-> MerHanz: Leje přípravek od STP. Používáme ho i s Větví příležitostně na benzíny.
Jakej typ (barvu balení) používá Borin si musíš počkat na něho.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
-> Jirik_Tuňák: jižiku helet dotaz byl sem přesvědčen o HDI ale zjistil sem že střikovací tryska na 2,0HDI stojí 10000,- a na 1,9TD jen 1000,- myslis ze HDI ma mensi poruchovost trysky nebo cim to ze je tak draha?? serese to často? díky
-> Hurdis: to bych opravdu moc rád jenže sehnat ho neni sranda a za rozumnou částku už vubec



-> Jirik_Tuňák: krásné kola, hned i obyčejné auto vypadá líp...
-> Borin - Král tuzerů: Taky leju vervu, ale občas i obyč, ale porát benzina. Mě to docela žere. teď když sem s tím jezdil jen 2,5km do práce tak to baští okolo 7 až 8,5, což mi přijde dost. Ale zase mám načatej DRV. Už koukám po novým a někom, kdo by to vyměnil. A než vyjedu, nechávám to krapet ohřát ( než ručička olízne začátek stupnice ). Tak možná aj to se na tom dost nemile podepíše. Ale když sem byla na horách a pak HK a tak ( do hk to mám cca 40km ) tak sem byl kolem necelých 7mi. Ale to je jen počítaný, takže je to jen orientační. Pal PC 306 bohužel nevede. Samo, že leju adhitiva. mám TDA, ale chci český vif. a něco na čištění vstřiků mě ještě čeká. Copak tam na tohle leješ?? Případně jaký aditiva?? Prostě je to HDi, má to svý pro a aj proti, jako každej jinej motor.
-> Kaprof: XM malé, to chce CX loadrunner
-> Jirik_Tuňák: To mně se střibrná líbí a i ta tvoje k nim patří
Taky o Xantušce uvažuju..ikdyž jsem chtěl dokonce XM
Zatim ale slouží 206ka.. prdítko ale velká spokojenost



-> Jirik_Tuňák: JJ jednu nádobku jsem tam dal a pomohlo to dost 

-> Kaprof: To ja, parádní barva, lepší než moje hnusná zelená a Větvoňovo "služebáková" stříbrná. 

-> Targa: hezká a jedna z nejhezčích barev 

Urrráááá, měl jsem jubilejnovej 1000. příspěvek v tomto tématu. :-)
-> Borin - Král tuzerů: Dáváš tu směsku jak jsme se o ní tehdy bavili ?
-> MerHanz: Tak už já když jsem přitáhnul xsaru F HáDéÍčko ke zmámímu co je opravuje už od let 90tých tak mi říkal...zapomeň na obyč benzinky...tak jezdím k Benzině na Vervu a občas Shell V-power diesel...jednou za čas dám směs na čistění vstřiků a pořád leju aditivum a xsara se mi odvděčuje dlouhodobou spotřebou 5,7 - 6,7 litru prcání po městě...klasika je 6,6 

U-Geen 23.03.10 10:34:51 napsal: → CHIP: me to pripomina velikonocni vejce na kolech :)
Tykrávo, máš recht. Ještě místo anteny pomlázku a plyšovýho králíčka s beránkem na zadní plato.
Mě se to líbí moc. Mám rád úchylný auta. 
Tykrávo, máš recht. Ještě místo anteny pomlázku a plyšovýho králíčka s beránkem na zadní plato.


-> U-Geen: No tak nejak jsem to myslel .. 

-> Jaktak: Ono by to chtělo, aby lidi na tom měli třeba ty 17" nebo 18" ráfky a vypadalo by to taky jinak. Co jsem vídával na na 16" nebo dokonce 15", tak to vypadalo taky všelijak. V tej světlemodrej na větších alu to vypadá dobře.
-> VeTeV: Jinak čoveče dělají na tu C4 Picasso a C4 Grand Picasso pneumatické zadní odpužení a je tam taky to tlačítko na snížení nakládací hrany, jako máš na vembloudovi. Moc se mi ale nezdá ta zadní náprava. Je tam klasická vlečená se zkrutnou příčkou, ještě se podívám v autosaloonu, ale proti stávajíc nezávislé je to krok zpět.
Takhle to fakt vypadá spíš na Ceeda SW.
-> VeTeV: Jinak čoveče dělají na tu C4 Picasso a C4 Grand Picasso pneumatické zadní odpužení a je tam taky to tlačítko na snížení nakládací hrany, jako máš na vembloudovi. Moc se mi ale nezdá ta zadní náprava. Je tam klasická vlečená se zkrutnou příčkou, ještě se podívám v autosaloonu, ale proti stávajíc nezávislé je to krok zpět.

