
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
proud?
22:25:53
05.04.2008
05.04.2008

Bobesh
-> Tuxik: Tak foto katalogu jsem nenašel ale pokud budeš mít možnost,mrkni se někdy na bus nebo truck (Daf,RENAULT,IVECO apod) s elektromagnetickým retardérem TELMA,najdi si rozvodnu s relé,spínajících jednotlivé okruhy (1 okruh spíná 2 cívky,jedna o 30A) a uvidíš poctivý spínací relé

21:18:29
05.04.2008
05.04.2008

King
-> Bobesh: viz Bobesh

21:17:48
05.04.2008
05.04.2008

King
-> Tuxik: Jinak jsem se dneska na prodejně juknul do GM katalogu a ten údaj "80A" je jenom poněkud zmatečný označení typu a jsou to klasický 40A kontakty (i když i o tomhle údaji by se dalo s úspěchem pochybovat :)
11:27:19
05.04.2008
05.04.2008

Bobesh
-> Tuxik: Právě ty původní PALácký si daly líbit relativně hodně,zvlášť ty s širší peckou-kontaktem na jazýčku. Užívaly se i na LIAZech a Karosách ve 24V verzi a většinou se po smrti vozu vydloubávaly starý elektrárny aby sloužily jako zásoba starých poctivých relátek. Ty moderní kostičky,zalitý v plastu jsou při dlouhodobým sepnutí stejně trvanlivý,jako umělohmotný náhrady keramických pojistek.
11:19:13
05.04.2008
05.04.2008

Tuxik
-> King: no ja pres skodovacky relatko mam asi 15A a relatko v pohode, jenom jeden kabel od fastonu se ponekud roztekl
mam pres to zapojeny pridavny dalkovy svetla

18:00:50
04.04.2008
04.04.2008

King
-> Tuxik: Mno, papír i krabička relátka unesou hodně :) Moje zkušenost je taková, že autorelé prsící se zatižitelností kontaktů 30A toho mělo při občasným spínání asi 20A fofrníku za pár měsíců plný zuby.
13:18:52
04.04.2008
04.04.2008

Tuxik
-> King: no 80A je dosti no :-)) ale tak predpokladam ze to relatko 80A nevydrzi trvale :D
22:57:40
03.04.2008
03.04.2008

King
-> Tuxik: 80A?
Na to snad ani neexistuje faston :)

21:18:29
03.04.2008
03.04.2008

Pedros
-> petřík: jj,relátko je oka
09:41:02
03.04.2008
03.04.2008

Tuxik
-> petřík: relatka maji levne treba v GM electronic, 12V 80A okolo 65Kc, je prepinaci a ma vyvody na fastony
18:45:15
02.04.2008
02.04.2008

petřík
no nic když to schrnu takže zapojit to přes potřebný relátka a bude to v klidu ok ?
17:11:39
31.03.2008
31.03.2008

Pedros
-> Rooney: ten by tam byl k hovnu,když tam nejni střídavý..teda pokud nemá altík alá Syny :) ale stejně nevím,jestli mu dával 50 Hz :)
14:44:29
31.03.2008
31.03.2008

Rooney - zrušená registrace
No a ještě vám tam chybí elektroměr a jeto



13:37:21
31.03.2008
31.03.2008

Kalibán123 - zrušená registrace
-> Pedros: to není špatné ten jistič vypadne proud a jednoduše to nahodím 

01:52:50
31.03.2008
31.03.2008

Pedros
-> King: a nebo trojfázovej jistič na 20A místo popelníku,viď? :D
01:38:05
31.03.2008
31.03.2008

King
-> petřík: To startovací tlačítko by muselo bejt hodně robustní - to tvoje by se asi po pár startech rozteklo :) Já měl otvírání víka motoru na elektromagnet ze startéru a stejně jako Kalibán jsem proud spínal 30A relátkem. A ten páčkovej přepínač by měl bejt taky dimenzovanej aspoň na 10-15A, aby měl rezervu, což je ovšem malinko problém. TAkovej 25A DC jistič by vypadal cool :)
00:03:37
31.03.2008
31.03.2008

Bobesh
-> petřík: proklatě málo
22:22:12
30.03.2008
30.03.2008

Kalibán123 - zrušená registrace
No nevím jaké tam tečou proudy, ale mám zapalování tím stylem, že musím otočit klíček do polohy jedna pak můžu teprve startovat tlačítkem nejdřív jsem si myslel tam moc nepoteče udělám to jen na tlačítko a hotovo no jo jenže tlačítko na 6A se rozteklo takže jsem to pak předělal aby to šlo přes relé a už je to v pohodě skoro rok takže zas nějaké malé proudy tama netečou mě se to tlačítko úplně začalo rozpouštět ten plast
21:45:00
30.03.2008
30.03.2008

petřík
no jde mi o to že bych udělal místo první polohy klíčku páčkovej vypínač a místo druhý polohy čudlik a mám čudlik na 3A (páčkovej na 6A) tak jestli to nebude dělat nějakej bordel jesttli tam není třeba víc
10:02:24
30.03.2008
30.03.2008

Bobesh
-> petřík: Jo a proč to chceš vědít vůbec? Pokud to nepřetížíš něčím cizím,tak to v originálu zvládne,problém bývá třeba upgrade hl. světel (obyč za halogeny apod.). Každopádně co se vyplatí,tak znásobit třeba přívod od aku dopředu ke spínačce a pojistkám,řádně ukostřit aku vzájemně s kastlí a agregátem(ten zejména)
21:34:46
29.03.2008
29.03.2008

David29
-> Bobesh: Jak říká Bobeshka... jinak odběr l. polohy klíčku změříš tak, že vyndáš 2. pojistku, a místo ní zapojíš ampérmetr...
20:53:54
29.03.2008
29.03.2008

Bobesh
-> petřík: přijde na to,co máš při jedničce zapnutýho pod druhou pojistkou,tzv. denní spotřebiče plus elmagnet na druhou polohu ale hodnotu nevím z hlavy,vyčíst z dílenskýho katalogu PAL,Pavel P. ho myslím má,tak ti to může nasčítat. Taky záleží,jakej stroj jakýho typu a roku máš na mysli ale ty hodnoty se o mnoho lišit nebudou.
15:52:11
29.03.2008
29.03.2008

petřík
Neví někdo jaký teče proud spínačkou při polohách I a II ? dík moc.