Regulačné relé

prohledat
10 příspěvků (zobrazeno 1 až 10) od 27.11.2008 do 27.11.2008, založil/a shrekzv
řadit dle data
19:51:52
27.11.2008
Bobesh
-> King: Jo,není nad auto z druhý ruky,zejména služební. Blahý paměti po mě kamarádi četníci chtěli opravit vyhřejvání na Ladě kombi (čéče,kontrolka svítí ale nehřeje to svině!) a já marně dumal,kdo to okno tak svinsky rozdrásal. Pak jsem se zeptal co a jak v tom proboha vozej. Psovod mě předvedl praktickou ukázku a já jim doporučil nový okno a na něm pletivo.
19:24:01
27.11.2008
King
-> Bobesh: Já mám zas tu kliku, že ve feldě předchozí majitel občas vozil dlouhý topenářský trubky, takže jeden koneček udělal ďubky do palubky u spolujezdce a druhej pak drásal vytápění zadního skla8
18:39:13
27.11.2008
Bobesh
-> shrekzv: Pokud bejvalej majitel nebyl opatrnej a sundaval vnitřní námrazu škrabkou,tak klidně. Nebo takovej pes s košíkem na tlamě je taky dobrej.
18:36:26
27.11.2008
shrekzv
kostru ma to sklo ok....ked som to meral ci tam je stava tak som kostru dal na kostru skla....aby som mal istotu ze je ok....len sa mi nechce verit ze je cele sklo odfajcene...ako keby jedne pas nesiel pochopim..ale cele sklo...
18:34:12
27.11.2008
Bobesh
-> shrekzv: Jo,ten první je vibračák,druhej polovodič (/takhle naleštěnej jsem ještě neviděl). Použití viz.-> Bobesh 27.11.08 18:20:06: Na okně může bejt špatná kostra,kabel na pravé straně je přívod od relé,pokud je na něm po zapnutí proud,může bejt špatná kostra (kabel je kostřen očkem v "C" sloupku nalevo,může bejt na barvě,špatně dotáhnutej apod.) Nebo jsou přetrhaný všechny lamely a nezbejvá,než to přesklít či nechat tak. Zkus žárovku mezi kontakty na okně.
18:27:48
27.11.2008
peti
-> shrekzv: presne ako pises , no asi mas niekde preusene pasiky na skle aspon myslim
18:25:32
27.11.2008
shrekzv
cize tato buxa co tam mam: skoda-virt.cz/cz/.../9690 9 je ten stary a www.evv.cz/zbozi.php?co=d etail&... ktorych mam doma aspon 5 je ten novsi polovodicovy kt mozem pouzit na vsetky 3 alternatory?.....a to vyhrievanie skla...nejde cele sklo..ale minule som meral a 12V nan ide ked som zapol vyhroevanie..nvm co mu je...
18:23:04
27.11.2008
peti
-> shrekzv: tak na 35A a 42A alternator sa montoval vibracny regler a na 55Amontoval elektronicky, ten vibracny zevraj moc dlho nevidzri ten 55A altik , regulatori rozpoznas velmi jednoducho, ten starsi vybraci je pomerne velky a elektornicky je to tak mensia plocha plechova krabicka
18:20:06
27.11.2008
Bobesh
-> shrekzv: Rozdíl je v způsobu regulace,či spíš provedení. Starší vibrační regulátor je přiřazen pro 35A a 42A alty,není dovoleno použití pro 55A. naproti tomu můžeš novější polovodičový reg použít u všech třech. Základní výbavu ukrmí i 42ka,jen musíš mít regulátor nastavenej na co nejvyšší přípustnou hladinu napětí. Pokud si ale nejseš jistej s jeho nastavením,je polovodičák jistota. Dřív to byla z nouze ctnost,protože se 55A alty neválely na každým rohu,jako dnes4. A vyhřívání okna je na zimu dobrá věc,proč ti nechodí? Relé? Přerušený lamely?
18:00:29
27.11.2008
shrekzv
dnes som doma vyhrabal 55A alternator origos zo skodovky....hned som mrkol knihu udrzba a opravy automobilov skoda....su tam dva typy reglerov....jeden pre 35 a 42A alternátory a druhy pre 55A alternátor...otazka znie....ake su tam rozdiely?...a znesie regler pre 42A alternator 55Amperovy?....teraz mam 42A v mojej 105S-ke(r.v.86).......bo mam dojem ze tento moj dako nestiha dobijat tak ako by som chcel....kedze bezia svetla kurenie a radio prakticky furt ked v nom som teraz...este ze mi nejde ohrievanie zadneho skla....bo to by bola pohroma...



Vdaka za pomoc
Extreme Tyres