-> palinator: na vstupu otáčkoměru je celkem brutální rezistor (2M2 tušim) generátor stačí zapojit za něj
17:01:16 08.06.2016
palinator
-> Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč):
Zapojovals to někdy na generátor? Já to zkoušel ještě onehdy na střední, ale co vim, tak jsem v tamních podmínkách nedokázal udělat potřebnou amplitudu, aby začal ukazovat.
00:25:32 01.06.2016
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> quantum: tak to dělá větrák topení
jsou dvě možnosti jak to seřídit,,
1) to má trimr a pokud máš generátor a trochu se umíš zamyslet tak je to práce na pár minut - - pokud je odchylka úměrná otáčkám
2) přesadit ručičku, spíše v případě pokud je odchylka +/- konstantní
====
a eště jax na to došel, že ukazuje blbě by mě zajímalo
Dekuji za prispevky. Sorry, zapomel jsem ríci ze je to erko takze "saharu" nemá
22:01:06 27.05.2016
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Bukaj: Tak to ani nevím. Ale u Fa to funguje jenom na saharu.
21:53:19 27.05.2016
Bukaj
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : ... nebo topení
21:22:13 27.05.2016
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
Jestli je to stejné, jako u Favorita, tak ručička otáčkoměru vystřelí nahoru při vypnutí zapalování v případě, že běží sahara.
21:14:41 27.05.2016
stepan
-> quantum: A je to na Zetoru nebo Boeingu? Pokud na Škodovce a ukazuje blbě o 300, tak máš poměrně dobrej kus.
11:49:24 27.05.2016
quantum
Dobrý den,
muj otáckomer delá problémy. Ukazuje asi ca. 300 otácek vic nez má. Koupil jsem nový který fungoval ca. 300km. Ted také ukazuje víc. V cem je problém? Navíc jsem si vsimnul ze kdyz vypnu motor rucicka jeste jednou vystrelý na plno.