problem startovani...

prohledat
17 příspěvků (zobrazeno 1 až 17) od 12.10.2007 do 14.10.2007, založil/a black_dragons
řadit dle data
21:46:00
14.10.2007
davidm29 - zrušená registrace
-> PeterP136: Jo tady..sem tě špatně pochopil 1

Tak to už by muselo bejt čistě z blbosti, pač tam je to na dotáhnutí matky... A nebo zoxidovaný...tak
21:03:01
14.10.2007
black_dragons
-> Kuladmin: jj v pohode...
20:33:08
14.10.2007
PeterP136
-> davidm29: Mas uplnu pravdu prietokom prudu cez vodic dostatocneho prierezu (ak si to takto myslel) nevznika teplota 200 az 300stC (rozny typy pajok maju roznu teplotu tavenia). Ale tu je rec o niecom insom, o oku kde je prechodovy odpor medzi okom a kablom a okom a skrutkou na starteri.
19:52:17
14.10.2007
Kuladmin
-> black_dragons: A maka to? Je to uz v poradku?
19:39:48
14.10.2007
black_dragons
-> PeterP136: jj tak sem to udelal nalisoval a zaletoval jen pro to aby to neoxidovalo
15:04:34
14.10.2007
davidm29 - zrušená registrace
-> PeterP136: Myslíš že průtokem el. proudu při potřebném průžezu vodiče vzniká teplota přes 300˚C (nebo kolik je tavotelnost cínu). Asi ne co?



Já bych to udělal jako to ted děláme na autobusech...vzít kabel, nastrčit do oka, ve svěraku slisovat a zaletovat. Myslim že to takhle funguje 100%, pač autobus bude mít větší odběr.
14:50:19
14.10.2007
PeterP136
Neviem su tu na to vacsi odbornici ale oka tychto silovych kablov by som neletoval. Ak tak az po nalisovani oka. Aby sa ten cin neroztiekol teplom a kabel sa nevysmykol. Potom by sa mohlo zadymit inak.
12:23:55
14.10.2007
black_dragons
jj ja si to mylsel moc diky za rady ...

12:07:21
14.10.2007
davidm29 - zrušená registrace
-> Kuladmin: 3 3

-> black_dragons: Tak jak řiká Pedros...máš tem přechodovej odpor jak kráva. Vyměnit. A nejlepší asi bude, když tam dáš ten kabel z Feliny.
11:48:43
14.10.2007
spartra
dej novej kabel oko přeletuj, musí to jet
09:04:49
14.10.2007
Pedros
-> black_dragons: jo,tak to je tak,že ty máš sice origo kabel,ale u té koncovky to bude zprasený a bude to mít menší průřez u konocvky(horší přechod) No a tím jak startuješ,tam máš nějakej úbytek napětí + vysoký proud=hulí se ti z toho..
01:02:56
14.10.2007
black_dragons
no kabel o origo ten hruby ale na koncovce co je u starteru je nejaky pofiderni a neni precinovany ... to bude asi ona snad doufam, nebavim porad divat se jetli se mi kouri od dratu....staci kdyz dloho motor neni v chodu startuju 5-10 vterin a z kabelu se kouri ale jen z jeho koncovky co je u starteru...
22:21:38
13.10.2007
Kuladmin
-> davidm29: No pokud tam ma tkanicku od bot tak ani ten ne 3
21:45:49
13.10.2007
davidm29 - zrušená registrace
-> Kuladmin: Taky kdyby měl menší odběr tak mu ten káblík stačí ne?40
19:19:51
13.10.2007
Kuladmin
Pokud tam mas starter z felicie ten novejsi rychlobeznej tak ten by mel mit mensiodber - doufam ze se nepletu - tak pak mas opravdu bud malej pruzer vodice k nemu + a nebo je nejakej vadnej.
19:11:29
13.10.2007
davidm29 - zrušená registrace
To vypadá na příliš vysokej odběr :D

Příčin může bejt několik...

1) startér něco pamatuje a má přiliš vysoký odběr

2) kabel má menší průřez, než je potřeba (z hlavy nevim co má větší odběr, zda fávo či felina startér)

3) a nebo ten zkrat...
21:38:54
12.10.2007
black_dragons
mam problem kdyz dlouho startoju favo je tam starter z felicie tak se mi zacne kourit z hrubeho plusoveho kabelu a je strasne teply nevite nekdo cim to je jde mi to nekde do zkratu ??? ptosim poradte
Extreme Tyres