skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co říkáte na tohle?
prohledat
22 příspěvků (zobrazeno 1 až 22) od 04.10.2007 do 05.10.2007, založil/a SOMALECEK (martin120)
19:42:44
05.10.2007
05.10.2007

105
pozor v učnovskej dilne sem pracoval taky a dily se dodavaly podle penez a prani zakaznika treba sem repasoval prasatka uplne na pytel misto toho aby si koupil new prasatka. ale to nezname ze se to v jinych pracovistich nedela
16:49:31
05.10.2007
05.10.2007

charon
-> Syny: No, já sem nakonec dvě díry ve výfukovym potrubí provrtal skrz, vyřezal závity a místo šteftů tam mám nerezový šrouby skrz. U toho třetáho to nejde, tam jsem šteft jen měnil.
15:07:42
05.10.2007
05.10.2007

Nwkt
-> Syny: Prostě budeš povolovat, buď se vytočí matka a nebo šteft ze svodů a nebo to praskne

14:43:43
05.10.2007
05.10.2007

davidm29 - zrušená registrace
-> Syny: Tak když jedna je rozpadlá na sračku..tak tam dáš druhou taky jetou, a je to..prasárna první třídy, ale funguje to...
13:59:59
05.10.2007
05.10.2007

Syny
-> Pilot 105: -> charon: Myslim ty na spojy svody/vyfuk... Zavit uz tam neexistuje a je matka prirezla k tomu stevtu - to uz nikdy nikdo npovoli... Nevim jak se to vynda a nehodlam znicit svody

12:14:26
05.10.2007
05.10.2007

Pilot 105
-> Syny: Štefty si vyměň sám a kup rovnou nerezové.;)
10:30:49
05.10.2007
05.10.2007

charon
-> Syny: Štefty na hlave nebo na svodech? Na svodech to snad zvládneš sám, ne? Já sem si je taky měnil sám ... A vyráběl jsem je z toho co bylo doma po ruce. Už nikdy měděný samojistící matky na vejfuk ...
09:35:05
05.10.2007
05.10.2007

Syny
-> Nwkt: dyt to uz delam...
jediny co budu potrebovat v servisu je vymenit stevty svodech na vejfuk... Pac to uz ani nejsou stefty


09:28:07
05.10.2007
05.10.2007

Nwkt
-> Syny: Servisovat si auto sám
do servisu nikdy

09:26:57
05.10.2007
05.10.2007

Syny
-> davidm29: jedna pakna
a co to ma za vyznam?



08:55:04
05.10.2007
05.10.2007

Nwkt
Co bys chtěl, celkem normální praxe ne
05:51:09
05.10.2007
05.10.2007

davidm29 - zrušená registrace
*NO COMMENT*
Když se může v učňovských servisech měnit u bubnovejch brzd jenom jedna pakna, tak mě nic nepřekvapuje....
Když se může v učňovských servisech měnit u bubnovejch brzd jenom jedna pakna, tak mě nic nepřekvapuje....
00:17:21
05.10.2007
05.10.2007

SOMALECEK (martin120)
jedná se o ten zaplácanej konektor, závada byla v oxidujících kontaktech svazku no a takhle ji vyřešili aniž by zjistili odkud se voda bere
00:16:40
05.10.2007
05.10.2007

zdenekz
-> Syny: éj veru hej,já su somár,pravda vzadu je vlevo


00:11:28
05.10.2007
05.10.2007

Syny
-> zdenekz: vepredu je ten vpravo predpokladam

00:08:05
05.10.2007
05.10.2007

zdenekz
-> Syny: vzadu ten svazek kabelů má vypadat jako ty ve předu.
00:05:09
05.10.2007
05.10.2007

Syny
-> zdenekz: kdyz my v tom asi nevidime vo co vubec de...
00:04:27
05.10.2007
05.10.2007

zdenekz
No chlapi,když si vemete,kolik chtěj za hodinu práce a za opravu,tak by to mohlo trochu vypadat.
Jinak hnus velebnosti
Jinak hnus velebnosti
00:01:38
05.10.2007
05.10.2007

Syny
-> SOMALECEK (martin120): neco nablemcany... Nic vic nevidim...
23:42:27
04.10.2007
04.10.2007

Dušan
já tam teda nic nevidím

23:40:10
04.10.2007
04.10.2007

SOMALECEK (martin120)
ještě jsem zapoměl, jedná se o opravu v záruční době
23:39:48
04.10.2007
04.10.2007

SOMALECEK (martin120)
tak takhle se opravují auta ve značkových servisech. Jedná se o ECU motoru u Citroenu C3 1,4 16V