skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vag nenajde Řj
18:48:59
22.10.2016
22.10.2016

Frederik
-> Pointer: na jednom aute to moze ist na druhom nie a pritom to nemusi byt autom
19:38:53
20.10.2016
20.10.2016

Pointer
Notebookem to nebude, říkám zkoušel jsem to na jiné felině a normálně fungoval. Teď čekám na bluetooth ELM327, tak uvidíme či bude chyba u mě nebo v kabelu.
20:50:31
19.10.2016
19.10.2016

Frederik
Niekedy byva problem s notebookom pri win7/8/10 a to konkretne s tym ze nie je nastavene napajanie notebooku na maximalny vykon ale na standartny vykon alebo este na ekonomicky mod napajania a vtedy vypisuje chybu RJ nebola najdena alebo RJ neodpoveda. Je to take blbe s cim to suvisi ale je to tak. Mozno to je prave tento pripad.

20:33:47
13.10.2016
13.10.2016

Pointer
Mám origo kabel
20:20:43
13.10.2016
13.10.2016

Mr._Nosferatu
-> castrol: čínský kabel, funguje jen v některým autě :D
19:50:03
13.10.2016
13.10.2016

castrol
-> Mr._Nosferatu 13.10.16 19:22:51: to si to teda opravil 

19:47:44
13.10.2016
13.10.2016

StepaNoFUN
-> Nwkt: Taky tu mám konektor zakončenej krokodýlem na K-Line a zásuvkou do zapalovače. Tak dlouho jsem laboroval proč se nemůžu na T4 spojit s palubkou až jsem zjistil že si kluci sice namontovali palubky z faceliftu, ale ten nedůležitej drát označenej K-Line, kterej není nutnej pro funkci jaksi neřešili. :-D Ale chtěli to překódovat a nastavit správný km...
19:42:36
13.10.2016
13.10.2016

Nwkt
-> Pointer: To napoji přímo u jednotky
19:31:41
13.10.2016
13.10.2016

Tommyk
-> Pointer: najdi si schéma, na netu je toho dost
19:24:43
13.10.2016
13.10.2016

Pointer
No ale, jak zjistím jestli je špatně zapojená? jak říkám plus pól a GND jsem proměři a to funguje normálně. Takže mě napadá ještě ten K-line, ale nevím jak ho proměřit. Kdybych aspoň věděl na jaký pin vede k řídicí jednotce, tak můžu proměřit, ale když nevím kam vede :/
19:22:51
13.10.2016
13.10.2016

Mr._Nosferatu
-> Pointer: Mám stejný problém a naposledy stačilo pořádně zarazit kabel do zásuvky, ale teď už ani to nepomáhá.
19:22:25
13.10.2016
13.10.2016

Tommyk
-> Pointer: může být špatně zapojená, už jsem to řešil několikrát.
18:45:42
13.10.2016
13.10.2016

Pointer
Tak jsem na to koukal a zjistil jsem, že zásuvka je zřejmě zapojená, protože do ní proud teče. Ještě může být přerušený kabel signálu, ale ten nijak nezměřím nebo ano? 

19:54:28
03.10.2016
03.10.2016

Nwkt
-> Pointer: Někdo jí mohl odpojit
19:47:00
03.10.2016
03.10.2016

Pointer
Na jiným autě funguje normálně. Dneska jsem proměřil zásuvku a asi bude někde odpojená, či přetržený kabel, tak se na to zkusím o víkendu podívat a uvidíme. Pojistka spálená není tu jsem přeměřil taky a v pohodě. Takže to spíš opravdu vidím na chybu ve vedení.
18:15:41
02.10.2016
02.10.2016

StepaNoFUN
-> Pointer: Už jsme viděl přerušenej spoj ve svazku pro napájení kabelu z diagostický zásuvky... Zkus zkontrolovat, zdali jde do zásuvky diagnostiky napájení. ;-)
17:33:38
02.10.2016
02.10.2016

MOLSO
-> Pointer: pozri ci nie je vypalena prva poistka vlavo
17:14:14
02.10.2016
02.10.2016

palinator
-> Pointer:
Na jiným autě po posledním pokusu funguje?
Na jiným autě po posledním pokusu funguje?
17:04:42
02.10.2016
02.10.2016

Pointer
Zdravím,
po dlouhé době mám opět dotaz. Nedávno jsem koupil OBD2 USB kabel a stáhl si VAG 304 k diagnostikování Feldy. Otcovi nějak přestala jet jeho dlouhá Felda, tak jsem ji napíchli a všechno v pohodě fungovalo. Pak jsem si řekl, že se jen tak z hecu zkusím mrknout na chyby na své krátké Feldě, ale VAG po několika neúspěšných pokusek napsal ŘJ nebyla nalezena. Nevíte čím to je?
Díky
po dlouhé době mám opět dotaz. Nedávno jsem koupil OBD2 USB kabel a stáhl si VAG 304 k diagnostikování Feldy. Otcovi nějak přestala jet jeho dlouhá Felda, tak jsem ji napíchli a všechno v pohodě fungovalo. Pak jsem si řekl, že se jen tak z hecu zkusím mrknout na chyby na své krátké Feldě, ale VAG po několika neúspěšných pokusek napsal ŘJ nebyla nalezena. Nevíte čím to je?
Díky
