
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
-> Jaktak: Jojo, máš pravdu. To auto je parádní ze všech stran.
Taky se mi moc líbí.

ze vsech stran je krasny, nenasel jsem na nem zadnej uhel pohledu ze kteryho by bylo osklivy:)
Tak uz jsem se svezl nocou C3kou. To auto ma proste dusi. Razeni je na francouze hodne presny a podvozek je taky na frantika necekane jistej (na novou fiestu to nema), ale komfort si porad zachovava. Celkove me to auto chytlo, to predni sklo je skvely a celkove jejich vychytavky, napr. na palubce je takovy udelatko ktery se zasunuje do palubky a obsahuje parfem. Proste me to auto chytlo.
-> Kaprof: Doost doobrýýý,mít škvarky na vyhazování,beru. To snad bylo na zakázku.
-> Kaprof: rarita za sileny prachy, ale chtel bych videt ten spodek a celkove jak je to udelany 

Tak jak nemůžu spát,prohlížím záložky a po dlouhý době otevřel "citroeny.cz" a pokochal se ve fotogaleriích v sekci "historie-hydro"
;: www.citroeny.cz/galerie/h
ydro.htm
Na Xanty tam mnoho není,o to víc je tam starších modelů,nad DSkama jsem slintal jak pes Pavlov. DSka je prostě auto od boha,to mi nikdo nevymluví. Jo a jináč v termínu jarních Doks je v autokempu Konopáč u Heřmanova Městce(okr.Chrudim) sraz CXkářů,o týden později pak kdes u Tišnova sraz Xantiaků.
Na Xanty tam mnoho není,o to víc je tam starších modelů,nad DSkama jsem slintal jak pes Pavlov. DSka je prostě auto od boha,to mi nikdo nevymluví. Jo a jináč v termínu jarních Doks je v autokempu Konopáč u Heřmanova Městce(okr.Chrudim) sraz CXkářů,o týden později pak kdes u Tišnova sraz Xantiaků.
nemam sice tato prohlaseni uplne rad, ale auto.idnes.cz/spolehlivos
t-aut-o-pomoc-volaji-nejme
ne-mercedesy-citroeny-a-bm
w-phs-/auto_ojetiny.asp?c=
A100503_...
-> Syny: Já nemám na Xsaře 2.0 HDI 2002 ani 16ky...ale seru na to a dal jsem je tam...paradox je, že 406ka je naprosto stejná a 16ky má od výrobce...na Xsaru ani dopsat nejdou...
bíden, měl bych malej dotaz ohledně předních brzd-třmeny-vodící čepy
pístek s vodícíma čepama má vůle v třmenu
jak poznat jestli je čep nebo třmen vychozenej?
dá se sehnat nějakej abnormální čep? j
co se používá za vazelínu na čepy?
prozatím sem to opravil namotáním teflonový pásky na čepy.
díky
pístek s vodícíma čepama má vůle v třmenu
jak poznat jestli je čep nebo třmen vychozenej?
dá se sehnat nějakej abnormální čep? j
co se používá za vazelínu na čepy?
prozatím sem to opravil namotáním teflonový pásky na čepy.
díky
-> Bagrr- máma mele Emu: No doufej,já nechám vyměnit ucpávku na kompresoru klimy\ plus naplnění a budu čekat na léto