-> Jirik_Tuňák: 23.03.10 00:08:37 Na fotce nevypada spatne, ale videl jsem ho nazivo a nejak me nenadchnula jako Picasso 1.generace, to bylo pro me tenkrat modni ikona.
Kdyz jsme u toho designu tak jsem zvedavej jak se VW popere s novym broukem.
Kdyz jsme u toho designu tak jsem zvedavej jak se VW popere s novym broukem.
-> VeTeV: HDi je náchylný na to, co do toho naleješ a jak se k tomu chováš. Není to ani klasickej dehet se šnekej, jako je v oktě, HDI má radši krapet větší otáčky, než koncernový TDI. Ale znám spousty lidí, co tomu neudělaj nic dobrýho a jen měněj olej a takovou nezbytnou údržbu a maj nalítáno 300tic. Je to prostě o tom, na co natrefíš.
-> CHIP: me to pripomina velikonocni vejce na kolech :)
-> Jirik_Tuňák 23.03.10 00:08:20: Jiriku .. ty jo .. vzdyt to vypada absolutne podivne ..
-> U-Geen: No něco takovýho nás k tomu s Kaprofem vedlo. Ale nic ve zlým
prostě klídek,prdelky. A díky za toleranci.

-> U-Geen: Zavidi nam 

-> Bobesh: proc natruc Seatistum? :))
-> Jirik_Tuňák: no jo HDi je asi naším dalším přístavem - a já se toho pořád děsím .-)
-> VeTeV: Ono je dnes takovej výběr, že člověk neví kam sáhnout.
Taky je to o tom, že člověk má to co má, protože je s tím spokojenej a nic víc nepotřebuje. Hlavně, kam hydrofobně sáhnout. Se podívej v inzercích, nový C5 s hydro, kombi a benzínem v podstatě nejsou.
Taky je to o tom, že člověk má to co má, protože je s tím spokojenej a nic víc nepotřebuje. Hlavně, kam hydrofobně sáhnout. Se podívej v inzercích, nový C5 s hydro, kombi a benzínem v podstatě nejsou.

