skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
-> Bobesh: To se schválně zeptáme Větve, jestli mu vyndaval LHM bandu a vylejval LHM, kterou mu pár dní před dával novou i s proplachem. Jinak vím, že my máme lano a ty hydrospojku.
-> Jirik_Tuňák: Páč se jinak nemáš šanci zbavit válečku spojky(2,1TD má hydro,ne lanko),nedostal by ses ke šroubům na frámě a nesundal konzoli s táhlama řazení,s kterou bys to nevytáhl ani omylem
,prostě ježek v kleci.

-> Bobesh: Proč musí kuli spojce dolů banda na LHM, když je až vpravo nahoře a i hadice a trubky vedou nad převodovkou horem ?
-> AZmotor: Mno, 88 kW v prdítku, který váží pár kilo a má jízdní vlastnosti motokáry.
Taky bych bral.
Kámoš jel s VTSkovou Xsarou (já ještě ne) a ta měla 120 kW, mno, prej z toho byl vytřepanej jak startka (tuhej podvozek), ale jízdní vlastnosti a šupec motoru prej nevšední zážitek. To auto se vezlo do bazáče na prodej, takže se mu na poslední cestě naložilo jak se patří.
On má Peugeota 407 HDi a ta Xsara byla jeho kámoše, kterýho tam vezl pro jiný auto a pak se tím vracel a měla jít do jinýho bazáče nebo k přímýmu prodeji někomu jinýmu, už si to tak přesně nepamatuju. Povidal, že jel třeba roztočenou tři na tachu 140, za chvíli pravoúhlá zatáčka, tak brzdy, auto ho jak po kolejích protáhlo zatáčkou, znovu tři a zase zátah jako prase.
Už dlouho se tak prej nevyblbnul a ještě s cizím.
Ono to bylo znát u Xsary i na rallye na výsledkách, že motokáru udělat taky uměj. 
-> AZmotor: Mno, 88 kW v prdítku, který váží pár kilo a má jízdní vlastnosti motokáry.

Kámoš jel s VTSkovou Xsarou (já ještě ne) a ta měla 120 kW, mno, prej z toho byl vytřepanej jak startka (tuhej podvozek), ale jízdní vlastnosti a šupec motoru prej nevšední zážitek. To auto se vezlo do bazáče na prodej, takže se mu na poslední cestě naložilo jak se patří.




co říkate na SAXO VTS 1.6 16V ??
Já se přiznám,že jsem dlouho hříbek nezkoušel,naposled na podzim. Před vánoci proběhla výměna spojky(tzn. banda LHM musí ven) a ani jsem po kompletaci nevzdychl provést check control a dost mě vyplašilo,že mi o víkendu na nerovnostech začla mrkat stopka a brzdy,na servisní hříbek pod rysku,ještě že tam ten plovák je
. Ale to se mi na citronoj líbí,jak říká jeden kolega v šípu:když se mu něco nebude zdát,von si sám řekne


-> Honza120L: to znám z těch fotek...a ani nemusim na brdy ani do říčan



-> Jirik_Tuňák: jj mam opřeno přesně jak říkáš, jen to kolem toho víčka semtam ublemcne takže nádobka je mírně upatlaná, ale to je na klid .-))
jinak gumy přehazovat servisák, když dělal rozvody....
jinak gumy přehazovat servisák, když dělal rozvody....
-> Honza120L: Ale lepčí, než zvostat na břichu.
Když jsi prohazoval na zimní gumy, vytáhnul jsi to do servisní polohy a pak jen cuknul heverem o chlup ?
Když vytáhneš do servisní, zůstane klobouček mezi ryskama ? Já mám kvůli tomu trochu přelito, takže v klidovej je opřenej nahoře. Dělá to tak víc lidí i techniků.

Když vytáhneš do servisní, zůstane klobouček mezi ryskama ? Já mám kvůli tomu trochu přelito, takže v klidovej je opřenej nahoře. Dělá to tak víc lidí i techniků.

-> Jirik_Tuňák: no pak to spíš hopsá :-)) ale pomáhá to když to tam je zapadaný :-))
-> Honza120L: Koukám, že kus průjezdu na terénní polohu.
Škoda že to pak moc nepéruje.

-> Honza120L: to je mi jasný... taky se vybavím lopatou až tam pojedu.

-> Pavel P..: v Říčanech to nebude o nic lepší :-)
-> Honza120L: nojo Brdy

když se daří tak se daří - příjezd na chatu a postupné odházení abych vyjel :-))
-> myschaak AZNP K.Hora: nestras pipinku - te pretahnu po letech
-> Kaprof:
aha

-> myschaak AZNP K.Hora: ja nemyslim tebe ale to utery jeden zaparkoval na Štaralce u toho novyho salonu co tam stavěj:-)

-> Kaprof: mám couriera a ustál jsem to na komunikaci...nikoho jsem neohrozil ani neomezil(bo nikdo zrovna nejel)))
-> myschaak AZNP K.Hora: pač tam nakej kokot s KH značkou otočil Eskorta?:-))
-> Kaprof: hlavní tahy ne?a proč nám stáli kamiony skoro až před barákem co chtěli na kolín

-> myschaak AZNP K.Hora: hlavni tahy ne :o) jinak myslim že to nezvladli kdekoliv prece jen takovej snih na stredovýchodu dlouho nenapad...

