připojené tužkové baterie. Čili kde je plus pol tužkové baterky je svorka plus reproduktoru. Pokud se membrána vychýlí dovnitř je to špatně. Takto se dají změřit všechny reproduktory v autě a tím následně zajistit jejich správné nafázování. Je li polarita jednoho reproduktoru obrácená, signály se od sebe odečítají a výsledkem jsou ztracené hluboké frekvence...
V autorádiu je koncový stupeň tvořen integrovaným zesilovačem nejspíše typ MDA 2020 s nesymetrickým napájením... Pokud zkratuješ tenký modrý kabel s kostrou okamžitě ho odpálíš, tak dávej pozor...
Díky za obrázek. V panelu je jen jeden reprák. Je to vlastně středová konzola s rádiem a pod ním je jeden reprák. Docela sranda, ale origo doplněk. Jen je divný, že jsou tam ty tenký káble dva....Jeden z těch tenkých jde tedy na na plus repráku, červený silnější přímo na plus baterky a ten zelený na kostru auta. Zároveň ukostřím munus vývod z repráku. Je to tak O.K?
Mělo by to být tak, jak jsem to v rychlosti hrůzostrašně nakreslil. Do obvodu přidat určitě pojistku a kabely pro ukostření a napájení určitě vyvést přímo z baterie, aby se co nejvíc omezilo rušení. Hnědý tlustý kabel je samozřejmě anténa. Příjem radiostanic bude hrozný, toto potřebuje opravdu kvalitní anténu a hlavně dobře umístěnou. Anténu je nutné dobře ukostřit. Počítej s tím, že výkon reproduktorového výstupu zesilovače je 2x3W a podle toho to taky bude hrát stylem basy neumim, výšky neumim a středy když už, tak zkresleně. Výstupy reproduktorů (kabely) se nesmějí ani na chvíli zkratovat s kostrou, jinak okamžitě shoří výkonový stupeň zesilovače. Zapojování zdar :-)
Takže zelenej na kostru a červenej na vršek nějaký pojistky? Ev.přes jakou pojistku? Asi by to mělo být přes pojistku, ne?
-> Jirik_Tuňák1983: tak nesmíš jezdit socka autama, některé automobilky nemají problém tam dát pravé dřevo ;)
-> Tomaso435 14.07.15 15:12:13: Když vidím tu tapetu na panelu, tak si říkám, že dnešní auta od těchto "dobových úprav" ve Škodovkách moc cesty neurazila. "Tapeta" s dekorem dřeva se dává v podstatě pořád, jen se dělá na oko lepšejší a více tapetovatější a papundeklovatější. 

červenej plus zelenej mínus ne. dyt to vidíš...