Elektrické čerpadlo Pierburg - zapojenie

prohledat
27 příspěvků (zobrazeno 1 až 27) od 13.03.2008 do 18.03.2008, založil/a Peterr
řadit dle data
12:18:13
18.03.2008
Labros
-> Peterr: Ten kontakt musíš určitě zapojit, to je jasný. Ale obal by měl být taky ukostřenej. Já když odpojil mínus z kontaktu a pak se dotknul obalem kostry auta, tak čerpadlo se rozjelo. (Takže vypínání radím udělat radši odpojením plusu než odpojením kostry.)
08:20:16
15.03.2008
piotorek
skús zmerať ohmmetrom obal /kostru/ čerpadla oproti kontaktom 1 a potom 2 - ak bude niektorá hodnota 0 ohm tak to je mínus /-/...
02:56:11
15.03.2008
Syny
-> Peterr: jo takhle, tak to jo :)
20:28:06
14.03.2008
Peterr
-> Syny: To viem... len som to myslel tak, ze obal cerpadla nie je vyuzity ako kostra... cize sa neda pouzit ako minus tak ako to je v aute a treba ho natiahnut z kontaktu...(pisem to kvoli uz skor spominanenu prispevku)
19:26:58
14.03.2008
Syny
-> Peterr: minus mas v aute kostru...
18:21:08
14.03.2008
Peterr
Tak to + a - by vyriesene bolo. Inak nie je zadny kontakt kostreny... skusal som tak ci tak a nic
11:02:58
14.03.2008
Labros
-> havlik: já nereaguju podrážděně, ale přečti si cos napsal v kontextu mojeho příspěvku.

Jo a ještě jsem si udělal takovej stavovej automat kterej vypínal relé po spadnutí tlaku oleje. Taky to fungovalo, ale taky jsem tomu nevěřil a dal to na normální relátko spínané klíčkem. Stejně by to zlobilo, protože jak se trochu vyběhá zpětnej ventil v olejovým filtru tak problikne mazání jednou těsně po startu (dělá mi to na obou autech před výměnou oleje.)
10:58:46
14.03.2008
havlik
-> Labros: to sem snad nenapsal ne? nereaguj podrážděně4 já jen řikam jak to mam zapojený já
10:57:07
14.03.2008
Labros
-> havlik: tak myslíš, že mám lekra bez odbublinkovače? a že jsem to měl z baterky napojený bez relátka, takže mi to čerpalo ve dne v noci?
10:47:37
14.03.2008
havlik
-> Labros: já to mam taky na pojistku a eště přes relátko. ale mam tam odbublinkovač z favála a funguje je to jako dobrej přepad
10:45:10
14.03.2008
Labros
a taky jsem si tam dal keramickej odpor, protože jinak mi to přeplavovalo lekra i s obtokem. A samozřejmě zvláštní pojistku.
10:44:23
14.03.2008
Labros
taky jsem měl za sebou zapojená obě čerpadla za sebou, fungovalo to..

podle čeho jsem poznal co je plus a co je kostra už nevím, ale nějak jsem to poznal. Bacha, plášť čerpadla je ukostřenej.

Udělal jsem si na čerpadlo zvlášť dráty a natáhl elektriku od baterky, určitě jsem to nechtěl tahat přes druhou pojistku ze zapalovací cívky. Jak jsem to měřil, při rozjezdu to bralo kolem 10 ampér. Kdyby se jednou trochu přidřelo a zapnul bych ho, tak by mohla vylítnout pojistka..