-> Jirik_Tuňák: mě se moc líbí zejména ta 7mi místná verze... ta kratší je taková připrclá... ale víš jak vše je jen otázka peněz a máme jen to na co máme :-))
-> VeTeV: Jiží, a co velikostně C4 Picasso ?
-> JoseA: tak i zadek se dá pokazit.. tak holt ty předělávky asi nechtěli nijakmoc dramatizovat a využít co nejvíce toho co bylo... na druhou stranu, ono je mnohdy lépe, že se moc nezasahuje - viz dnešní podoba Octy II... a s tím vnitřním prostorem - je královský, ten veliký rozvor dělá svoje, k tomu veliký kufr a velmi dobře udělaný, kde nepřekáží např podběhy, které mnohdy u kombíku berou drahocené litry a tím v podstatě kazí to co dělá kombík kombíkem...
a pohodlí - když se staráš o hydru /což mnoho lidí ani neví jak maká, natož jakési intervaly výměn LHM, dofuků kulí apod...), tak Ti to auto opravdu oplatí velice pohodlným svezením, které žehlí veškeré nerovnosti... to, že velká část lidí to pouze odlítá a pak to koupí jakýsi chudák a vysype se vtom, neukazuje na spolehlivost vozítka, ale na lájdáctví a spořivost majitelů...
když jsem viděl některé obrázky LHM, tak jsem nechápal - jakási bahnitá směs, neznámé konzistence... přitom původní kapalina je jasně zelená... to mám naštěstí i já a předchozí majitel se o toto staral...
a pohodlí - když se staráš o hydru /což mnoho lidí ani neví jak maká, natož jakési intervaly výměn LHM, dofuků kulí apod...), tak Ti to auto opravdu oplatí velice pohodlným svezením, které žehlí veškeré nerovnosti... to, že velká část lidí to pouze odlítá a pak to koupí jakýsi chudák a vysype se vtom, neukazuje na spolehlivost vozítka, ale na lájdáctví a spořivost majitelů...
když jsem viděl některé obrázky LHM, tak jsem nechápal - jakási bahnitá směs, neznámé konzistence... přitom původní kapalina je jasně zelená... to mám naštěstí i já a předchozí majitel se o toto staral...
-> VeTeV: Jo tak kombajn má hezké křivky a ačkoliv sem v tom autě ještě nejel, tak spolupracovník se jednou rozplýval jak se pohodlně vezl ve švagrově xantii. Takže na tom pohodlí určitě něco bude a pro mě důležitá a u stávající 306tky trochu chybějící prostornost tomu jistě taky nechybí. Jinak na těch zadcích (u všech aut) celkem není co vylepšovat, ale ten předek u xsary po faceliftu předělali myslím víc. Ale co nad tím brečím, je to jak to je, asi to tak i chtěli a pokud se mi třeba naskytne dobrá koupě, tak se s tím budu muset naučit žít.
-> Tuner#2: tak osobně beru Tomášovu připomínku jako jakési plácnutí - prostě ,má rád Opla asi díky tomu, že to měli doma co jsem tak vytušil...ale už jsme se ho mockrát ptal - ostatně jako jiných - proč frantíka ne a odpověď tipu - protože je to Francouz, mě jaksi nepřesvědčila...
ber to tak, že díky tomu, že je povědomí lídí o těchto autech jaké je, tak se to prodáva za dobrou cenu, je to prostorné, k tomu velice, ale opravdu velice pohodlné a jako auto pro rodinu, na dovolenou je to naprosto ideální... každý čeká od auta něco jiného - já službu, spolehlivost a pokud možno pohodlí a možnost v tom něco odvézt...
měkdo si chce překousnout jazyk při přejezdu hrbolu, dokázat si jaký je machr a nebo neví co s prachama... ale nějaké škatulkování na auto a zem jejího původu mě nechává chladným...
k tomu konkrétně Citroen má za sebou poměrně rozmanitou historii moc krásných vozů a byť hydra pro ně znamenala mnohdy veliký problém, je to něco, co se je opravdu jedinečné a kdo zkusí obvykle ho to unese...je to auto, které rozděluje lidi na nesmiřitelné tábory, ale obvykle to je založeno na klebetách paní od vedle, než na praktické zkušenosti...
ber to tak, že díky tomu, že je povědomí lídí o těchto autech jaké je, tak se to prodáva za dobrou cenu, je to prostorné, k tomu velice, ale opravdu velice pohodlné a jako auto pro rodinu, na dovolenou je to naprosto ideální... každý čeká od auta něco jiného - já službu, spolehlivost a pokud možno pohodlí a možnost v tom něco odvézt...
měkdo si chce překousnout jazyk při přejezdu hrbolu, dokázat si jaký je machr a nebo neví co s prachama... ale nějaké škatulkování na auto a zem jejího původu mě nechává chladným...
k tomu konkrétně Citroen má za sebou poměrně rozmanitou historii moc krásných vozů a byť hydra pro ně znamenala mnohdy veliký problém, je to něco, co se je opravdu jedinečné a kdo zkusí obvykle ho to unese...je to auto, které rozděluje lidi na nesmiřitelné tábory, ale obvykle to je založeno na klebetách paní od vedle, než na praktické zkušenosti...
-> Tuner#2: Tak sem nelez a drž pysk. 

-> JoseA: mě se naopak předek pomalu víc líbí u X1ky - ale třeba zadek a bok považuju za moc krásně udělanej..
co naděláme, je to jak to je a musíme se s tím naučit žít
co naděláme, je to jak to je a musíme se s tím naučit žít

Nwkt 22.03.10 21:43:03 napsal:
Jirik_Tuňák 22.03.10 21:41:05 napsal: →
Nwkt: Nech toho, už jsi jak nemocnej.že to píšeš
zrovna tyTo napsal ten pravej co? Hlavně, že moje nové téma našel hned, ale srazík Plzeň už zas 3 týdny asi přehlíží a maily mu taky nechodí.
Už aby to rozsekal sekerou a odešel na stránky týkající se vozů Xantia a Saxo VTS
Už mě ty litanie nad suprovostí těchto vozů co má doma fakt nebaví a je vidět že nejsem sám...
Jirik_Tuňák 22.03.10 21:41:05 napsal: →
Nwkt: Nech toho, už jsi jak nemocnej.že to píšeš
zrovna tyTo napsal ten pravej co? Hlavně, že moje nové téma našel hned, ale srazík Plzeň už zas 3 týdny asi přehlíží a maily mu taky nechodí.


