-> Ad@m: jj, běžnej postup. Už jsem tak dělal pár rozdělovačů. Jde o to že vrták je dělanej z tvrdý slitiny
19:57:42 02.02.2008
Ad@m
-> myschaak: taky jsem to tak udělal, zalomil vrták, já jsem myslel co to není za prasárna, jak mi to poradil bratranec že se to tak učili ale jak vidím tak je to asi běžný postup
17:32:04 02.02.2008
myschaak AZNP K.Hora
tak chce to projít hlavně ty vůle na těch čepech-pokud tam je tak to převrtat vhodným vrtákem(o malinko větší),pak ho seříznout a nechat ho tam místo toho čepu...tím by měly být vůle ok,pak bych dal nový kontakty,kondenzátor....p
opř palec,víčko ale to vše už je individuální...daj se vyměnit i nějaký ty pružinky co jsou vevnitř ale tak daleko do toho nejdu)))
21:41:42 30.01.2008
Ad@m
-> lopezGPX: napiš myschhakovi, v tématu "co jste dnes udělali?" tam má rozebraný rozdělovač tak třeba ti poradí...
15:58:27 30.01.2008
lopezGPX
nevite na kolik to prijde ? Novy stoji skoro 2000, coz je palka. Rozdelovac mam ted ven z auta, tak premyslim nez ho vratim ze by se nehcal dat znovu doporadku.
15:27:09 30.01.2008
VeTeV
no ted me to ceka - pac mam na nem vule jak krava
15:14:43 30.01.2008
Kuladmin
no vetsinou se repasije kdyz ma velike vule tak zkus. jestli auto stoji a motor tez a ty tocis v nem hridelkou sem a tam o pekny kus tak mas cas na repasy. Samozdrejmne zjednodusene receno.
14:56:27 30.01.2008
lopezGPX
jak poznam, ze je potreba ho zrepasovat. Dela se vubec neco takoveho, nebo se musi koupit rovnou novy ?