rele dobíjeni

prohledat
12 příspěvků (zobrazeno 1 až 12) od 19.12.2007 do 27.12.2007, založil/a Pedro
řadit dle data
20:34:19
27.12.2007
borrico
-> Radar: S montáží alternátoru 55A ze 742 do kila žádný problém není, akorát je lepší vyměnit i regulátor, pokud tam máš ještě relé. Ten favoriťácký má podle mě uchycení stejné, ale to nevím určitě.
15:42:09
27.12.2007
Radar
Mám taky jeden dotaz k dobíjení, potažmo k altíku. Chci za stovce vyměnit origo altík (35 A) za 55 A. Chtěl bych použít altík z fáva. Je třeba nějak upravovat uchcení a řemenici? Nebo můžu použít altík o stejným výkonu (55 A) z některého typu řady 105-136? Tam by pak s uchycením neměl být už žádný problém, ne? Budu dávat na stovku rampu světel a to by ten 35 A altík asi nepobral.
11:04:13
23.12.2007
Bobesh
-> Misumi: Tak když si vezmeme ten ohromnej výkon při volnoběhu nebo nízkých otáčkách (stačí porovnat výkonovou křivku 35 a 55A)tak stovka v zimě při svícení a topení brzo sejde na oubytě,k tomu regulátor 30let bez zásahu,vrchní práh 12,8V a majitelka se divila,proč musí pořád roztláčet. Jinak se nepřu ani náhodou,to svícení není argument ale zimní-letní provoz určitě.
10:18:33
23.12.2007
Misumi
Nastavení napětí nemá se svícením či nesvícením nic společného.Ale použití vápníkových aku,které mají konečné znaky nabití 14,5V-14,7V už jo.
20:40:26
22.12.2007
Bobesh
-> Misumi: Tak nápad na úpravu už tady proběhl ale nastavení prahu v závislosti na teplotě-není špatnej nápad,ovšem po zavedení celoročního povinnýho svícení už to je asi celkem zbytečný.
13:55:52
22.12.2007
Misumi
to Bobesh:Absolutní laik to asi neudělá, ale věř tomu,že s tím jde pohybovat od 10 do 16V a s přesností 0,01V ba dokonce jde udělat teplotní deficit=zima 14,7 a léto 13,8 automaticky.Ale je to na nic,protože v motoru je pořád teplo a vytahovat čidlo mimo je blbost.
21:50:04
20.12.2007
Bobesh
-> Misumi: Neseřídíš či neupravíš nic bez výměny jednotlivejch prvků,prostě pro laika ne.
19:16:21
20.12.2007
Misumi
to Bobesh:Seřídit se nechá i elektronický.
20:40:50
19.12.2007
Bobesh
-> Pedro: Jo,a pokud seš detailista,tak budeš muset vyměnit úzký konektory za široký,pokud ti stačí je jemně roztáhnout šroubovákem tak ne5
20:18:02
19.12.2007
Pedro
ok dik
19:37:48
19.12.2007
Bobesh
-> Pedro: V podstatě napohled stejně jako na starým jen nejbližší svorka k tobě je kostra (u starýho vibračního je na šroubku v rohu),takže přívod 15/54 nejdál,pak buzení DF (u starýho M) žlutý kabel mezi reg a altem, pak kontrolka D+(R) a nakonec vyměníš očko za konektor a připojíš kostru. Pokud tam dáváš alternátor o 55A tak to beru,ovšem jestli tam máš originál 35 nebo 42A tak se přimlouvám za vibrační,dá se trochu seřídit hladina napětí a tím vykompenzovat nižší výkon.
19:00:48
19.12.2007
Pedro
chci se zeptat jak má byt zapojeny to elektronicky relé dobíjení??Chtel jsem si ho dat na stovku a nejak nevim jak ho zpojit je jinak popsany nez to puvodni

Diky za rady
Extreme Tyres