-> JoseA: Připadá, ale asi to k tomu patří.
Taky jsem čekal výraznější facelift. Některý věci jsou méně patrné, jako třeba i širší nápravy a blatníky.
Jak se na to hodí pěkný kola, tak to vypadá hned mladší.

Jak se na to hodí pěkný kola, tak to vypadá hned mladší.
Pak ještě. Hydraulická kapalina.
Na nádobce s LHM je kontrolní klobouček s průhlednou baňkou. Já i Větef máme trochu přelito, což se projevuje tím, že je na vrchní straně nádobky oroseno. Je to kvůli tomu, že když zvedneš auto do servisní polohy (nejvyšší), tak červenej klobouček slejzá mezi rysky. Mezi ryskama by měl zůstat, jak sleze níže, je lepší dolejt na mez, aby byl klobouk přesně mezi ryskama. Pak se nestane, že bude v bandě málo kapaliny a že se příp. rozsvítí kontrolky, že je málo kapaliny. Při spuštění do provozní se pak klobouk opře o vrchní stranu průhledné kontrolní baňky.
Doporučuji ihned po koupi novou LHM a dofoukat všechny kulky. Podle servisáka a jeho zvyklostí ti pravděpodobně doporučí přilejt než k němu pojedeš cca 500 ml technického benzínového čističe, trochu to projet a pak k němu.
Výměna kapaliny : Technik nejdříve vytáhne celej systém od staré kapaliny, kterou vytlačí novou napojenou externě na kanystr, tedy mimo nádobu s LHM v autě. Pokud budeš asistovat, nechá tě rvát vytočenej volant nejdříve na jednu a pak na druhou stranu. To je kvůli tomu, že potřebuje dostat starou kapalinu i ze serva.
Jdu do vany, kdyžtak se ptejte....
Na nádobce s LHM je kontrolní klobouček s průhlednou baňkou. Já i Větef máme trochu přelito, což se projevuje tím, že je na vrchní straně nádobky oroseno. Je to kvůli tomu, že když zvedneš auto do servisní polohy (nejvyšší), tak červenej klobouček slejzá mezi rysky. Mezi ryskama by měl zůstat, jak sleze níže, je lepší dolejt na mez, aby byl klobouk přesně mezi ryskama. Pak se nestane, že bude v bandě málo kapaliny a že se příp. rozsvítí kontrolky, že je málo kapaliny. Při spuštění do provozní se pak klobouk opře o vrchní stranu průhledné kontrolní baňky.
Doporučuji ihned po koupi novou LHM a dofoukat všechny kulky. Podle servisáka a jeho zvyklostí ti pravděpodobně doporučí přilejt než k němu pojedeš cca 500 ml technického benzínového čističe, trochu to projet a pak k němu.
Výměna kapaliny : Technik nejdříve vytáhne celej systém od staré kapaliny, kterou vytlačí novou napojenou externě na kanystr, tedy mimo nádobu s LHM v autě. Pokud budeš asistovat, nechá tě rvát vytočenej volant nejdříve na jednu a pak na druhou stranu. To je kvůli tomu, že potřebuje dostat starou kapalinu i ze serva.
Jdu do vany, kdyžtak se ptejte....
-> Jirik_Tuňák: To nevím, neměl jsem možnost odzkoušet. Co sem slyšel, tak třeba octavce čirá optika po faceliftu výrazně prospěla co se svítivosti týká. Na firemní byly tak vysleplé paraboly, že to nechali v servisu předělat na new model (místy výměny světel) za větší prachy, než byla zůstatková cena a všichni si pochvalují rozdíl. Takže sem očekával všeobecně lepší svítivost u čirých skel. Jinak když bys pominul, že jsi s autem naprosto spokojený a taky sis na něj zvyknul a líbí se ti, nepřipadá ti ta přední část (ksicht) zastaralá na dobu výroby?
-> Jirik_Tuňák: jj já to poslední dobu dolu nedávám, v podstatě obden to nakládám jak prase a v zimě při stání venku to taky bylotkaové divočejší kdyžto 14 dní stálo na zemi a bylo -15

