přehřívání cívky

prohledat
8 příspěvků (zobrazeno 1 až 8) od 23.06.2008 do 24.06.2008, založil/a stocza
řadit dle data
11:13:08
24.06.2008
Labros
-> stocza: Jak praví zkušení 4 Z toho důvodu je taky lepší při tažení auta na laně buď pootočit motorem aby se rozepla kladívka v rozdělovači, nebo odpojit zmíněný kablík.
08:31:35
24.06.2008
King
-> stocza: Ach so :) V tom případě je nejznažší při podobných troubleshootingových seancích odpojit kablík od rozdělovače od cívky (a nezapomenout na to :)
19:56:37
23.06.2008
Pedros
-> stocza: no to se nediv,když tou cívkou teče trvalej proud..tak teď už to snad testovat nebudeš,takže bych to neřešil :)
19:33:28
23.06.2008
Kaňa
no a mal si akurat zopnute ramienko
16:52:46
23.06.2008
stocza
Cívku jsem nijak nekuchal ale sedělo by to že se zahřívá kvůli tomu že tam teče více proudu protože sme měli otočený klíček tak dvacet minut z důvodu hledání závady proč neblikají blinkry...
15:41:50
23.06.2008
King
-> stocza: Otázka zní, co je to podle tebe přehřívání4 Při stojícím motoru teče cívkou 2x větší proud než na běžícím motoru, takže se dokáže pořádně roztopit. Ještě horší to je v případě, že nějakej koumák (doufám, že ne ty :) vykuchá z cívky předřadnej odpor (ta bílá keramická). Jestli tam máš správnou cívku, pak s tím nejde nic dělat - otázkou je, proč dlouhodobě zapínat zapalovaní se stojícím motorem.....
13:52:55
23.06.2008
Labros
Hřeje se opravdu cívka, nebo předřadný odpor? To je taková tak keramická malá krabička. Jestli ten, tak je nejspíš zkratovaný kabel na kostru, co vede od startéru k cívce.
08:36:59
23.06.2008
stocza
Dobrý den,mohl by mi někdo poradit co může způsobovat přehřívání cívky když ,mam otočení klíček zapalování do druhé polohy?Nevím kde mam hledat závadu.Děkuji předem za pomoc.
Extreme Tyres