skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Rapid 136 - zapalování Ignitech
-> petr10: SZ
-> Nwkt 31.10.16 10:49:19: ....vyčistil jsem trysku 1.stupně a nastavil a šroubem přídavného vzduchu upravil otáčky cca na 900 ot/min. O něco se to zlepšilo.
Motor nechcípá ale na volnoběh neběží pravidelně má tendenci pumpovat nižší/vyšší otáčky. Konntakt na někoho na karburátory z okolí Plzně by bylo fajn.
Díky.
Motor nechcípá ale na volnoběh neběží pravidelně má tendenci pumpovat nižší/vyšší otáčky. Konntakt na někoho na karburátory z okolí Plzně by bylo fajn.
Díky.
-> petr10 28.10.16 02:23:50: Na karburátory ti můžu dát kontakt. Jestli to pořád dělá
-> petr10 28.10.16 02:23:50: Leda Praha...
Ale jestliže se nepohnul snímač, nebo nenastal nějaký vnější vliv, není důvod, aby zapalování přestalo pracovat.
Ale jestliže se nepohnul snímač, nebo nenastal nějaký vnější vliv, není důvod, aby zapalování přestalo pracovat.
-> petr10: Kdyz stojis za autem, tak na telese Sedru jsou na obou "bocich " cervici (asi M6) s drazkou na plochej sroubovak, ktery zaslepujou pristup k volnobeznym tryskam. Obe komory maji svoji volnobeznou trysku, dulezitejsi je ta 1. stupne (na strane volnobeznyho ventilu) Pod cervikama jsou samotny mosazny volnobezny trysky, ktery jdou opet vysroubovat vhodnym plochym sroubovakem a profouknout. (nepouzivat napr. ocelovou strunu).
tak jsem vyměnil ten elmag.ventil na krarburátoru za fungl nový, po přepnutí klíčku do polohy cvaká napětí 12V na zeleném kabelu je.....chci si zkusit další krok vyčistit volnoběžnou trysku v karburátoru....kde ji přesně najdu a jak složitá je montá/demnotáž? Díky.
U Plzně, Zápdní Čehy. Neseřizuje někdo motory+karburátory popř. Ignitech v Plzeňském kraji?
-> petr10: S kama jsi ? Je možné to poservisuovat celý. Ignitech do škodovek i jiných aut instaluji, karb. SEDR jsem udělal repasí i závodních úprav desítky. Poradím si s tím - zlínský kraj - Bystřice pod Hostýnem.
-> petr10: Áno, je k nemu privedený zelený plusový kábel od poistky, ktorá sa zopína otočením kľúčika v spínacej skrinke do polohy "1". Je to len ventil, ktorý uzatvára voľnobežný kanál karburátora. T.j. ak je pokazený, alebo k nemu nejde elektrika, kanál je uzavretý a teda motor nedrží voľnobeh (ventil štandardne slúži na zábranu samozápalom po vypnutí motora).
ano, napajany z druhej poistky cez spinaciu skrinku.
Ked otocis klucik a rozsvietia sa kontrolky, mal by cvaknut a otvorit sa...
Pokial sa dobre pamatam...
Ak ti ide motor na sytic pri stojacom vozidle, tak bude zapalovanie OK.
Ak stiahnes sytic a zdochne je to ten ventil alebo okruh karburatora co ma na starosti volnobeh
Ked otocis klucik a rozsvietia sa kontrolky, mal by cvaknut a otvorit sa...
Pokial sa dobre pamatam...
Ak ti ide motor na sytic pri stojacom vozidle, tak bude zapalovanie OK.
Ak stiahnes sytic a zdochne je to ten ventil alebo okruh karburatora co ma na starosti volnobeh
Ten elektromagnetický ventil volnobehu je odněkud ovládaný?
-> petr10: Čiže séria, len to zapalko je iné. OK, tak platí to, čo sme už všetci písali.
Mám karburátor spádový, dvojitý, dvoustupňový JIKOV 32 SEDR.
-> petr10: A karburátor tam máš aký? To si nám tiež neuviedol.
-> petr10: skoda.panda.cz/clanek.php
?id=68
potřeboval by sem dát informaci kde hledat elektromagnetický ventil voľnobežného systému karburátoru a voľnobežnou trysku v karburátoru.
Obrázek je vždy za tisíc slov.....
Díky.
Obrázek je vždy za tisíc slov.....
Díky.
-> minno: no kdyz tam raz neni OBD konektor, tak je konec :D
inak fakt to bude asi karbecom
inak fakt to bude asi karbecom
-> petr10 26.10.16 23:18:46: Tak táto hláška ma dostala
-> petr10: Ako už bolo spomenuté, zameral by som sa hlavne na elektromagnetický ventil voľnobežného systému karburátora, prípadne voľnobežná tryska v karburátore, proste také tie základné veci. Ak toto nevedia v servise opraviť, je to dosť smutné. Zapaľovaním ako takým to asi nebude, ale ak by si sa už chcel pozrieť (alebo páni v servise) na predstih, prípadne čo to robí s motorom, ovládací softvér sa dá stiahnuť na stránke výrobcu: ignitech.cz/cz/stahnout

-> petr10: Ako už bolo spomenuté, zameral by som sa hlavne na elektromagnetický ventil voľnobežného systému karburátora, prípadne voľnobežná tryska v karburátore, proste také tie základné veci. Ak toto nevedia v servise opraviť, je to dosť smutné. Zapaľovaním ako takým to asi nebude, ale ak by si sa už chcel pozrieť (alebo páni v servise) na predstih, prípadne čo to robí s motorom, ovládací softvér sa dá stiahnuť na stránke výrobcu: ignitech.cz/cz/stahnout
-> petr10: já bych se zaměřil na volnoběžnou trysku v karburátoru
Vyměň cívku (pokud tam je standardní). Popř. funguje elektromagnet volnoběhu na karburátoru?
Jednak se to stalo ze dne na den. Po prohlédutí v servise, kam Rapida občas dávám nic jiného nenašli.Chtěli seřídit a zkontrolovat pžedstih ale s oním zapalováním to tak lehkoi nejde, protože na něj nejde standardní diagnostika. Takže neví co s tím.
A proč myslíš že to je zapalováním?
Ahoj,
pře lety jsem koupil Rapid 136 a je v něm zapalování Ignitech SPARKER TCIP4 v88. Motor pod plynem běžú OK, ale na volnoběh ztrácí otáčky a vypne se (chcipne). Zařalo to ze dne na den.
Nemáte někdo zkušenost s tímto zapalováním?
Díky Pítr
pře lety jsem koupil Rapid 136 a je v něm zapalování Ignitech SPARKER TCIP4 v88. Motor pod plynem běžú OK, ale na volnoběh ztrácí otáčky a vypne se (chcipne). Zařalo to ze dne na den.
Nemáte někdo zkušenost s tímto zapalováním?
Díky Pítr