Ventilátor chladiče

prohledat
30 příspěvků (zobrazeno 1 až 30) od 23.04.2006 do 10.04.2012, založil/a JoseA
řadit dle data
17:42:03
10.04.2012
Don_pepe
-> stodvacet: Tak jako časem ho seženu, jen nechci zbytečně rozhrabávat moc věcí, to je: udělám jen tohle, no když už se v tom vrtám tak to a to, no tohle se rozpadlo a to taky a najedou máš v garáži holou kastli ani nevíš jak3
16:19:16
10.04.2012
stodvacet
-> Don_pepe 09.04.12 15:14:46: No já bych si i chladič sehnal,člověk nikdy neví...
15:14:46
09.04.2012
Don_pepe
Super pánové, já doufal že to tak nějak pujde vykutat, pač na čím víc věcí sáhnu, tím víc se jich rozpadne 3
12:10:13
09.04.2012
Gryzly
-> Don_pepe: Jo, oddělej masku, vykloň chladič dopředu, sundej to z vrchu a pak pod to zalehni a odšroubuj to zespodu.
12:02:03
09.04.2012
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Don_pepe: myslim že stačí oddělat čelo, sou dva šroubky zezhora dva zespoda a sudáš celou saharu, ale ruku do ohně za to takhle z hlavy nedám
11:53:56
09.04.2012
Don_pepe
Pánové dá se ventilátor vydělat i bez demontáže chladiče? (u 742) Asi ne, co?1
09:20:20
12.03.2011
suri
-> shrekzv: aj kwiko
06:21:55
12.03.2011
shrekzv
-> James1991: michalkatka ma 2 ventilatory obycajne v fave, spytaj sa jeho
23:20:10
11.03.2011
suri
-> James1991: dá sa ale toho placu čo to zaberie , radšej zober saharu a vetrák z 1,6 felicie , dorob druhý úchyt - jeden sedí , zapoj cez relé a hotovo , 180W proti 55
22:56:03
11.03.2011
James1991
Napadlo mě že by se mi na Favorita občas na horké letní stání v koloně hodily k chladiči dva ventilátory, samozřejmě z Favorita. Máte s tím někdo zkušenost?

Dík
23:59:35
07.05.2006
JoseA
Tak chlapi dneska sem ho konečně vyhodil ven a zkusil sem ho na baterku a nic, pak sem pořádně ještě ošmirgloval svorku na drátě ke kostře a najednou se mu chtělo aj točit. Takže kravina největší, pořádně sem to obrousil i u světla v autě kde je kostra chycena, dal sem nové podložky a matku a pořádně sem to utáhl, ještě sem teda zkusil jestli pojede po tom spojení drátů od toho čidla a frčel (až po zapnutí zapalování), teď to už jen musím někdy nechat zahříté chvilku stát a budu čekat jestli ještě není špatné aj to čidlo.

Díky všem za příspěvky 5
03:09:28
29.04.2006
SWAT3CZ
Mne uz odesly ty vetraky ve facku 2... nezkoumal sem jak to spravovat, je to zbytecny jebani, radsi sem sehnal novy... ten posledni mam ze 120 ale musel sem kuli konektorum stipnout v jednom miste ten plechovej bazmek ve kterym to drzi bo tam vystupujou ty konektory od kablu tak ze sem to tam proste neprotah neprotah 8 ale zase mam pocit ze chladi lip 6
22:41:04
28.04.2006
PeterP136
Ventilator sa da lahko opravit. Okrem rotora, uhlikov a lozisk (vsetko sa par korun) uz moze byt v prdeli len vrtula. Co stoji ta tak to teda netusim.
20:00:35
28.04.2006
Sluky
-> JoseA: Vyzkoušej ten ventilátor na nějakej baterce. Když nepůjde, tak jsou asi v háji uhlíky. Je lepší sehnat jinej ventilátor. Je stejnej jako na š120-Felicie. Tepelné spínání (=čidlo přehřátí) je na chladičí. Čidlo na Felinu jsem kupoval v Č.B. v Thornu za 180kč
13:09:43
25.04.2006
Tomáš SK
-> JoseA: Nemusis to vyhadzovat, vsak ked mas favo, tak natiahni dva kable od ventilatora rovno na baterku...
13:07:21
25.04.2006
Majkl
-> JoseA: jj bud tak a kdyz nepujde tak dej jinej
13:06:10
25.04.2006
JoseA
Takže mi asi nezbývá než ventilátor vyhodit a zkusit na baterku jestli jede
13:04:10
25.04.2006
Majkl
-> JoseA: tak mas v prcicich ten ventilator nebo nekde chyba v kabelech
13:01:05
25.04.2006
JoseA
Jestli sem to dobře pochopil tak je potřeba spojit tyhle dva dráty. Ventilátor se ale neroztočil ani při zaplém zapalovaní ani po nastartování 8
zvětšit Ventilátor chladiče - obrázek od JoseA vložen 25.04.2006 13:01:05
09:07:08
24.04.2006
pavlas
V sobotu jsem to dělal na fáčku. Bez klíče to nefungovalo a spínač stál v Praze na Bělohorský 98 korun.
08:04:34
24.04.2006
petr s
-> JoseA: Jo bez zapalování funguje
23:36:43
23.04.2006
Jocko
-> JoseA: ci ma alebo nema ist bez zapalovania je osemetna zalezitost, videl som to tak i tak. u mna to ide len so zapalovanim. Tiez si skontroluj si mas ten ventilator uzemneny, kablik zvycajne vedie na jeden zo srobov co drzia lavy svetlomet. A ked budes menit ten termospinac tak nezabudni na tesnenie a obcas to potom skontroluj pripadne dotiahni, zvykne to tam tiect.
22:32:53
23.04.2006
JoseA
-> ps: Díky, tak si to pěkně odzkouším, měl by jet i bez zapalování??? Ve wartburgu ventilátor chladil i po vypnutí zapalování než klesla teplota
22:22:18
23.04.2006
havlik
novy stoji asi 50 ale nevim abych nekecal ale moc ne
22:02:47
23.04.2006
Martin33
mě se v létě neroztočil tak sem si myslel že je spálenej a on zatím měl přebroušenej kablík k uhlíku od komutátoru
21:49:12
23.04.2006
petr s
-> JoseA: Když spojíš ty dva dráty na čidle tak se musí roztočit pozor na prsty
21:44:58
23.04.2006
JoseA
ještě je možnost že je ventilátor spálený (elektromotor), ale počítám spíš že je v háji to čidlo teploty
21:43:49
23.04.2006
JoseA
-> havlik: dík, tušil sem to, nevíš kolik stojí nové?
20:48:10
23.04.2006
havlik
no je to cidlo v chladici
20:47:28
23.04.2006
JoseA
Nějak sem v sobotu v koloně v Kopřivnici vyvřel s fáčkem, což se mi ještě nestalo, ale taky sem nikdy tak dlouho v hycu nestál v koloně, jenže se mi nespustil ventilátor na chladiči. Mám v plánu ho zapojit na vypínač, ale pokud to bývá jenom nějaké čidlo tak ho asi vyměním a nechám na termostat. Má s tím někdo zkušenost?
Extreme Tyres