
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ukostření motoru
16:04:48
14.01.2008
14.01.2008

Syny
-> Tauren: Tak udelej to co rika Bobik... Vem kablik a picni ho z kostry u budiku na sroub pod palubku... 

20:36:04
13.01.2008
13.01.2008

Bobesh
-> Tauren: To dělá jednotná kostra pro všechno ve štítě,začíná na teploměru a končí na palivoměru. Stačí přidat kostřící kabel z druhé strany originálu a uzemnit třeba na držák palubní desky. Stejným neduhem trpěly třeba i Karosy

19:18:55
13.01.2008
13.01.2008

Tauren
-> Syny: Jo já taky, ale vždy jak rozsvítím světla tak se pohne ručka takže to zkusím a uvidíme jestli se něco zlepší
19:17:52
13.01.2008
13.01.2008

Tauren
-> Syny: Jo já taky, ale vždy jak rozsvítím světla tak se pohne ručka takže to zkusím a uvidíme jestli se něco zlepší
20:23:16
12.01.2008
12.01.2008

Syny
-> Tauren: ja mam treba vedenej pasel od pricky na sroub drzaku motoru...
20:11:12
12.01.2008
12.01.2008

Bobesh
-> Tauren: Ponech ho svýmu osudu.
19:59:41
12.01.2008
12.01.2008

Tauren
Tak všem vám děkuji za rady Kabel od plusu mám ke starteru a od mínusu na kastli tak ještě přidámě jeden kablík na motor a ten pásek tam snad neuškodí nebo ho sundat?
19:55:21
12.01.2008
12.01.2008

Bobesh
COL 12.01.08 19:47:25 napsal: Ja mam taky lpg, od minusu mam kabel na motor s prumerem medi kolem 8mm
a od plusu na starter dokonce pres 12mm (skorem jak z busu :o) ) a se
startovanim zadny problem. Samozrejme kabel s prumerem medi 12mm neni
na skoduli treba, pouzil jsem, co jsem mel.
Akumulator pripoj minusem na obe mista - na motor kvuli startovani a na
kastli kvuli zbytku auta - s tim paskem u silentbloku byvaji obcas
problemy.Právě proto
-> Tauren: Konkrétně já třeba pásek z aku na kastlík baterky nechal a navíc použil další plus kabel od aku ke starteru ze zrušenýho kusu a od mínus svorky natáhl na vrchní šroub ve spoji na převodovce. Ale to je minimum,co nic nestojí,COL to má o kousek lepší
a od plusu na starter dokonce pres 12mm (skorem jak z busu :o) ) a se
startovanim zadny problem. Samozrejme kabel s prumerem medi 12mm neni
na skoduli treba, pouzil jsem, co jsem mel.
Akumulator pripoj minusem na obe mista - na motor kvuli startovani a na
kastli kvuli zbytku auta - s tim paskem u silentbloku byvaji obcas
problemy.Právě proto

-> Tauren: Konkrétně já třeba pásek z aku na kastlík baterky nechal a navíc použil další plus kabel od aku ke starteru ze zrušenýho kusu a od mínus svorky natáhl na vrchní šroub ve spoji na převodovce. Ale to je minimum,co nic nestojí,COL to má o kousek lepší

19:47:25
12.01.2008
12.01.2008

COL
Ja mam taky lpg, od minusu mam kabel na motor s prumerem medi kolem 8mm a od plusu na starter dokonce pres 12mm (skorem jak z busu :o) ) a se startovanim zadny problem. Samozrejme kabel s prumerem medi 12mm neni na skoduli treba, pouzil jsem, co jsem mel.
Akumulator pripoj minusem na obe mista - na motor kvuli startovani a na kastli kvuli zbytku auta - s tim paskem u silentbloku byvaji obcas problemy.
Akumulator pripoj minusem na obe mista - na motor kvuli startovani a na kastli kvuli zbytku auta - s tim paskem u silentbloku byvaji obcas problemy.
19:41:30
12.01.2008
12.01.2008

CERHY - zrušená registrace
-> Tauren: No nejlepší ňákej silnej-třeba jak je od baterky ke startéru..
19:39:49
12.01.2008
12.01.2008

Tauren
-> Bobesh: Jako že máš z mínus pólu baterky vedene na kastlu a na motor? Jaký tam dát drát? díky
19:36:51
12.01.2008
12.01.2008

Bobesh
-> Tauren: Jeden na agregát a drujej na karoserii. pásku na silentblocích nevěřím.
19:32:55
12.01.2008
12.01.2008

Nwkt
Já mam třeba vedenej kabel z - baterky na šroub startéru a jinak mam všechny kostřící pásky nový 

19:31:08
12.01.2008
12.01.2008

Tauren
Mám LPG a chtěl bych radu konkrétně ukostření motoru jak je to nejlepší. Jestli motor přímo ukostřit na - pol akumulátoru nebo na to místo kde se ukostřuje akumulátor? všem díky