skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Prosim radu motor bezi jen se starterem
prohledat
21 příspěvků (zobrazeno 1 až 21) od 21.09.2008 do 23.09.2008, založil/a DonSalieri
20:48:24
23.09.2008
23.09.2008

Bobesh
-> DonSalieri: provizorně se můžeš chytit na přívodní očko alternátoru (permanentně pod proudem) a napojit cívku přímo,pokud to chytí,jseš doma a vada je v onom kabelu napájející reg a VN cívku.
20:44:29
23.09.2008
23.09.2008

Bobesh
-> DonSalieri: Jdi po kabelu zpět,nejdřív jde na regulátor napětí a pak kousek k cívce,je napětí na regulátoru na svorce 15/54? Pokud ano,hledej tam (kabel,konektor),pokud ne,běž dál do vozu(např. spínací skříňka).
20:07:26
23.09.2008
23.09.2008

DonSalieri
Tak na karbec proud jde ale na civku ne...Co dal? Stacilo by me to i nejak provizorne
11:38:28
23.09.2008
23.09.2008

Bobesh
DonSalieri 22.09.08 19:43:25 napsal:
Tak jsem se podival na pojistky jsou ok,pak jsem vymenil civku viz. obrazek a dival se jestli neni v motoru preusenej nejakej drat a porad to dela..Proste to bezi jen se starterem to se da i popojed vsechno ale hned jak se da na I. polohu konec..Nemam merak abych neco meril..Jeste zkusim poslechnout to cvaknuti ale jinak kontrolky se roznou i palivomer zvedne to je ok..Měřák netřeba,stačí žárovková zkoušečka. Pokud jsi tam,kde předtím i po výměně cívky,prozvoň kabely,stačí ti blbá objímka se žárovkou třeba ze zadní lampy,dva dráty,jeden dej kamsi na kostru-šroub cdržící zadní světla,cívku,regulátor apod. a druhým zkoušej přívody do motoru. Po zapnutí klíčku do polohy i. máš mít napětí na černým káblu vedoucí do předřaadného odporu,což je ta kostka na cívce.
Tak jsem se podival na pojistky jsou ok,pak jsem vymenil civku viz. obrazek a dival se jestli neni v motoru preusenej nejakej drat a porad to dela..Proste to bezi jen se starterem to se da i popojed vsechno ale hned jak se da na I. polohu konec..Nemam merak abych neco meril..Jeste zkusim poslechnout to cvaknuti ale jinak kontrolky se roznou i palivomer zvedne to je ok..Měřák netřeba,stačí žárovková zkoušečka. Pokud jsi tam,kde předtím i po výměně cívky,prozvoň kabely,stačí ti blbá objímka se žárovkou třeba ze zadní lampy,dva dráty,jeden dej kamsi na kostru-šroub cdržící zadní světla,cívku,regulátor apod. a druhým zkoušej přívody do motoru. Po zapnutí klíčku do polohy i. máš mít napětí na černým káblu vedoucí do předřaadného odporu,což je ta kostka na cívce.
23:22:47
22.09.2008
22.09.2008

Syny
-> DonSalieri: cvakat to muze a stejen to muze bejt ucpany - vlastni zkusenost...
19:43:25
22.09.2008
22.09.2008

DonSalieri
Tak jsem se podival na pojistky jsou ok,pak jsem vymenil civku viz. obrazek a dival se jestli neni v motoru preusenej nejakej drat a porad to dela..Proste to bezi jen se starterem to se da i popojed vsechno ale hned jak se da na I. polohu konec..Nemam merak abych neco meril..Jeste zkusim poslechnout to cvaknuti ale jinak kontrolky se roznou i palivomer zvedne to je ok..
17:58:42
22.09.2008
22.09.2008

David29
-> DonSalieri: A ještě bych zkouknul elektromagnetickej ventil - když otočíš klíčkem, cvkane to vzadu?
15:56:15
22.09.2008
22.09.2008

Syny
zkusit jinej kondenzator, jinou civku a zkouknout 2. pojistku...
12:35:43
22.09.2008
22.09.2008

Labros
stačí změřit napětí na předřadným odporu, aby se zjistilo jestli je problém ve spínačce, nebo v cívce...
zapnout zapalování, jestliže kontrolky svítěj, jít k cívce a měřit na předřadným odporu, na obou jeho koncích má být +12V. Pokud není ani na jeho přívodu, tak problém je někde před cívkou. Pokud není na výstupu (na drátku vedoucím na přimár cívky), je přerušenej odpor.
zapnout zapalování, jestliže kontrolky svítěj, jít k cívce a měřit na předřadným odporu, na obou jeho koncích má být +12V. Pokud není ani na jeho přívodu, tak problém je někde před cívkou. Pokud není na výstupu (na drátku vedoucím na přimár cívky), je přerušenej odpor.
12:28:19
22.09.2008
22.09.2008

