
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
-> afro100: veru ja uz som tiez unaveny s hladanim novych nadavok na to auto

-> palinator: b4 v 81 kw nemusi byt zas taka kktina

-> alpin: 

-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Podívej se na trh s ojetými vozy... TDI (jako prvek, dle kterého lze porovnávat) máš zaručeně nejlevnější v Seatech... O nových autech nemluvím...
Starý Prasáty jsou vyjetý a je jich málo, Octavie zase drahý. Navíc i novější Toledo II je ve většině případů s lepší výbavou levnější, jak Octa. Ale to je věc známá, že Škodovky si držej cenu.
Podívej se na trh s ojetými vozy... TDI (jako prvek, dle kterého lze porovnávat) máš zaručeně nejlevnější v Seatech... O nových autech nemluvím...

-> alpin: Aha :-D
-> Matthes, záškodník z TechWebu: vydarene su tie ktore ti nechodia do servisu a tie co nevyrobili
Francouze a koncern nebrat 

-> palinator: No nejlevnejsi, proc? 
-> alpin:
Ted tu o Karkulce.

-> alpin:

-> Matthes, záškodník z TechWebu: aj niektore renolty sa vydarili...
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Starší Seaty mě nepřijdou neatraktivní na koupi. To spíš z těch novejch bych si asi nevybral, možná Ibizu nebo Exeo.
Třeba takový Toledo II je podle mě dosud jeden z nejlíbivějších sedanů (kam se hrabe VW) a Toledo I je zase stará škola, která má taky něco do sebe. Navíc jsou Seaty z celýho koncernu nejlevnější.
EDIT: Chvíli mi trvalo, než z toho OOOO seplo relé, to bych taky bral...
Starší Seaty mě nepřijdou neatraktivní na koupi. To spíš z těch novejch bych si asi nevybral, možná Ibizu nebo Exeo.
Třeba takový Toledo II je podle mě dosud jeden z nejlíbivějších sedanů (kam se hrabe VW) a Toledo I je zase stará škola, která má taky něco do sebe. Navíc jsou Seaty z celýho koncernu nejlevnější.
EDIT: Chvíli mi trvalo, než z toho OOOO seplo relé, to bych taky bral...

-> palinator: Kdyz koncern, tak ne seat no. VW, OOOO bych bral 

-> U-Geen:
Odpad koncernu... f TDI co hustě táhne vocpoda.
Odpad koncernu... f TDI co hustě táhne vocpoda.

-> U-Geen: 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: to rozhodne
-> Matthes, záškodník z TechWebu:




-> Matthes, záškodník z TechWebu: To teda




No radsi francouze (ne renolt) nez odpad koncernu 

-> petr s:





-> Bagrr- máma mele Emu: Ale zase někteří je už nechcou vidět
-> Bagrr- máma mele Emu: Já přešel z xanty na korejce 

-> Bagrr- máma mele Emu: Je to tak taky už jen jedině citrouše/peg čí švéda :o)
-> Kaprof: kdo jednou má francouze, nechce koncern ani vidět... Většina majitelů xa přechází buď na c5 bo na seveřana v70 či s60... Či z citruse na puga a naopak... Prostě už z komfortu nesleví:-D
-> Bagrr- máma mele Emu: Tak na kilometry nekoukám tomu u ojetiny bez diagnostiky stejně neveřim ale jinak když koukám na fotky tak pan majitel je na frantiky nějakej ujetej :o))
-> Jirik_Tuňák: jj... Z povrchovky se po zevrubném pátrání a zjišťování stala kopa kitu a dost hulvátská oprava... Prostě klasický připravení na prodej v čr...
-> Kaprof: což o to, vypadá pěkně... Ale fotky strašně klamou... A další dle mě absolutně nereálná věc je těch 115t km... Nafta se kupuje proto aby jezdila... Počítám že bude mít tak 280t minimálně...
-> Bagrr- máma mele Emu: Proč proboha?
To je na tu utopenou?

