Jestli mohu radit... když si sezeneš řidici jednotku z trosku starsiho modelu nebo z favorita, u feldy nevim kdy presne se to lamalo ale ty starsi nemeli v jednotce zakodovanej imobylizer (myslim že zrovna ta 95 by imo mit nemela, do tech davali snad jen pridavne imobylizery a ty nemaj s jednotkou nic spolecnyho, blokovali jen spinacku a cerpadlo nekde na dratech pod palubkou) takže ti odpadne jedna zbytecna vyprcavka.... myslim že se shanenim nebudes mit problem... tech jednotek je dost a vyskouset ji mužeš v jakykoli stary jednobodovy felde a diagnostikou si zjistyš i jaky ma mit kilovaty jestli 40 nebo 50.
Z elektriky by ti v postate mela stacit ta motorova cast, ktera je od zbytku kabelaže ve felicii propojena konektorem (za levym zvonem).... volil bych ale opět starsi provedeni (z favorita) tam je to primo u motoroveho svazku vyresene z relem na pal. cerpadlo a i s pojistkama..... da se to jen jednoduse upravit a do sadesky pak pripojujes jen kostru, stalý proud, spínany proud a proud k cerpadlu, jinak vse zustava v origo propojení jako na favoritu. U feliciacke kabelaže by to samosebou slo take udelat ale mas to pak slozitejsi o to co tam musis dodelat (rele a pojistky)
Ten skon sani vubec nevadi, akorat mas na hore pod kapotou pak min mista na filtrbox, ale to si nejak poradis.
A snimac otacek jsem resil tak že jsem setrvak presadil o 90stupnu, pac mi vychazel snimac presne do podlahy tak jsem ho umistil z praveho boku prevodovky...,vysel tam krasne.... pri tehle akci si dej ale zaležet ... musis +-dodrzet co nejpresneji spravnou polohu abys mel pak spravny predstih a take spravnou vzdalenost od setrvaku..........už me nejak bolej prsty tak to nercham na tve fantazii, každopadne kdyby neco tak rad pridam sve zazitky s monovstrikem
At se vydaří... cau
