
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
nedobíjí či co
19:00:44
30.07.2008
30.07.2008

Syny
-> jirkaR: Taky zalezi jakou mas zatez a jaky otacky alternatoru. To ze klasaj volty s teplotou myslim ze je normalni neb mi to delali 4 altiky nezavisle na sobe se 3ma ruznejma relatkama nezavisle na sobe 

18:58:59
30.07.2008
30.07.2008

Syny
-> jirkaR: jaky mas to rele? Jsou 2 druhy. Mechanicky a elektronicky. Pokud mas 55A altik a mechanicky rele, tak to je mozny zdroj problemu. To elektronicky se da sehnat novy ale uz druhoska. Kdyby chtel jedno origo elektronicky navic mam - neni novy, ale funguje (ozkouseno).
21:18:44
29.07.2008
29.07.2008

Kuladmin
-> jirkaR: Vic tam toho neni.
20:45:15
29.07.2008
29.07.2008

jirkaR
jo tak dík moc to musím někde splašit myslíš že by to mohlo být tedy ono?
20:31:25
29.07.2008
29.07.2008

Nwkt
-> jirkaR: Na pravym torpédu, tohle je nový plastový, původní je plechový
20:27:53
29.07.2008
29.07.2008

jirkaR
aha a kde to prosím najdu a spíšjak to vypadá jinak děkuju za odpověd
20:26:16
29.07.2008
29.07.2008

Nwkt
-> jirkaR: dobíjecí relé
20:25:47
29.07.2008
29.07.2008

jirkaR
jeje pardon
jo je to 105 se 120 motorem alternátor 55A

20:19:50
29.07.2008
29.07.2008

Nwkt
jinak spíš téma do elektriky 

20:19:30
29.07.2008
29.07.2008

Nwkt
Na jakym autě?
20:10:55
29.07.2008
29.07.2008

jirkaR
Mám další problém jsem zjistil že na studeném motoru je 13,02V na teplém už jen 12,5 a pak to klesá - vyměnil jsem altík a pořád stejný na co mám mrknout? Díkes