-> spartra: neni zač... O karosářských dílech bohužel nevím... Na jaro se též začnu pídit... Budu potřebovat zadní lemy blatníku na xantii...
edit: leda zkusit boba, zda by neměl či by nevěděl, kde sehnat...
edit: leda zkusit boba, zda by neměl či by nevěděl, kde sehnat...
-> Bagrr- máma mele Emu: děkuji chlapče můj takměř vlastní
podepřel sem motor 2 špalíky. už je venku.
povolit řízení, řázení, stabilizátor, silentblok motoru dolní, ramena, povolit 6 šroubů - 2 se zlomily, pomocný rám je venku
dají se sehnat nový šrouby k pomocnému rámu? ty 2 co jsou u poděbhů + misky se závitem co se přidělává do karoserie?
dají se sehnat na tyhle paštiky karosářský díly - u podlahy zespod je U výztuha?
nebo tam musím strčit jekláček?
Nikde sem tyto díly nenašel

podepřel sem motor 2 špalíky. už je venku.
povolit řízení, řázení, stabilizátor, silentblok motoru dolní, ramena, povolit 6 šroubů - 2 se zlomily, pomocný rám je venku

dají se sehnat nový šrouby k pomocnému rámu? ty 2 co jsou u poděbhů + misky se závitem co se přidělává do karoserie?
dají se sehnat na tyhle paštiky karosářský díly - u podlahy zespod je U výztuha?
nebo tam musím strčit jekláček?
Nikde sem tyto díly nenašel
-> VeTeV: to mi tak připomnělo, jak se u mladý mění vozový park... Z mnoha němců zůstal už jen jeden a to služební octavia... Jinak samej francouz... Citroen berlingo, saxo, xsara picasso, 406, 205... :-D
-> spartra: total olej u boba : www.autodilyhulin.cz
ohledně nápravnice, spadne jen nápravnice, motor drží na dvou silentblocích nahoře a do nápravnice je chycenej jen jedním proti pohybu dopředu/dozadu... Motor ti v autě zůstane, ale je lepší ho prichytít po povolení spodního silentbloku k chladičovce kusem provazu, aby se ti nezhoupl dozadu...
ohledně nápravnice, spadne jen nápravnice, motor drží na dvou silentblocích nahoře a do nápravnice je chycenej jen jedním proti pohybu dopředu/dozadu... Motor ti v autě zůstane, ale je lepší ho prichytít po povolení spodního silentbloku k chladičovce kusem provazu, aby se ti nezhoupl dozadu...
-> spartra: Tak mě by zrovna tahle motorizace stačila 

-> Targa: ty vole 

dnes došlo k upgradu na xantii .. skoro to nehoukalo... zjistení.. jedna houkačka už ani nemohla... takže byla nahrazna jednou trošku starší... škodovák pozná.... už to houká fajne
-> Kaprof: mno až na ten motor 1,9 td, záleží jakej máš styl co vozíš,
v zx máme 1,9d jede to, nebyl to úplně správnej výběr pro nás, td sme moc nechtěli, nevíš jak se k tomu kdo choval.
dotaz další, citroen zx 1,9d: když povolím 4 šrouby co držej rám motoru, spadne na mě motor s převodovkou, nebo se někde opře? potřebuju tam něco zavařit dík
v zx máme 1,9d jede to, nebyl to úplně správnej výběr pro nás, td sme moc nechtěli, nevíš jak se k tomu kdo choval.
dotaz další, citroen zx 1,9d: když povolím 4 šrouby co držej rám motoru, spadne na mě motor s převodovkou, nebo se někde opře? potřebuju tam něco zavařit dík
-> spartra: předepsaný je myslím 5W40 nebo 10W40, levný a spolehlivý by měl být třeba Q8 10W40 na netu za nějakých 470kč 4L a nebo Total 7000 asi o 5kč na litr dražší.. u Castrolu se platí hodně za reklamu
-> VeTeV: tak myslím 5w-40 nejsme si jist, ano maj nedaleko v citroenu za 440 kč/l
mě jde o to jeslti to má cenu shánět nebo šáhnout po tom co je pro mě dostupnější.

