stretávačky / diaľkové na gombík

prohledat
13 příspěvků (zobrazeno 1 až 13) od 05.04.2008 do 07.04.2008, založil/a P3K83
řadit dle data
15:24:45
07.04.2008
P3K83
Stále možete písať príspevky, ak sa niekto stýmto stretol, poprípade ako je to riešené. Na inetrnete som už hladal , no márne.
15:54:12
05.04.2008
P3K83
no ja by som aj kúpil to impulzné relé, ibaže stojí od 1500,- hore a niektoré majú pracovnú teplotu iba do 40 - 50 stupňov, čo v lete v aute býva aj 80 stupnov. No a každý vie aký problém robí niekde v riadnej zatáčke, ked treba mať ruky na volante ešte aj prepnuť svetlá. Chcem si len uľahčit prepínanie. Osobne svetelnú húkačku používam tak 1x za týžden, ked zdravím známeho. Našiel. som veľa relé, ktoré su zopínané a rozopínané impulzom. Už som spravil aj klopný obvod, ktorý pri stlačení tlačítka zopne a drží relé, ibaže nemožem prísť na to ako ho zase tým tlačítkom rozopnúť. Nechcem tam žiadne mech. tlačítka, Je tam originál mikro spínačik. Dalo by sa to možno poriešiť aj cez páčkový prepínač ale to zase nieje po design stránke ono.
15:00:19
05.04.2008
U-Geen
-> Bobesh: ja mam packy jakoby z G3, letos asi nadejde cas vymeny(blbne prepinani pravyho blinkru), tak to prozkoumam :-)
12:14:39
05.04.2008
Bobesh
-> U-Geen: Nic se neděje,to přepínání bylo i na VW stejný,alespoň co si pamatuju Golfy I. a II. i ostatní příbuzný modely,prostě hlavní světla se přepínaly pouze přitažením páčky blinkrů k věnci,při vypnutých světlech pouze světelná houkačka a při zapnutých to přepínalo. Ovšem bylo-li to řešeno stejně,jako u Trabiho,nemohu sloužit,ovšem vzhledem k tomu,že automobilky byly zvyklé opisovat jedna od druhé ještě dřív,než jsme se narodili. Tohle řešení bylo každopádně posun o notný kus vpřed oproti přepínacímu "špuntu" na podlaze,který se používal předtím.
12:11:04
05.04.2008
petr s
-> U-Geen: U trabanta byla taková kolébka co přepla jednou dálkové podruhé tlumené a také to cvakalo
12:05:08
05.04.2008
U-Geen
-> Bobesh: aha ja myslel ze ten mechanismus je stejnej z golfa, kde je to /aspon podle toho co z toho slysim/ mechanicky ... tak to se ti hluboce omlouvam :)
11:57:35
05.04.2008
petr s
-> Bobesh: Správně jenom impulzem se přepínali světla
11:53:32
05.04.2008
Bobesh
-> U-Geen: Evžene,vůbec jsi mě nepochopil,páčka je vícefunkční (navíc nevím,jak jsi přišel na páčku,když jsem ji předtím nezmínil ale to je lógr) a dává při přitáhnutí k věnci volantu pouze IMPULS k přitáhnutí kotvy přepínacího relé hlavních světelkteré přepíná díky mechanickému řešení kolébky a hrotu na pružině. Takže si opravdu ve finále vystačíš s tlačítkem. Kdo zná Trabanta,může mi to tady přede všemi potvrdit nebo vyvrátit.
11:38:17
05.04.2008
U-Geen
-> Bobesh: a tu mechanickou packu nakonec pridela na volant misto toho tlacitka? ... super napad, to jsem jeste nevidel
11:20:00
05.04.2008
Bobesh
Proč tak složitě,stačí přepínací relé hlavních světel z Trabanta,systém přepínání jako světelnou houkačkou,jen je to řešeno mechanicky,jen pozor aby to bylo už z dvanáctivolťáka a ne z 6V stařešiny. Tuším že GOLF byl řešenej stejně ale bez záruky.
06:39:50
05.04.2008
michalkatka
impulzové relé, malo by sa to dať kúpiť v elektrotechnických súčiastkách, je to vlastne preklopné relé, alebo ako sa to volá...



a prečo si na to druhé tlačítko nedáš výstražné diaľkové?
00:33:01
05.04.2008
Syny
-> P3K83: Tak to hodne stesti... Jelikoz na lucasu je to delany tak, ze kdyz das dalky tak drzi kontakt dalek sepnutej a potkavacky se vypnou, tak ty bys to musel udelat tak, ze kdyz se tlacitku zmackne tak by se musel sepnout nejaky kontakt ktery by drzel trvale sepnuty do ty doby nez ho zmacknes znova. Ja bych tam spis zapojil svetelnou houkacku "probliknuti dalkama" - ze by dalky svitily po dobu co bys na tlacitku drzel prst...
00:13:55
05.04.2008
P3K83
Máte už niekto skúsenosti s prerábkou prepínania? Mám športový volant vo fáčku s 2ma tlačitkami. jedno som zapojil na húkačku a druhé má služiť na prepínanie dialkové/ stretávačky. pozná niekto iné riešenie ako je napr relé spínané impulzom? Kedže tlačítko má iba jednu polohu s ktorej sa vracia späť. díkes moc za príspevky
Extreme Tyres