-> Targa: to má dneska každé auto - na to nehleď
-> Jirik_Tuňák: bílá ma najeto 160000KM to se mi zdá dobré.. co tobě?
-> VeTeV: Koukám, že jsi něco našel. Ještě bych doplnil, že při stání přes noc v nejnižší poloze a startování třeba druhej den nebo po více dnech trvá dofouknutí do provozní trochu déle. Při cvičení nahoru dolu na místě za běhu motoru pak z nejnižší do provozní v průběhu kolem 20 - 30 sec.
2.0 HDI nebrat:)
-> Targa: tak tady ti ve zkratce dávám povídání od Jiříka - přeber si to něco se týká vyloženě toho benálu...
-> Jirik_Tuňák: našel :-)
-> Jirik_Tuňák: našel :-)
-> Targa: Bílá je taky pěkná.
Projeď se na kostkách, jestli neklepe kloub volantové tyče (stojí nová cca 3600,-).
Topení, zda je suché (u nohou spolujezdce). Kdyby tekl radiátor, bude se dělat mlíko na výdechách u čelního okna.
Pak klasika u motoru, chladící kapalinu, zda v ní není olej, olej, zda v něm není voda.
Zkontroluj hydraulické čerpadlo, jestli těsní. Jediné přípustné je, orosení kolem hadic na přípojkách u čerpadla u spon. Ale já to mám suché.
Po studeném startu budou pár sekund slyšet hydroštosy, než si natáhnout olej, pak by měl motor běžet bez hlučného cvakání od hlavy.
Když si zvednete auto do servisní polohy, tak pod to i vlezeš a máš možnost zkontrolovat zadní hydrokorektor u stabilizátoru a prostřední zadní koule, zda neprotíká.
Ještě jeden hydrokorektor je vpředu.
Pozor, může být namazaný s ovládacím mechanismem ručního ovládání, což není totéž jako prolínání hydr. kapaliny. Je to ale rozlišitelné a viditelné.
Ano, výměna hydraulické kapaliny se dělá současně s dofukem koulí. Za cenu 59 000,- kč máš ale možnost si vzít nějakou tu kačku navíc třeba na úvěru a tím pokreješ možné opravy a servis.
Nic na to nestojí raketu J.
Zadní náprava by neměla mít áčka jako prase. Ale pozor, trochu áčka tam jsou už z výroby stejně jako na dnešních novejch autech a třeba Peugeotu 406 apod.
Repas zadní nápravy se provádí sadou spojovacího šroubu, 2x ložisko a takové futro, čímž je upevněno rameno do pomocné nápravnice. Jedna strana stojí cca 1200,- kč.
Identifikace je možná, třeba tak, že při zvedání z nejnižší polohy se třeba vozidlo při stoupání přidírá vzadu, nebo uslyšíš na dírách cvakání a zmíněná extrémní áčka.
Já, protože jsem taky paranoidní mám obě uložení zadních ramen vyměněná. J
Hydraulické vedení trubičkama (servo, brzdy, pérování) nerezne, je v poplastovaných trubičkách.
Z nejnižší polohy by se měla zvednout do 25 – 30 sec. Z nejvyšší nebo terénní do provozní se může stát, že vrznou silentbloky ramen když se auto spouští zpět, protože uvidíš, že je trochu jinej odklol kol při maximální výšce a při provozní. Při zatížení auta v provozní poloze by mělo auto reagovat s nějakým kulturním zpožděním na dorovnání výšky (tj. sednout si na hranu kufru a pak třeba motoru). Lepší testovat při zahřátém motoru. Hydropneumatika má prodlevu, není to vzduchové odpružení.
Jinak takhle vypadá ta zátka vzadu jak jsem říkal :
picasaweb.google.sk/andre j.spevar/Xantia188V
picasaweb.google.sk/andre j.spevar/Xantia188V
Jinak netrpí na nic co se týká koroze. Na pravé straně je víčko chráněné vedením k nádrži. Lepší je tedy kolem zátky očistit a zatáhnout silikonem okolo, nebo tím polyurethanem.
Nechal jsem preventivně stříkat dutiny, což se provádí hadičkou po vyšroubování jednoho šroubu západky zámky vždy na sloupku.
Zadní vrátka jsou plastová J
Topení, zda je suché (u nohou spolujezdce). Kdyby tekl radiátor, bude se dělat mlíko na výdechách u čelního okna.
