Tak změna POZOR zapojení dle mého obrázku je ŠPATNÉ. Reproduktor patří jeden na ty dva tenké modré kabely. Objevil jsem podle fotografie čeního panelu schéma a návod zde - www.oldradio.cz/schemata/
ts2114bsn.pdf
Škoda, že jsi s tím zapojením ještě chvíli nepočkal, ale chápu :-). Mrzí mě, že jsem tím nechtěně způsobil pravděpodobně spálení koncového stupně. Opravím to zdarma, není to žádný problém a dodělám ti tam i vstup AUX aby Ti z toho taky něco hrálo :-), protože na SV a DV rozsah nic nenaladíš :-). Budeš mi ho asi muset poslat, jsem z Prahy odkud Ty? když tak SZ?
Jak to tak studuju to zapojení, zkus to ještě jednou zapojit, ale podle toho návodu. Dej JINÝ reproduktor na ty DVA TENKÉ MODRÉ KABELY. Je možné, že vybral při zapojování modrý kablík na kterém je zapojena napájecí větev koncového stupně +12V a jak jsi to zapojil přes reproduktor na kostru, objevilo se na reproduktoru stejnosměrné napětí 12V a tím se reproduktor odpálil a koncový stupeň rádia by ještě mohl být v pořádku. Hučení reproduktoru bylo zvlnění napájecího napětí, které se na něm v tu chvíli objevilo. Zkus to ještě jenou zapojit tak jak to má být s jiným reproduktorem a na BATERII... Podle mého to nejspíš odnesl jen reproduktor. Taky můžeš ohmetrem přeměřit ten reprák jestli máš multimetr. Pokud jsi ty modré kablíky spojil dohromady je koncový stupeň mrtev. Spojení modrých kabelů by znamenalo zkratování výstupu koncového zesilovače a to přetížení nemohl dlouho vydržet... Nicméně jde sehnat nový stojí 22kč a není problém ho vyměnit a díky schématu zapojení není problém dodělat AUX vstup. Tohle rádio totiž už nic nenaladí, na SV a DV vlnách se už nic kloudného nevysílá a díky absenci obvodů FM (VKV) nepůjde zapojit ani FM transmitter, takže i funkční by bylo stejně jen na okrasu...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zapojení rádia š. 120
-> horsik: Záleží co to bylo za nabíječku. Ale asi si to odpálil vysokým napětím.