jak vyrobit takovéto Shiftlight

prohledat
18 příspěvků (zobrazeno 1 až 18) od 26.03.2008 do 26.03.2008, založil/a Jackfree
řadit dle data
15:59:11
26.03.2008
vaclav785
-> Jackfree: je tam zapojení skoda-virt.cz/cz/.../7379 6-shift-light-navod
15:56:05
26.03.2008
Misumi
ano je to na Davesovo strankach
15:52:07
26.03.2008
borrico
-> Misumi: Na to byl někde na netu i prográmek, který z té nahrávky uměl zjistit i výkon motoru.
15:48:35
26.03.2008
Misumi
vam oscilostop a po připojení na baterku ja tam asi 150mV bordelu,kde je všechno .Bohužel nemám pamětový tak nemohu laborovat.Ale jde to nahrát na magneták a pak přenest do počítače a potom při troše snahy a umu použít a rozpitvat.
15:07:25
26.03.2008
Jackfree
no koukám že je tu spousta šikovných lidí co vědí nebo alespon mají představu o čem to je(narozdíl odemne) ... jak je tedy složité to vyrobit? nedal by sem někdo schema? nebo nějaký link, pokud se to tu už řešilo... díky
12:42:07
26.03.2008
COL
-> Misumi: A nema ta metoda treba problem pri brzdeni motorem, kdy je zmena uhlove rychlosti vlivem komprese a expanze minimalni?



nechapu ale co je ten 1kHz.... presneji receno, proc prave jeden kHz.
12:35:43
26.03.2008
COL
-> Misumi: Ano to uz je rozumnejsi reseni hlavne lze obejit ty remenice a polpary alternatoru....
12:33:39
26.03.2008
COL
-> havlik: ale jo je to mozny.. kazdopadne ta MAF115tka uz s necim takovym pocita a co si vzpominam, tak ina ploznacku je to mozna pamatovano takze staci doosadit....
12:25:42
26.03.2008
Misumi
Jedná se o devijace v tonu asi1khz a to tak,že před kompresí se otáčky prudce sníží a po výbuchu zvýší.Toto je bráno jako 1 impulz.Poměr průměrů řemenic na to nemá žádný vliv.Opravdu vygenerování těchto impulzů není sranda
12:22:25
26.03.2008
havlik
-> COL: je to možný že i ty ale poměrně nedávno se tu objevilo taky takové tema myslim že od člena Gabo0000
12:17:37
26.03.2008
COL
-> Jackfree: patrne to ukazuje podle frekvence zvlneni palubniho napeti, ktere tam dodava alternator. A pokud by to bylo jedine ruseni na palubni siti je to celkem jednoduchy problem.
12:07:31
26.03.2008
COL
-> Misumi: Zas takova veda to nebude....

Ponekud blbe je, kdyz by treba nekdo mel neoriginalni remenici s jinym prumerem, to mu to pak na STK bude ukazovat jine otacky motoru nez skutecne...
12:03:28
26.03.2008
COL
-> havlik: to jsem preci resil ja, mam to i v aute (ovsem ne jako indikator k prerazeni)- ale to uz bude hodne stare tema :o)
09:09:35
26.03.2008
aDAm
ach ta čeština...
08:38:16
26.03.2008
havlik
A co si tu vyhledat to tema kde to řešil form s tim že stačí dosadit pár součástkama otáčkoměr z hranatejch budíků a vývést nějaký světýlko
07:36:22
26.03.2008
Misumi
Toto mi zajímá.Nesnímá to imp.z cívky ale deviace kmitočtu z altíku-proto to funguje i na dýzly.Z Davesem(měření výkonu vozu) se to pokoušíme vyrobyt už asi rok a není to tak jednoduché.Kdyby někoho zejímal přesný princip zjískání impulzů-mohu to popsat.Na profi úrovni to řeší fi.ATAL asi za 20 000kč.Viz STK emise-mají ATAL,připojí na baterku a ví přesné otáčky u 12V i 24V osobních i nákladních benzinových i naftových dvoutaktních i čtyřtaktních jedno až 12tiválců.
01:56:08
26.03.2008
Syny
-> Jackfree: nekde sem videl navod, ale uz nevim kde - snima to impusli z civky a na zaklade toho se to v urcitym momentu rozsviti...
00:28:36
26.03.2008
Jackfree
tuning.autodoplnky.cz/shi ft-light/mini-shift-light- prumer-12mm-nastavitelne-s vetlo-s1495335 na jakém to funguje principu? ukazuje to podle palubního napětí, nemáte někdo schéma? ta cena je strašná a součástek v tom bude tak za 50,- díky
Extreme Tyres