dobijanie

prohledat
20 příspěvků (zobrazeno 1 až 20) od 17.10.2008 do 17.11.2008, založil/a peti
řadit dle data
11:13:30
17.11.2008
ventYl
-> gabo00000: pocuj, ked tu riesis blikanie kontrolky dobijania a v druhej teme blikanie kontrolky oleja, nemas tam nahodou niekde v kabelazi oholenu/prepalenu izolaciu, ze sa ti to dotyka, skratuje a blika?
09:38:47
17.11.2008
MOLSO
-> gabo00000: skontroluj ako dobre sdrzia droty do reglera 4 ci niektory nie je taky uvolnenejsi
08:42:37
17.11.2008
spartra
-> gabo00000: co takhle klínák1 ne viz níže regulátor nebo dioda
08:22:32
17.11.2008
gabo000000 - zrušená registrace
ked uz je to vyriesene napisal by som tu svj problem..mne preblikava kontrolko pri vysokych otackach..3-4tis mozno aj vo vizsich..kedy ako..niekedy viac niekedy menej..cim to je? napikacu alternator?
18:48:54
15.11.2008
peti
vymenil som regulátor a už to funguje ako ma

všetkým ďakujem6
18:52:06
05.11.2008
peti
-> spartra: no uvidim, zajtra kupim novy regulatror a uvidim
18:10:51
05.11.2008
spartra
regulátor, mě to dělaal pomocná dioda ve 2 alternátorech, zajímavé, že ta samá

www.evv.cz/zbozi.php?co=d etail&...
17:54:16
05.11.2008
peti
no tak som odhalil pricinu

stav ked silnejsie svietia svetla ( trvá asi 30-40sek)

nastava výrazné prebíjanie , alternátor dáva aj nad 18V, inac normalne dáva tých 13,7V

takze co by to mohlo spôsobovat? regulátor?

prosim poradte
17:04:45
04.11.2008
peti
-> King: no prave ze tam je original uz to elektronicke( polomechanicke) a nie to stare vibracne rele, tak preto som si neni isty ci to robi to
12:03:23
04.11.2008
King
-> peti: Jestli tam skutečně máš tu mechanickou sračku, tak tam je jediná osvědčená rada - totiž povolit ty tři matice, vyndat konektory a nejlíp s rozeběhem ji ladným obloukem zahodit do nejbližších kopřiv :)

Pravděpodobně se ti v ní "lepí" kontakt vibračního regulačního "relátka", což se v době procesorů taktovaný v řádu GHz řeší náhradou za tranzistorovej regulátor za pár stovek...
22:05:39
03.11.2008
peti
-> peti: tak problem sa stale neodstránil, prekontroloval som vsetky kable, dal nove svorky na baterku, z batertky som priamo ukostril aj motor, dobijanie som premeral, dava 13,9V ,

ale ajtak sa mi niekedy stane ze pocaj jazdy mi svetla dost zosilneju a a taktiez aj radio a osvetlenie pristrojvky, trva to iba chvilu, mam taky pocit ze to prave vetdy prebija

alternator je 55A a je tam original to polomechanicke rele

uz neviem ze v com by mohol byt problem

mam vymenit rele?. prosim poradte, vopred diki
19:08:58
20.10.2008
peti
-> peti: no takze som dnes meral, a dosiel som k zaveru ze to neprebija

namerane hodnoty:

pri zvísených otáčkach : 13,8- 13,9 V

si myslím ze je to v poriadku,

no lenze moj problem stale zostava, noiekdy pocas jazdy zoslabnu svetla, aj radio ,, takze neviem co to moze byt

eset skusim prekontrovalt vsetky spoje tak snad sa to upravy
10:31:34
19.10.2008
peti
-> Kočislav: n o dnes to jednoznacne cele pomeram a potom budem musdrejsi, snad1
00:02:55
19.10.2008
Kočislav
-> LiMaK:

-> peti:

Já bych tipoval že výrazné přebíjení by se projevilo především dost výrazným zápachem baterky.
13:41:24
18.10.2008
peti
-> LiMaK: dakujem ti za objasnenie, je mozne ze prave tam je problem , keby ze ano, tak musim vymenit regulator napetia ze?
13:15:51
18.10.2008
LiMaK - 742 forever
-> peti: mam pro tebe jeste jeden tip.....pokud startujes normalne (ne jako s vybitou baterkou), a pokud ti to opravdu dela po nekolika minutach jizdy.....NEPREBIJI ti nahodou altik??



teda jako jednoduse: jeden problem je, kdyz altik dava maly proud, ze poradne nedobiji, ale to zpusobuje spis problemy se spatnym startovanim, popripade slabe svetla po cely cas jizdy....



a pak zase extrem cislo 2.....altik nebo spis regulacni rele PREBIJI, haze treba 16 voltu ma baterku po cas jizdy....nastartujes, chvili jedes a baterka zacne bublat a varit....dojebe se prisun proudu a svetla pohasnou...po chvili jak se baterka jakoby skratem vybije, tak zase chvili vse funguje nez zacne zase varit.....



to prebijeni muze zpusobit nemale problemy, od spalenych zarovek a el.zarizeni, az po bouchnuti baterky, kdy pak vytiras kyselinu z auta....





ZMER NAPETI NA BATERCE, dej svojku multimetru + na plusak od baterky a minus kdekoli na kostru a koukni co to haze za hodnoty za jizdy.....tvrdim, ze pres 15 voltu by to urcite NEMELO vylitnout....optimum je kolem do 14,5 (??) voltu.... pak uz to prebiji a je to naprdlajs....



a treba pak aji zmer hodnotu s co NEJVETSIM poctem el. zarizeni....zapni dalkove,mlhovky, ventilator,vyhrev zadniho okna, radio ...proste vsecko co jde a zase uvidis jak to dobiji pri maximalnim odberu. znam tipka, co mu to "skvele" nabijelo na 16.8V pri zaplych vsech spotrebicich...a stale dokola tvrdil, ze to nabiji vic nez dobre....(podotykam ze se baterka nafukovala jako balon :-)
10:38:38
18.10.2008
peti
-> spartra: -> Kuladmin: to napetie mam zmerat na alterantore na tom hrubom kabli co je stalych 12?

inac kontrolka dobiajnia nesvieti, a este ma tak napada ze batreka nie je v prilis dobrom stve mohlo by to robit aj to?
10:04:59
18.10.2008
Kuladmin
Urcite pomer napeti.

A pak by to mohlo byt i plus na altiku - je tam pertinaxova podlozka na izolaci a nad ni je pak kovova ktera casto rezne tak to ocisti a pz ALE HLAVNE si nejdrive odpoj baterii at nesvaris!!!
22:16:31
17.10.2008
spartra
změř napětí
21:43:36
17.10.2008
peti
mam taky problem ze pocas suvislej jazdy( rovnke otacky motora), zarazu zoslabnu svetla, podvsietenie pristrojovky, radio, na urcitu dobu (2min) a potom zrazu zase zacne vsetko fungovat normalne, ale niekedy sa stane ze aj zosilnie, typijume ze to ma nieco z dobjanim, mohlo by to byt regulacne rele?

ide o škodu 120L r.v. 86

prosim poradte
Extreme Tyres