Nwkt 28.12.07 19:34:33 napsal:
V šáde má ventilátor dvě rychlosti a ovládá se přepínačem a ne táhlem toto vsetko je pravda ale mne ide princip fungovania... ta pomalsia poloha... pred ventilator je vradeny odpor formou strunky, nachadza sa na telese kurenia a zastokavas do neho kabel od motorceka a dva od spinaca... mna zaujima ako je to s favoritom...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Kurenie favorit
21:12:09
28.12.2007
28.12.2007

Peterr
19:48:26
28.12.2007
28.12.2007

Peterr
to je jasne, ze ho zapnes prepinacom, ale co je za zariadenie, ktore sposobuje jeho pomalsie tocenie a kde sa nachadza... na plny vykon ide priamo cez kabel
19:34:33
28.12.2007
28.12.2007

Nwkt
V šáde má ventilátor dvě rychlosti a ovládá se přepínačem a ne táhlem
19:31:24
28.12.2007
28.12.2007

Peterr
chcem to dat do starsej skodovky a nechcem aby to stale bezalo na plny vykon...
19:30:43
28.12.2007
28.12.2007

Peterr
Zaujimalo by ma, cez co funguje ovladanie rychlosti motorceka ventilatora. V skodovke je to ta strunka, ktora je sucastou kurenia. Vo favorite je to tiez sucastou kurenia alebo uz je to v tom prepinaci?