
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
přehřívání cívky
11:13:08
24.06.2008
24.06.2008

Labros
-> stocza: Jak praví zkušení
Z toho důvodu je taky lepší při tažení auta na laně buď pootočit motorem aby se rozepla kladívka v rozdělovači, nebo odpojit zmíněný kablík.

08:31:35
24.06.2008
24.06.2008

King
-> stocza: Ach so :) V tom případě je nejznažší při podobných troubleshootingových seancích odpojit kablík od rozdělovače od cívky (a nezapomenout na to :)
19:56:37
23.06.2008
23.06.2008

Pedros
-> stocza: no to se nediv,když tou cívkou teče trvalej proud..tak teď už to snad testovat nebudeš,takže bych to neřešil :)
19:33:28
23.06.2008
23.06.2008

Kaňa
no a mal si akurat zopnute ramienko
16:52:46
23.06.2008
23.06.2008

stocza
Cívku jsem nijak nekuchal ale sedělo by to že se zahřívá kvůli tomu že tam teče více proudu protože sme měli otočený klíček tak dvacet minut z důvodu hledání závady proč neblikají blinkry...
15:41:50
23.06.2008
23.06.2008

King
-> stocza: Otázka zní, co je to podle tebe přehřívání
Při stojícím motoru teče cívkou 2x větší proud než na běžícím motoru, takže se dokáže pořádně roztopit. Ještě horší to je v případě, že nějakej koumák (doufám, že ne ty :) vykuchá z cívky předřadnej odpor (ta bílá keramická). Jestli tam máš správnou cívku, pak s tím nejde nic dělat - otázkou je, proč dlouhodobě zapínat zapalovaní se stojícím motorem.....

13:52:55
23.06.2008
23.06.2008

Labros
Hřeje se opravdu cívka, nebo předřadný odpor? To je taková tak keramická malá krabička. Jestli ten, tak je nejspíš zkratovaný kabel na kostru, co vede od startéru k cívce.
08:36:59
23.06.2008
23.06.2008

stocza
Dobrý den,mohl by mi někdo poradit co může způsobovat přehřívání cívky když ,mam otočení klíček zapalování do druhé polohy?Nevím kde mam hledat závadu.Děkuji předem za pomoc.