mě jde o to jeslti to má cenu shánět nebo šáhnout po tom co je pro mě dostupnější.
-> spartra: já předpokládám, že to bude Quartz 10W40 od Totalu - to maj vsude 

se tu napíčm se svým dotazem, jaký olej motorový do citroena 1,6 16v:
total - je problém sehant , nejspíš přes internet za rozumnou cenu
castrol - dal by se sehnat nedaleko s nějakou slevou, otázka jak dlouho
liqui moly - tam je dostupnost bez problémů
total - je problém sehant , nejspíš přes internet za rozumnou cenu
castrol - dal by se sehnat nedaleko s nějakou slevou, otázka jak dlouho
liqui moly - tam je dostupnost bez problémů
-> Bagrr- máma mele Emu: -> Jirik_Tuňák: nataženo do infuzního setu a už při prvním nasátí jsem věděl, že strach byl zbytečnej - modrá je dobrá... pro jistotu jsem to obalil pěkně do igelitu a vrznul na noc do mrazáku a pohoda - vím, že bylo mícháno do -35 takže to by mělo letos přežít jak prd a nikdo to naštěstí nevypustil :-))
posléze jsem dojel na místní malou, ale super myčku - proběhlo vyluxování, následně opalch kastle, ruční umytí, opět oplach, navoskování a auto i po těch šrámech vypadá opět k světu... holt ta obouhaná kapota a přední nárazník moc krásy nedělají, ale lepší jak drátem do oka :-)
ještě jsem pokecal s nějakejma pseudobenešovákama (před 8 lety se přistěhovali z Praglu) - měli trojkového Golfa v kombalu s TDi - maník se chtěl projet citrusem s hydrou tak jsem mu to umožnil se slovy, že už to není rozhodně tak jak by mělo býti (prý uvažuje právě o Xantě v kombálu pro ženu)... projel se kolem Bene, vylezl ven a řikal - hned bych to vyměnil, to moje je proti tomu kostitřas jak prase... ale jezdí denně do Prahy do práce a todle by ho sežralo
každopádně pro ženu super auto - tak jsme mu ukázal tipische bolístky těchto aut a maník byl potěšen a říkal, že se těší jak malej až to ženě koupí 
posléze jsem dojel na místní malou, ale super myčku - proběhlo vyluxování, následně opalch kastle, ruční umytí, opět oplach, navoskování a auto i po těch šrámech vypadá opět k světu... holt ta obouhaná kapota a přední nárazník moc krásy nedělají, ale lepší jak drátem do oka :-)
ještě jsem pokecal s nějakejma pseudobenešovákama (před 8 lety se přistěhovali z Praglu) - měli trojkového Golfa v kombalu s TDi - maník se chtěl projet citrusem s hydrou tak jsem mu to umožnil se slovy, že už to není rozhodně tak jak by mělo býti (prý uvažuje právě o Xantě v kombálu pro ženu)... projel se kolem Bene, vylezl ven a řikal - hned bych to vyměnil, to moje je proti tomu kostitřas jak prase... ale jezdí denně do Prahy do práce a todle by ho sežralo


-> AZmotor: Na obdobnou věc dojel zmíněný níže. Tomu se navíc kousnul zadek.
-> AZmotor 28.10.10 23:02:50: Jo to je možná příčina.

-> Tuner#2: ve skutečnosti má 99% VTS abs nebo omezovače brzdného učinku na zadek ale tyhle soutěžní to mají odpojené nebo uplně odstraněné... pak to takhle dopadá.....
-> Tuner#2: Zato žlutá obludka ano. 

-> petr s 28.10.10 16:40:47: Moc příkladně se to nechová. 

-> AZmotor: moc pěkné

-> petr s: Jeden obch. zástupce, kterého znám rozstřelil soutěžní Saxo VTS, matně si vzpomínám, že trefil aj i polní mostek na trati a nakonec se to po opravě ještě prodalo do Němec. 

-> Jirik_Tuňák: Vyklepeš a prodáš jako zánovní auto
-> petr s: Půjde to ještě vyklepat?
Jinak u Saxa se můžu vždycky rozsypat z těch předních ramen přímo v kastli bez nápravnice. 

