vetrak

prohledat
19 příspěvků (zobrazeno 1 až 19) od 12.10.2007 do 22.11.2007, založil/a amateur
řadit dle data
17:44:06
22.11.2007
Pedros
-> vlasmi: no pokud to dělá,když přímo přivedeš + z baterky přímo na větrák,tak je pryč něco na větráku a pochybuju,že s tím něco uděláš..je dost velkej problém s tou vrtulí a bůh ví co s tím není..spíš bych si splašil jinej někde na vrakošce
12:34:12
22.11.2007
vlasmi
Nikdo me neporadi?28
13:06:54
21.11.2007
vlasmi
Mám podobný problém. Topeni jsem rozebral a čistil zruba před 2 rokama a při té příležitosti i vyměnil motorek ventilátoru za uplně novej (800Kč), protože nefungoval. Když dám pomalej i rychlej chod, tak fouká jen chvíli (asi 30s) a pak se sám vypne. Zapne se taky sám asi po 10min zase na 30s. Myslel jsem, že je problém v odporu, ale dělá to i když přivedu na větrák + přímo z baterky. Neví někdo v čem je zrada? Teď v zimě je to celkem nepříjemná závada. Nechce se me kupovat ztase novej motorek.11
11:59:39
26.10.2007
Petrxall
-> Kuladmin: dobře díky 1
10:26:19
26.10.2007
Kuladmin
-> Petrxall: T oje jednoduchy mas tam bordel mezi ventilatorem a blokem topeni -,,chladicem,, listi a spol cely rozeber vytahni z auta a vyndej motor a otoc vzhuru nohama a uvidis co vsechno ti vypadne popripade to vyluxuj nebo profoukej vzduchem pokud mas kompresor.
10:15:47
26.10.2007
Petrxall
No a ještě jedna věc, čemu byste dávali za vinu malou účinnost topení? U mně v autě mi přijde, že to málo fouká, tak zhruba na půl výkonu..... větrák má takovej ten divnej zvuk jak když mícháte kostky ve skleněný sklenici nebo nevim čemu to přirovnat..
00:13:15
26.10.2007
Syny
-> Petrxall: Ten kryci plech je vzdy v celku - pokud je na sroubkach tak se v tom nekdo rejpal... Radsi nez to rezat se vyplati topeni vyndat a rovnou vycistit 4
00:10:23
26.10.2007
Petrxall
já teda nevim, ale některý škodovky to měli, že ten plech nad ventilátorem byl na šroubkách a dal se normálně sundat.. možná to pak byla spešl dodatečná úprava, ale mně to přišlo origo
17:20:48
17.10.2007
Bukac
Není to taková hrůza.

1.Povol 4 šrouby,co drží topení posuň ho trochu níže

2.Ten krycí plech nad větrákem z jedné strany vyhni do strany.

3.Větrák jde potom vytáhnout.Je to sice trochu ježek v kleci,ale jde to.Plech potom zahneš zpátky a nic nepůjde poznat.Je to mnohem lepší než rozpojovat hadice od topení a vytahovat to ven.

Přeji hodně štěstí!
14:11:38
17.10.2007
zdenekz
To je povolit tři šroubky na vrchním krytu vyndat ten vyjebanej motorek s větrákem a dát tam jinej,zašroubovat kryt,propojit.Ale vadí tam ten horní plech,tak bych neodpojoval nic,celý to topení povolit na 4 šroubech a pustit to níž,aby bylo možný se na to zvrchu dostat a vymanipulovat ven a zase nazpět.
11:51:54
17.10.2007
Majklsto
je to jedna s cinnosti na skodovke pri ktory som hresil tak ze som bol s toho sam prekvapeny a aj susedia ,otec brat a vsetci co ma podporovali mudrymi radami.drzim palce a prajem pevne nervy.ja ked som stare kurenie vytiahol tak som ho jebol o zem takou intenzitou ze uz nebolo na nic.druhe so radsej zakladal az na druhy den
01:21:31
16.10.2007
Staf1221
-> Vojtik: moje auto ma buducnost.. ale bohuzial bol niekto lenivy a otvoril to ako konzervu :(((

ale da sa to celkom fajn maskovat takze ak je amater prilis lenivy tak to neni az take hrozne ist vrchom
18:20:19
13.10.2007
spartra
vše je již napsáno1
16:34:58
13.10.2007
Vojtik
-> amateur: pokud je to nějaká rachotina, co potom půjde do šrotu, tak je nejjednodušší, nejrychlejší ale zároveň nejdestruktivnější řešení odříznout ten plechovej kryt nad větrákem, co je pod přední kapotou a pak ho ohnout nahoru, opravit větrák a ohnout ho zpátky, jinak jestli je to hodnotnější vůz s vyhlídkou další STK, tak samozřejmně platí popsaný postup tadyhle kolegama1 Jinak nejdřív, než se do toho pustíš, tak zkus, jestli ti do něho jde proud i kostra.
11:31:33
13.10.2007
amateur
jj netoci se, do prvniho mrazu bych to rad spravil4
19:24:42
12.10.2007
Pedros
jj,ta se musí u kohoutu v kufru taky povolit,na tu jsem zapoměl
18:56:28
12.10.2007
petr s
A pozor na hadici na odvzdušnění
18:54:54
12.10.2007
Pedros
-> amateur: musíš povolit 4 šrouby pod palubkou,vyndat středovej panel s páčkama a popustit topení dolů,jde to prý i bez odpojovaní hadic..ale lepší je nebýt línej,vzít lavor a odpojit i hadice z boku,jednu u kohoutu a tu druhou hned vedle..pokud nevyndáš víčko z expanzky a nebudeš ho povolovat,vyteče ti z hadic tak pak litr a nemusíš vypouštět vodu.Co se tě na něm vysrato? vrže nebo netočí?

18:37:51
12.10.2007
amateur
vysral se me vetrak u topeni, kudy se k nemu dostanu? musim oddelat celou palubovku?
Extreme Tyres