skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Výměna diodového bloku v altíku
23:57:41
14.06.2008
14.06.2008

Bladecekk
Nikdo ti nedá levnějs repasovaný altík..
21:43:07
14.06.2008
14.06.2008

spartra
-> Bladecekk: ty krávo ja dal za diodu 30 kaček jede to taky + nový ložiska
20:14:59
14.06.2008
14.06.2008

Bladecekk
Tak mám repas altík, jednomu týpkovy jsem dal můj starý a on mi dal repasovaný za 1300,- A mám klid, dobijeni mi svíti v poloze klíčku I. A pa nastartování to taky shasne! Konečně :)
15:49:59
14.06.2008
14.06.2008

spartra
-> King: ten ti řekne rozdělej blok odpájej a přines
za výměnu diody cca 30kaček

10:27:25
14.06.2008
14.06.2008

David29
-> King: Souhlasim, ale repas altíku k zahození neni.. kldině bych ho zgenerálkoval..
09:53:13
14.06.2008
14.06.2008

King
-> Bladecekk: Nevím jsetlis čet můj příspěvek k tématu s kontrolkou, ale pro jistotu se pokusím to napsat ještě jednou a jednodušejc :)
Diodovej blok nemá s tímhle problémem NIC společnýho. Diody se měněj jenom v případě, že je některá z nich vadná (to se zjišťuje měřením). Altík nejsou jenom diody, ale kromě jinýho i regulátor výstupního napětí (žádný relé :). Kontrolka dobíjení je jedním koncem napájená od regulátoru altíku a tím druhým od klíčku - i tam může bejt problém
osobně bych začal kontaktováním někoho, kdo rozumí autoelektrice a pak se případně pouštěl do nějakejch repasí
Diodovej blok nemá s tímhle problémem NIC společnýho. Diody se měněj jenom v případě, že je některá z nich vadná (to se zjišťuje měřením). Altík nejsou jenom diody, ale kromě jinýho i regulátor výstupního napětí (žádný relé :). Kontrolka dobíjení je jedním koncem napájená od regulátoru altíku a tím druhým od klíčku - i tam může bejt problém

osobně bych začal kontaktováním někoho, kdo rozumí autoelektrice a pak se případně pouštěl do nějakejch repasí

08:36:22
14.06.2008
14.06.2008

FORM - zlomená ojnice
-> Bladecekk: škoda peněz, napřed si alespoň orientačně proměř stav jednotlivých diod.
08:17:04
14.06.2008
14.06.2008

spartra
22:54:44
13.06.2008
13.06.2008

Bladecekk
Ta další dioda zde.: www.autodilykrc.cz/eshop/
.../blok-diodovy-alternato
ru-55ah:0c48e9cf7c90d305 píšou že je jenom na Karburátorový motor, tak bi mi do altíku nešla asy!
22:48:32
13.06.2008
13.06.2008

Bladecekk
Jal mi říkal Syny, komtakty jsem očistil šmirglem, a zas mi se to nerozsvítilo...tak jedině toto řešení!
22:47:31
13.06.2008
13.06.2008

Bladecekk
no seremě źe mi po zapnutí klíčku na polohu I nesvítí dobíjení tak, jsem sy ŕekl že tam dám i ty diody atd...A..tak to je teda spájený jo??
22:09:09
13.06.2008
13.06.2008

minno
otázka znie, na čo meniť diodový mostík keď to funguje? keď ti odídu diódy, potom meň

20:30:14
13.06.2008
13.06.2008

spartra
připrav si pájku min 100w
20:13:19
13.06.2008
13.06.2008

BlackHeart
tak když máš 55A tak proč tam nedáš tento: www.autodilykrc.cz/eshop/
.../blok-diodovy-alternato
ru-55ah:0c48e9cf7c90d305
19:53:57
13.06.2008
13.06.2008

Bladecekk
Jo a mam koupit tento blok? - www.autodilykrc.cz/eshop/
.../blok-diodovy-alternato
ru-70ah:68ac7ada2a02bdeb Jaktoze to je 70Ah A pisou ze to je na Favo od 93+ ja mam 94 a mam tam altík 55ku! Bude to tam pasovat?
19:47:37
13.06.2008
13.06.2008

Bladecekk
opravdu ten blok diodový tak je jenom našroubovaný, a nemusí se nějak odpájet? Někdo mi něco brblal..že to není tak jednodochý - mám ten altík co má v sobě už to relé..!
19:46:08
13.06.2008
13.06.2008

Bladecekk
Ložiska,Regulační relé,diodový blok - Tohle by jsem tam chtěl vyměnit! řemenice se nekýve tak snad ani ložiska nebudou nutné měnit!
19:41:30
13.06.2008
13.06.2008

David29
-> Bladecekk: Složitý to neni.. aneb všechno tam vrat jak to bylo a je to.. neni ta tom co zkurvit. Ale když už to budeš mít rozdělaný, bylo by fajn vyměnit ložiska a možná na soustruhu sjet sběrací kroužky....
19:39:26
13.06.2008
13.06.2008

Bladecekk
Chci sy na Fávu zrepasovat altík, takže chci, poradit..vetšinou všechno vím..ale ten diodový blok se má dát pryč jak? Dormálně tam je nějak přišroubovanný nebo připájený ne něčem? Je to složité? Díky!