Stejně jsem se toho nakonec zaleknul a odpojil ho a jezdím dál radši jen na AC pumpu

1
09:38:46
14.03.2008
Peterr
-> havlik: na cievku idu 2 kable

cievka je vbudovana vo vnutri... ja ako kontakty vidim iba 2 srouby...

je mi jasne, ze je jeden kostra a druhy plus na 15... s tym problem nie je...

len nie som si na 100 % isty, ktory je ktory

ale tak vyskusam, snad sa nic nestane
08:59:13
14.03.2008
Peterr
teda dufam
08:54:09
14.03.2008
havlik
-> Peterr: no mínus je kostra že :) a na cívku jde snad jen plus ale dej to k tomu drátu kterej jde od spínačky
08:48:23
14.03.2008
Peterr
-> havlik: Diky.... na cievke plus a minus oznacenie nie je

ale z toho sa uz vyznam, ked viem aspon toto.
07:21:52
14.03.2008
sep
-> Peterr: :mám zapojené nízkotlaké čerpadlo za AC pumpou a vše funguje naprosto bez problémů byť to tady svého času každý považoval za nemožné ,elektrika si natáhne z nádrže a ve chvíli kdy nastartuju tak začne tlačit AC pumpa a z elektriky se stane jen další filtrace na cestě do karbu.Pokud si to pamatuju tak i motory 742 se vstřikováním mají obě čerpadla.
23:35:19
13.03.2008
Syny
-> Peterr: to je kravina - pud jedno nebo druhy... Nech elektriku a accko bych jen odpojil a nechal taky...
22:04:07
13.03.2008
Peterr
co by sa stalo, keby som mal zapojene elektricke palivove cerpadlo a za nim aj ac pumpu - klasiku? nehadalo by sa to?

Mne ide o to, ze ked mi auto stoji tyzden pred panelak, tak dotahujem ac pumpu... potom chyta na prvu supu...inak na prvy krat zdochne...na druhy trosku viac toci a potom uz v pohode...
22:02:56
13.03.2008
havlik
plus na plus(spínanej klíčkem) tzn třeba se připojit ke spínanýmu plusu na cívce, mínus na mínus a vstup je ten plastovej nátrubek a výstup logicky ten druhej.
21:55:37
13.03.2008
Peterr
-> Syny: Nad takym niecim aj rozmyslam... aby som ju vybral by som si pumpou musel byt isty... ale zatial ju neviem ani presne zapojit...
21:01:34
13.03.2008
Syny
-> Peterr: jen byhc doporucil ac pumpu nechat a nechat ji bezet naprazdno - odpojenou... Protoze kdyz se te tohle pak vykadi 600km od domova, tak jen prehodis hadice a jedes dal...
20:39:49
13.03.2008
Peterr
Dobre, popytam sa na to ci to maju...
20:10:13
13.03.2008
suri
-> Peterr: olej vypustat nemusis ten kryt sa da kupit aj v mototechne na favo ktore malo vstrekovanie alebo vyrezat z hliniku
19:24:54
13.03.2008
Peterr
Posledny:
zvětšit Elektrické čerpadlo Pierburg - zapojenie - obrázek od Peterr vložen 13.03.2008 19:24:54
19:24:01
13.03.2008
Peterr
Dalsi zaber:
zvětšit Elektrické čerpadlo Pierburg - zapojenie - obrázek od Peterr vložen 13.03.2008 19:24:01
19:21:48
13.03.2008
Peterr
Ahojte chalani... potreboval by som pomoct so zapojenim elektrickeho cerpadla Pierburg Germany zo S1203. Ako som to cerpadlo pozeral, nenasiel som na nom nikde oznacenie + alebo -. Ten motorcek je obojstranny a ani neviem, kde je vstup a kde vystup...Nikde som nenasiel ani sipku smeru toku paliva...

1) kde je na nom + a - ? su tam 2 srouby, jeden je hrubsi ako druhy...

2) zapaja sa to namiesto ac pumpy? (nie este do obvodu, vsak... lebo tusim som tu cital, ze aj tak to mal niekto zapojene)

3) ked budem chciet vybrat ac pumpu z bloku a vlozit tam nejake krytie... je tam nejaky zadrhel? staci pumpu vybrat a zasroubovat nejaky vyrezany plech? treba predtym spustit olej? (Motor favorit v skodovke)
zvětšit Elektrické čerpadlo Pierburg - zapojenie - obrázek od Peterr vložen 13.03.2008 19:21:48
Extreme Tyres