Fugash
často to dělá vadný předřadný odpor cívky.
09:14:40
22.09.2008
22.09.2008

Jakub M.
-> DonSalieri:
pojistka č. 2, chová se to myslím podobně...
pojistka č. 2, chová se to myslím podobně...
02:01:07
22.09.2008
22.09.2008

LiMaK - 742 forever
pak uz jedine vadna spinacka -->. vychechlane kontakty v ni, ale to by ti zas na 1cku nesvitily ty kontrolky....nevim no, proste bych sel jedine po tech 2 kablikach v motoru a sledoval kdy tam ma byt napjeti a kdy tam je :-)
predpokladam spravne nastaveny karbec,hlavne v poradku volnobezny system...abnormalne chuda smes nebo naopak bohata smes, ze se motor hned po startu uchlastá....
predpokladam spravne nastaveny karbec,hlavne v poradku volnobezny system...abnormalne chuda smes nebo naopak bohata smes, ze se motor hned po startu uchlastá....
01:55:54
22.09.2008
22.09.2008

LiMaK - 742 forever
do skodovackeho motoru vedou celkem 5 elektrickych kabliu
voda
olej
civka
karbec
otackomer
vodu olej a otackomer muzeme vuloucit.
zkontroluj napajeni do karbecu a na civku.
NIC jineho v souvislosti s motorem spinacka neobsluhuje
voda
olej
civka
karbec
otackomer
vodu olej a otackomer muzeme vuloucit.
zkontroluj napajeni do karbecu a na civku.
NIC jineho v souvislosti s motorem spinacka neobsluhuje
22:28:30
21.09.2008
21.09.2008

DonSalieri
LiMaK 21.09.08 21:10:37 napsal:
spinaci skrinka...nehral si nekdo z kablikama....
rozne se ti v poloze 1 palubka (olej brzdy,palivomer,teplomer)
cvaka ti u karbecu odpojovaci civka kdyz zapnes na 1cku?
napada me ze mu chybi napeti ve spinacce na poloze klicku v "1"....
V poloze 1 se vsechno normalne rozne..Jedinej kdo by si mohl hrat s kablikama jsou mysi..
spinaci skrinka...nehral si nekdo z kablikama....
rozne se ti v poloze 1 palubka (olej brzdy,palivomer,teplomer)
cvaka ti u karbecu odpojovaci civka kdyz zapnes na 1cku?
napada me ze mu chybi napeti ve spinacce na poloze klicku v "1"....
V poloze 1 se vsechno normalne rozne..Jedinej kdo by si mohl hrat s kablikama jsou mysi..

22:17:51
21.09.2008
21.09.2008

Turda
-> DonSalieri: kabel odporu na startéru kompletně skouknout, já měl problém, že když sem zhasl motor a dal na první polohu tak pořád točil 

22:12:42
21.09.2008
21.09.2008

Mikis
Zkus propojit + na altíku kabelem s + na indučce a pokud se ti rozsvítí kontrolky a po zatočení startérem motor poběží tak je to ve spínačce

21:10:37
21.09.2008
21.09.2008

LiMaK - 742 forever
spinaci skrinka...nehral si nekdo z kablikama....
rozne se ti v poloze 1 palubka (olej brzdy,palivomer,teplomer)
cvaka ti u karbecu odpojovaci civka kdyz zapnes na 1cku?
napada me ze mu chybi napeti ve spinacce na poloze klicku v "1"....
rozne se ti v poloze 1 palubka (olej brzdy,palivomer,teplomer)
cvaka ti u karbecu odpojovaci civka kdyz zapnes na 1cku?
napada me ze mu chybi napeti ve spinacce na poloze klicku v "1"....
20:51:30
21.09.2008
21.09.2008

Bobesh
-> Matthes, záškodník z TechWebu: A třeba předřadnej odpor sám?
19:52:05
21.09.2008
21.09.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
Pak teda mene pravdepodobna moznost preruseni primarniho napajeni civky...
19:51:03
21.09.2008
21.09.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
Problem na zapalovaci civce, je tam kratky dratek ktery spojuje dva konektory, asi je prerusen 

19:48:58
21.09.2008
21.09.2008

DonSalieri
Mam takovej problem mam Skodu 120 a stala asi 1rok,pred tim normalne jezdila,ale ted jsem ji chtel nastartovat a chytne ale jakmile se vrati klicek s polyhy 2 kdy se toci starter okamzite shasne..Bezi jen kdyz se toci starter..Takze motoricky je v pohode ale zasina se na prvni polohu spinacky kdyz by mela bezet..Cim to muze byt???