Tadydadyda... Tak se chystáme na léto... Dnes jsem odvezl kola ke kouzelníkovi, aby z šišojdního tvaru udělal zase krásně kulatý neházející kolečka... A v mezi čase seženeme obutí v rozměru dle tp dovoleného 205/55-15... Pak nás čeká pár prkotin jako jest například pravý podběh a plast okolo volantu... Ale jinak se zdá že se blíská na lepší časy a autíko přestalo býti závadné... Za čas vyměníme kule a bude to snad už jen o požitků z jízdy...
-> Bobesh: jj s tou nasi naftou repnou je proste problem a HDi to moc nechutna ty vymesky z pavilonu opic...
ja jsem doposud jedil na Benzina naturalische a jelikoz se rucka povazlive blizila 0 a v okoli nebylo nic jineho nez Lukoil tak jsem tam s obavou fiknul 98mu nebot cena byla vic nez pekna - a vuz si pochrochtaval... dokonce se me zdalo, ze to bylo takove poklidnejsi nez na natural 95 benzina...
bohuzel momentalne ale zacina vuz vyzadovat jistou injekci tak jsem mu dal odpocinek... a vzal jsme vcera Sade bilou na projizdku cca 60km - no co budu povidat prvnich 20km jsme si na sebe zvykali (jel jsem v ni naposled v cervnu lonskeho roku), posleze jsem prestal vnimat rany od podvozku, netlumice, rachotici motor, silene razeni a docela jsem se bavil :-)) ale na denni jezdeni to fakt asi nejni
ja jsem doposud jedil na Benzina naturalische a jelikoz se rucka povazlive blizila 0 a v okoli nebylo nic jineho nez Lukoil tak jsem tam s obavou fiknul 98mu nebot cena byla vic nez pekna - a vuz si pochrochtaval... dokonce se me zdalo, ze to bylo takove poklidnejsi nez na natural 95 benzina...
bohuzel momentalne ale zacina vuz vyzadovat jistou injekci tak jsem mu dal odpocinek... a vzal jsme vcera Sade bilou na projizdku cca 60km - no co budu povidat prvnich 20km jsme si na sebe zvykali (jel jsem v ni naposled v cervnu lonskeho roku), posleze jsem prestal vnimat rany od podvozku, netlumice, rachotici motor, silene razeni a docela jsem se bavil :-)) ale na denni jezdeni to fakt asi nejni

-> Bobesh: JO HDo je mlsný, ale když chceš auto 2000 a vejš tak už tam TD těžko najdeš
. Pak nezbývá, než dávat bacha, kde se tankuje. I když u nás kámošovi mladá nalila Naftu u Benziny a bylo v tom vody 3 pr.... Takže nádrž ven, vyplávhnout, vyčistit. A to pak nasss..... Takže asi jedině skovávat účtenky


-> Kaprof: Jsou to taky frantíci a i kdyby,myslím že tady z nás nikdo urážlivej není

Snad brašule šípáky neurazim ale s krasnym počasím roste pečovatelská chut
a s kamošem jsme zajeli něco málo nafotit.




-> VeTeV: Ještě bych připojil vyšší nároky na kvalitu paliva,obyč TD schroustá ropu odkudkoliv,HDi už je mlsnější. Místní mechanik z Auto France se svojí C5kou prej už jinam než k Šélu nejezdí,po naftě od JeZevců mu to začlo střečkovat a házet chyby. Jinak souhlas.
asi tak nějak, prostě Xanta je ještě tak trošku stará škola a C5 to je již mnohem sofi¨stikovanější, ale také mnohem průserovější autíko... znám maníka co měl xantu leta v kombálu a podlehl vidině C5ky - dodnes nadává a C5 se u něj ohřála jen dva roky... v podstatě ho zabila přeelektrizovanost tohoto vozítka
-> Labros: Sám jsi řekl,byla to C5ka,ne Xantie. Stejně jako se to snažím vysvětlit(marně) T2,tak i pro tebe:Xantie a auta s hydropneumatickým pérováním vůbec jsou káry jako každý jiný:maj kola,volant,sedadla,motor atd. Spolu s přibývajícími ujetými km začnou odcházet nebo se srát stejné věci jako na jiných vozech. Ovšem to svezení,pohodlí,prostor a komfort,kterej(troufám si tvrdit) za stejný peníze ve stejný třídě vozů nepořídíš,je nesrovnatelnej. Pak už je to jenom o tom,zda onen vůz (bez rozdílu z druhé či další ruky) měl v rukou člověk,který mu dopřál náležitou útržbu,či hovado,který sere na cokoliv,dokud to auto jezdí,nic na něm neudělá a s příchodem technických problémů ho vystřelí z baráku (zpoloviny můj případ). Nechválím to do nebe,nevzývám ji jako bohyni. Jen s věkem se změnily nároky a priority,kterým naše obě stodvácy prostě už nemohou dostát. Je to prostě stará generace.Tím je nechci pomlouvat či hanět,všichni jak tu jsme víme proč tu jsme:prostě nás to furt drží a baví. Kdyby ne,tak tu teď s nikým nežvaním a škodovky mi nestojej v garáži. Ono i Xantie chce svoji specifickou údržbu,jako škodovka a jakýkoliv jiný stroj. Když ho budeš opečovávat,bude ti dobře sloužit. Když na něj budeš srát,za chvíli se rozesere a opravy jsou někdy tak nákladný,že koketuješ s myšlenkou darovat domácím králíkům novej luxusní plechovej bejvák



