zapojení Bmm do škodovky...

prohledat
11 příspěvků (zobrazeno 1 až 11) od 15.08.2008 do 26.12.2008, založil/a Borin - Král tuzerů
řadit dle data
23:36:47
26.12.2008
michalkatka
9 3
15:46:45
25.12.2008
darklord
-> doni: jo diky moc uz sa to solvlo na techwebe

skoda.panda.cz/forum/view topic.php?p=205346
17:57:40
23.12.2008
darklord
takze konektor ma 6 pinov, su tam dva cervene kable(hruby,tenky) cierny, sivy, zlty a zeleny

predpokladam ze ten cerveny hruby bude spinanych 12V, ale este treba identifikovat stalych 12.. poradi niekto?
23:39:16
22.12.2008
darklord
-> jarin: nahodou zapojenie RJ (teda myslim kam staly prud, kam spinany atd) pretoze je tam 1 (slovom jeden) nezapojeny konektor (cca6-10kablov) a predpokladam ze niektore zilky v nom su prave vyssie spominane. jedna sa o BMM fel 40kW, vsetky cidla zapojene (ostal jediny konektor - predpokladam napajanie+otackomer+teplo ta,atd)
18:50:43
01.09.2008
jarin
Jestli mohu radit... když si sezeneš řidici jednotku z trosku starsiho modelu nebo z favorita, u feldy nevim kdy presne se to lamalo ale ty starsi nemeli v jednotce zakodovanej imobylizer (myslim že zrovna ta 95 by imo mit nemela, do tech davali snad jen pridavne imobylizery a ty nemaj s jednotkou nic spolecnyho, blokovali jen spinacku a cerpadlo nekde na dratech pod palubkou) takže ti odpadne jedna zbytecna vyprcavka.... myslim že se shanenim nebudes mit problem... tech jednotek je dost a vyskouset ji mužeš v jakykoli stary jednobodovy felde a diagnostikou si zjistyš i jaky ma mit kilovaty jestli 40 nebo 50.

Z elektriky by ti v postate mela stacit ta motorova cast, ktera je od zbytku kabelaže ve felicii propojena konektorem (za levym zvonem).... volil bych ale opět starsi provedeni (z favorita) tam je to primo u motoroveho svazku vyresene z relem na pal. cerpadlo a i s pojistkama..... da se to jen jednoduse upravit a do sadesky pak pripojujes jen kostru, stalý proud, spínany proud a proud k cerpadlu, jinak vse zustava v origo propojení jako na favoritu. U feliciacke kabelaže by to samosebou slo take udelat ale mas to pak slozitejsi o to co tam musis dodelat (rele a pojistky)

Ten skon sani vubec nevadi, akorat mas na hore pod kapotou pak min mista na filtrbox, ale to si nejak poradis.

A snimac otacek jsem resil tak že jsem setrvak presadil o 90stupnu, pac mi vychazel snimac presne do podlahy tak jsem ho umistil z praveho boku prevodovky...,vysel tam krasne.... pri tehle akci si dej ale zaležet ... musis +-dodrzet co nejpresneji spravnou polohu abys mel pak spravny predstih a take spravnou vzdalenost od setrvaku..........už me nejak bolej prsty tak to nercham na tve fantazii, každopadne kdyby neco tak rad pridam sve zazitky s monovstrikem

At se vydaří... cau4
20:29:25
16.08.2008
Borin - Král tuzerů
Další co sem našel skoda.panda.cz/tisk.php3? id=294
20:16:51
16.08.2008
Borin - Král tuzerů
Našel sem tohle kdyby mi někdo chtěl pomoct...jen nevím jaký sou rozdíly mezi BMM ve feldě a MBB ve fáčku stekly.wz.cz/bmm.html
08:11:01
16.08.2008
Borin - Král tuzerů
Nikdo nemá schéma co tam nechat z kabelů aby to makalo ?
22:38:02
15.08.2008
Milan 136
-> Borin: elektriku nejlépe schémata k ruce a použít jen to co bude třeba.čidla všechny na motoru co jsou. snímač otáček vyměřit přesně a buď vyříznout kus z fávo převodovky, nebo nalepit či navařit ten výstupek na origo obal. sklon sání v tomhle případě nevadí nikde tam není hladina...

imobilizér nějak zrušit jde ale jak to nevím. že tam nebude ABS nevadí ...teď si nejsem jistej jestli u BMM ví ŘJ motoru o ABS. asi ne ale kdyby jo tak se to dá nakódovat. čip v klíši načte čtecí cívka na spínačče. z ní vede kabel do řj imobilizéru a dál do řj motoru. to tam můžeš nechat
10:21:04
15.08.2008
Borin - Král tuzerů
Taky na mrcha měla ABS a taky jak vyblokovat imob. když to auto je nepojízdný, popřípadě ho nechat, ale nevím co snímá signál z klíčku aby pak nebyl problém při oživování ve škodovce...d
10:18:18
15.08.2008
Borin - Král tuzerů
Potřeboval bych rady a schémata na prostříhání elektriky okolo motoru a vstřikování na minimum z feldy 1995 1.3 Bmm 50kW, aby se dala napojit na origo elektriku škodovky, dále jaký čidla použít a jak a kam do převodovky narvat snímač zubů...taky jestli bude vadit když se dá komplet sání se vstřikem a klapkou z feldy na fáčko ve škodovce co má jinej sklon..Díky za rady
Extreme Tyres