
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
dobijanie
11:53:11
27.07.2008
27.07.2008

Šemik
Přehozené kabely buzení, když se přehodí je napětí v síti právě 17 - 17.1V 

17:11:46
23.07.2008
23.07.2008

alfik
-> Bobesh: hmm to myslim nebude treba s tym dobijanim si urcite poradim.... Pozeral som si schemy a mam pocit ze som to mal asi stale zle zapojene... do riti a ja ze co mi uz 2 baterka odisla..... heh toho sa nebojim zeby som musell menit auto .... na mojom nema co zhoriet :-)))
21:15:16
22.07.2008
22.07.2008

Bobesh
-> alfik: Lepší když to při tvý neznalosti (neuraž se,to není trestný,každej umí něco) zkoukne někdo jinej,zkus se poptat v okolí nebo napiš odkud jsi (v kartě máš lautr ho..o) a třeba máš někoho z Virtu poblíž. Abys nakonec neměnil rovnou auto.
19:29:14
22.07.2008
22.07.2008

michalkatka
-> alfik: najlpšie zmerať napätie na baterke pri vypnutom motore, ak po naštartovaní stúpne tak dobíja, potom je dobré zmerať napätie aj na alternátore, potom zistíš či máš niekde nejaký prechoďák.
inak tých 12,5 aj môže byť, neviem aký máš merák ale tie lacné s tesca ukazujú niekedy aj o 1V zle takže zmeraj za kľudu, a za chodu a uvidíš
inak tých 12,5 aj môže byť, neviem aký máš merák ale tie lacné s tesca ukazujú niekedy aj o 1V zle takže zmeraj za kľudu, a za chodu a uvidíš
18:22:20
22.07.2008
22.07.2008

alfik
-> michalkatka: Meral som to na baterke...
09:47:27
22.07.2008
22.07.2008

michalkatka
alfik 21.07.08 22:51:58 napsal: -> Bobesh: no myslim ze hej... skusal som aj prehadzovat kable ale potom mi to dobijalo len velmi malo... nieco okolo 12a pol voltov nad 13 ani nevyslo
pri vybitej baterke je to normálne, nabíja veľkým prúdom, preto napätie je nižšie, keď sa baterka nabije stúpne to hore. meral si to na baterke, alebo na altíku?
pokiaľ na altíku nameriaš väčšie napätie ako na baterke tak to dobíja - a rozdiel je úbytok...
pri vybitej baterke je to normálne, nabíja veľkým prúdom, preto napätie je nižšie, keď sa baterka nabije stúpne to hore. meral si to na baterke, alebo na altíku?
pokiaľ na altíku nameriaš väčšie napätie ako na baterke tak to dobíja - a rozdiel je úbytok...
00:43:03
22.07.2008
22.07.2008

PeterP136
a tvoja odpoved nwktovi prisla az po mojom nakuknuti sem 

00:41:43
22.07.2008
22.07.2008

PeterP136
-> alfik: ktovie to som do uvahy nezahrnul kedze to v zadani nebolo 

22:51:58
21.07.2008
21.07.2008

alfik
-> Bobesh: no myslim ze hej... skusal som aj prehadzovat kable ale potom mi to dobijalo len velmi malo... nieco okolo 12a pol voltov nad 13 ani nevyslo
22:18:31
21.07.2008
21.07.2008

Bobesh
-> alfik: A zapojil jsi to pak správně?
22:07:12
21.07.2008
21.07.2008

alfik
-> PeterP136: hm no ale zeby tu istu chybu mali obidva alternatory
21:58:49
21.07.2008
21.07.2008

PeterP136
Vadna dioda na pomocnom usmernovaci v alternatore, takze bud kupit usmernovac alebo len najst a vymenit tu jednu ledku. Do odstranenia chyby odporucam kontrolovat a dolievat vodu do akumulatora pretoze bracho takto vysusil 2rocnu baterku. Zistili sme to az ked takmer mrtvy akumulator nebol schopny znizt po starte napatie tym ze sa nabijal (alebo skor prebijal) a odpalilo mu komplet ziarovky v prednych svetlach na felde.
21:55:09
21.07.2008
21.07.2008

alfik
-> Nwkt: skusal nepomohloo a elektrika mi neblika
21:53:41
21.07.2008
21.07.2008

Nwkt
-> alfik: Zkoušel si jinej altík? Mě to dělalo taky, dobíjelo přes 15 V a blikala elektrika, pak umřel altík
21:52:56
21.07.2008
21.07.2008

David29
-> alfik: Nový neznamená dobrý... i kyž je pravda, že o takovymhle případu slyšim podruhý...
21:51:30
21.07.2008
21.07.2008

alfik
ale sak je novy...
21:49:34
21.07.2008
21.07.2008

David29
-> alfik: Jo
21:47:03
21.07.2008
21.07.2008

alfik
Dodrbala sa mi baterka pretoze mi alternatol dobijal 17 voltov... hmm kupim novy regler a problem mam ten isty... moze byt blby regler ?