Vcera jsem poprve videl nazivo C6ku a oproti dnesnim autum je to uplne balzam na dusi, designove se podle me povedla

Určitě mi zase někdo řekne, že jako majitel učmouděnýho krokuse nemám právo sem ani psát
ale mně to prostě nedá. Já si už léta všímám, jaký auta stojí u silnic na krajnici s otevřenou kapotou nebo s blikačkama a suverénně nejvíc jsem viděl peugeotů, pak renaultů a vůbec francouzských aut. Dneska záběry z průmyslových kamer v televizi - na jižní spojce prej odstavený vůz - a samozřejmě přímo před kamerou, uprostřed silnice mezi těma šňůrama aut - co čert nechtěl, nějaká blikající C5ka. Tak teď majitelé Xantií do mě, já se zase za tejden podívám, kdo mě nemá rád 


-> VeTeV: -> Jirik_Tuňák: Ja ty 15ky prave v TP taky nemam... Mam ofiko mit 175/70 R13 a nebo 185/60 R14. Ty 195/50 R15 tam nemam, ac jsou to teda primo seatacky kola. Premejslel sem, ze si to necham zapsat (precijen v pripade nehody by to byl protiargument vuci me), ale jste uvidim no. Platit to a obihat to se mi moc nechce. Ale mozna to spojim i s prepsanim airbagu v TP (nekdo to spletl a napsal mi tam, ze v aute nemam airbagy a mam ABS a ono je to presne naopak. Abs uz bylo opraveny, ale pytle ne).
-> Syny: Neměl by být problém, ale nejsou lidi něco obíhat. Jel bych s tím v klidu i na STK, tu jsem měl ale ještě na zimákách, tuším únor / březen. Mám tady dokonce někde doma doklad ve francouzském jazyce, kde jsou schválené tuším i 18" a 19" ráfky s rozpisem co a s jakejma pneu pro jaký motorizace. Při dovozu většinou zapisují jen jeden rozměr.
-> VeTeV: A to mám manuál,ne elektřtinu. Tak za březen to bylo to nejmenší z položek,pak ještě povinko 4500,- pak 1000,-STK+ME + 2000,-za nový zadní kotouče s deskama a silenty LP rámě
-> Bobesh: kurva to je peněz, mám ho taky nakřachlý, ale není to pro mě priorita numero uno...
-> VeTeV: Počkej,fakt nám ho ukopli a dával jsem nový
šestkrát dvě čenta


-> Bobesh: zabalit a poslat k větévkovi :-))
-> Syny: to tam nedostanes - mam dojem ze Jirik bud emit jako ja 185/65 na R15... naftaci maj nejaky 205ky tusim... je to risk, ale on ot nikdo neresi krom stk
-> Jirik_Tuňák: BTW: Mas ty kola v TP?
-> Jirik_Tuňák: Tak to jsem mysle,že máš tak 185 nebo co,fakt to vypadalo hubený. Já mám 205/60/15
-> Syny: Tak to neumím vyfotit, protože 205/55/16, když vedle mě stojí kolegyně proti tomu vypadá jak galuzka. 

-> Jirik_Tuňák: Dyt te to rikam, ze se mi zadj nejak uzky na to ze to sou 225ky... 

-> Syny: Jaktože ze zadu vypadají skoro stejně široký, dyk je tama tři centimetři rozdíl ? 

-> Syny: To víš, vůči těm vašim Maluchům je 195ka balon. 

-> Jirik_Tuňák 30.03.10 21:45:43: Cece taky se mi to zda uzky... Tohle jsou 195/50 R15 - pro porovnani...
-> Bobesh: Nicméně teď bych zvolil už asi 205/50/17 nebo něco takovýho a už ne šípovej vzorek. Nebo stejnou šíři, ale jinej vzorek. Příště půjdu do tohoto, jsou tišší. Nokian Z G2, popř. V, H.
-> Bobesh:
Koukni na přední.



-> Bobesh: To asi ne.
Ono se to nedá skoro vyfotit, ale když to vidíš ve skutečnosti, tak je to docela síla. 225/45 R17 


-> Jirik_Tuňák: Čéče,kolikátky to máš? Připadnou mi drobet hubený.