Pak klasika u motoru, chladící kapalinu, zda v ní není olej, olej, zda v něm není voda.
Zkontroluj hydraulické čerpadlo, jestli těsní. Jediné přípustné je, orosení kolem hadic na přípojkách u čerpadla u spon. Ale já to mám suché.
Po studeném startu budou pár sekund slyšet hydroštosy, než si natáhnout olej, pak by měl motor běžet bez hlučného cvakání od hlavy.
Když si zvednete auto do servisní polohy, tak pod to i vlezeš a máš možnost zkontrolovat zadní hydrokorektor u stabilizátoru a prostřední zadní koule, zda neprotíká.
Ještě jeden hydrokorektor je vpředu.
Pozor, může být namazaný s ovládacím mechanismem ručního ovládání, což není totéž jako prolínání hydr. kapaliny. Je to ale rozlišitelné a viditelné.
Ano, výměna hydraulické kapaliny se dělá současně s dofukem koulí. Za cenu 59 000,- kč máš ale možnost si vzít nějakou tu kačku navíc třeba na úvěru a tím pokreješ možné opravy a servis.
Nic na to nestojí raketu J.
Zadní náprava by neměla mít áčka jako prase. Ale pozor, trochu áčka tam jsou už z výroby stejně jako na dnešních novejch autech a třeba Peugeotu 406 apod.
Repas zadní nápravy se provádí sadou spojovacího šroubu, 2x ložisko a takové futro, čímž je upevněno rameno do pomocné nápravnice. Jedna strana stojí cca 1200,- kč.
Identifikace je možná, třeba tak, že při zvedání z nejnižší polohy se třeba vozidlo při stoupání přidírá vzadu, nebo uslyšíš na dírách cvakání a zmíněná extrémní áčka.
Já, protože jsem taky paranoidní mám obě uložení zadních ramen vyměněná. J
Hydraulické vedení trubičkama (servo, brzdy, pérování) nerezne, je v poplastovaných trubičkách.
Z nejnižší polohy by se měla zvednout do 25 – 30 sec. Z nejvyšší nebo terénní do provozní se může stát, že vrznou silentbloky ramen když se auto spouští zpět, protože uvidíš, že je trochu jinej odklol kol při maximální výšce a při provozní. Při zatížení auta v provozní poloze by mělo auto reagovat s nějakým kulturním zpožděním na dorovnání výšky (tj. sednout si na hranu kufru a pak třeba motoru). Lepší testovat při zahřátém motoru. Hydropneumatika má prodlevu, není to vzduchové odpružení.
Jinak takhle vypadá ta zátka vzadu jak jsem říkal :
picasaweb.google.sk/andre j.spevar/Xantia188V
picasaweb.google.sk/andre j.spevar/Xantia188V
Jinak netrpí na nic co se týká koroze. Na pravé straně je víčko chráněné vedením k nádrži. Lepší je tedy kolem zátky očistit a zatáhnout silikonem okolo, nebo tím polyurethanem.
Nechal jsem preventivně stříkat dutiny, což se provádí hadičkou po vyšroubování jednoho šroubu západky zámky vždy na sloupku.
Zadní vrátka jsou plastová J
-> JoseA: Víš o tom, že tyhle světla svítí líp, dál a s větším rozptylovým světlem na krajnici, značky a silniční návěstí než ty čirý na Peugeotu 406 ?
Odzkoušeno, testováno.

-> Jirik_Tuňák: čekám na více info od majitele ...ale prej ma zajemce a auto je do patku blokovany ..když ho neveme tak mi info pošle...takže km zatim nevím..jinač jel jsem v bobeshovim ...
dalsi v zaloze mam tohle : www.annonce.cz/detail/Cit roen-Xantia-2-0-HDi-EXCLUS IVE-8169819-W2QPC1.html
dalsi v zaloze mam tohle : www.annonce.cz/detail/Cit roen-Xantia-2-0-HDi-EXCLUS IVE-8169819-W2QPC1.html
-> VeTeV: To už je popsané níže i s fotkou :-) u popisu koule a pístnice.
Koukal jsi na to ? Vědíl jsi, že kulka vypadá uvnitř takto ? Takhle aspoň víte, jak to aj funguje. :-)
Koukal jsi na to ? Vědíl jsi, že kulka vypadá uvnitř takto ? Takhle aspoň víte, jak to aj funguje. :-)