-> Honza120L: však on ti ho třeba někdo v praze pokrátí....to se ani nenaděješ,rána a je toho smart

-> Kaprof: njn,hlavně že kolín byl dva dni jak rozvadov před deseti lety

-> myschaak AZNP K.Hora: no kratiti ho nebudu 

-> myschaak AZNP K.Hora: no to nevim asi meli u vas zrovna dovolenou když padal nejvic snih borcíí:o))pač dostat se do Žižkova mesta nebylo moc jednoduchy.-)
-> Honza120L: njn,máš hold moc dlouhý auto

-> myschaak AZNP K.Hora: to jsem palikoval dneska a blbej psik behajice okol a ja snazice se mu vyhnout - dopadlo to najezdem do zaveji :-))
-> Kaprof: u nás máme silničáře,ne jako vy

-> myschaak AZNP K.Hora: tak to se tam u vás v Havířově Lhotě docela nacouváš

-> Honza120L: jj,snažim se všechno co nejde vyjet couvat

-> myschaak AZNP K.Hora: ja jsem ji mel na chate, ale musel jsem se tam nejdriv prokopat :-)) kazodpadne prozatim si ji tam necham - ten predohrab je mistama celkem boj
-> Honza120L: lopatu mám ve výbavě co napadl první sníh

-> Jirik_Tuňák: jj porifoukl, abych podhrabal ten snih co me zustal viset vzadu, ale problem byl ten silenej hrb co jsme mel prekonat - to proste neslo :-)) kdyz sem ho kus odkopal, tak to po mensim rozhoupani vyjelo :-)) porad neodhaduju uplne zadek no :))
-> Honza120L: a přifouknul jsi do terénní polohy ? Já jsem ještě viset nezvostal, ale občas jsem terénidlo použil na výjezd.
ja vcera xantku taky zakopal pri couvani sem se povesil na jakysi previs a nemohl jsme se vytahnout ani prd. podhrabat, pak pred prednima kolama srazit hrb ktery tam byl a pak se dalo mluvit po prislusnem rozhoupani i o vyjezdu :-))
lopata se jiz stala spučástí výbavy
lopata se jiz stala spučástí výbavy
-> Bobesh: taky s ni jezdim v zimě nejraději na OR 32 neprekonatelné

-> Kaprof: No,včera nám zapadl tchán s Paliem na cestě do rachoty,radši jsem vytáhl emku a to z důvodů:zimáky,zadek,koule a při případný kolizi je to spíš odepsatelná položka,než xanťa
. Jinak jsme dědu vytáhli ze sněhový pasti doleva i přes jeho pravej rejd,prostě na zimu je škodná na zimákách to správný hrablo,pokud na dvoře neparkuje cokoliv v pohonu 4x4


-> Bobesh: :o))u mě doma celkem obvyklá situace kor pri šluslé baterce

-> Kaprof: No co,dva šípy tahaj jeden

-> Jirik_Tuňák: taky jsem na to koukal

-> Jirik_Tuňák: že by dvojková v kombíku?
Och, za čímpak to táhneme litrunku ?
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/6212_2010-01-12_ 19-43-31_31.jpg

img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/6212_2010-01-12_ 19-43-31_31.jpg
-> Labros: 28.01.10 12:48:41tak sem to nemyslel, liftback je liftback:-)
-> Labros: To si docela trefil :)tech odstavenejch 120citek a podobnejch je tu dost
Sem dneska testoval :) 4000ot = 140km/h... 4250ot = 150km/h :)
-> Jirik_Tuňák: na lepšící se vozový park mi poukazují návštěvy ze zahraničí už minimálně 10 let zpátky, ale bojím se, že to ukazuje na lepší finanční situaci jen jedné části motoristů - a to té, která má na benzín resp. dehet. Takže co člověk vidí na pražských a pilsenských třídách je ta hezčí část vozového parku. Tu ošklivější zřím, když vyrazím na chatu tchýně na vysočině - smutné odstavené stodvacky ohlodané zubem času a rzi.. 

-> Labros: Tak to shrňme. Škodofka je vhodná jen na skopičiny, ale jezdit se v tom už nedá. Na nákupy, na dovolenou apod. Z toho vyplívá, že šecko ostatní bez ohledu na značku je pohodlnější, bezpečnější, vybavenější, úspornější, tišší apod. A hlavně nesmrdí ostatním pod rypák, když to jede před vámi do kopce.
Doba Waranů, Trabuka, Žigulů a zatížených zadních náprav už je dávno pryč. O to příjemnější je něco takového potkat v pěkném stavu.
Všiml jsi se někdy, co je tady cizích aut a v podstatě mizivé minimum starých aut ?
Mě to docela těší v tom ohledu, že se čistí vozovej park od plev, lehce to upozorňuje na lepšící se finanční situaci motoristů (neb i leasing je nutno mít z čeho platit) a prostě to tady na silnicích líp vypadá. Ne jako tuning videa na youtube z Ruska, Ukrajiny atd. Ještě ty silnice by to chtělo.

Všiml jsi se někdy, co je tady cizích aut a v podstatě mizivé minimum starých aut ?
Mě to docela těší v tom ohledu, že se čistí vozovej park od plev, lehce to upozorňuje na lepšící se finanční situaci motoristů (neb i leasing je nutno mít z čeho platit) a prostě to tady na silnicích líp vypadá. Ne jako tuning videa na youtube z Ruska, Ukrajiny atd. Ještě ty silnice by to chtělo.
-> Jirik_Tuňák: ti ministři mají auta větší hlavně do šířky, nět?
Soudě dle šířky jejich zadnic. O to kratší mají zase pipíšky. 


-> Labros: To je tak skválně. Oni chtěly, abi to vipadalo jako kradší sedan, ale nakonec s toho udělaly hetchbek. 
