
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor skoda 130 cívka a alternator zapojeni
-> Spirit: Tak, tak. Červený a černý prohoď...

Děkuji za radu.
Aby jsem byl trochu v obraze? Červený drát u cívky je od starteru.ma být nahoře v pravo. Černý kabel má být dole ten vede od té stříbrné krabky:)). Pak je tam žlutý to je asi otackomer?je na cívce v levo. Děkuji
Aby jsem byl trochu v obraze? Červený drát u cívky je od starteru.ma být nahoře v pravo. Černý kabel má být dole ten vede od té stříbrné krabky:)). Pak je tam žlutý to je asi otackomer?je na cívce v levo. Děkuji
-> Spirit 20.06.19 21:16:34: Tady na té fotce máš přehozenej červenej drát na cívce s černým - červený jde od strartéru a je pro překlenutí předřadného odporu cívky při startování (pro silnější jiskru).Cívka je cca 8V a napájení musí být přes předřadný odpor, takto by dlouho nevydržela...
-> Spirit 20.06.19 21:17:24: Žlutý vodič je na čidlo teploty. Na odpojovač volnoběhu na karburátoru jde zelený vodič. Pozor, další zelený vodič jde i k baroskopu oleje, tak nezaměnit...
To ostatní je snad dobře...

-> Spirit 20.06.19 21:17:24: Žlutý vodič je na čidlo teploty. Na odpojovač volnoběhu na karburátoru jde zelený vodič. Pozor, další zelený vodič jde i k baroskopu oleje, tak nezaměnit...

To ostatní je snad dobře...

